Gość Zacek Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Witam Mam Primere P10 2.0 Diesel. Problem jest taki, ze gdy silnik sie troche nagrzeje plyn chlodzacy cofa sie do zbiorniczka i wylewa sie z niego badz wybija weza. Ciagle trzeba dolewac wode. Gdzy otworzy sie zbiorniczek slychac bulgotanie. Nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna. Glowica byla sprawdzana niby jest ok. Uszczelka pod glowica tez zmieniona na nowa. Na naprawe poszlo juz ponad 1200zl i nadal jest do d*py Macie jakies pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Witam Mam Primere P10 2.0 Diesel. Problem jest taki, ze gdy silnik sie troche nagrzeje plyn chlodzacy cofa sie do zbiorniczka i wylewa sie z niego badz wybija weza. Ciagle trzeba dolewac wode. Gdzy otworzy sie zbiorniczek slychac bulgotanie. Nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna. Glowica byla sprawdzana niby jest ok. Uszczelka pod glowica tez zmieniona na nowa. Na naprawe poszlo juz ponad 1200zl i nadal jest do d*py Macie jakies pomysły? coś chyba z uszczelką, na pewno dobrze włożona?? ciśnienie wywala płyn z układu, chyba, że gdzieś indziej masz przedmuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zacek Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Uszczelka napewno dobra i dobrze zalozona bo to juz 2 uszczelka jest. Glowica byla sprawdzana i niby jest w porzadku. Oddalem ja do regeneracji. 2 mechanikow nie wie co to moze byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Uszczelka napewno dobra i dobrze zalozona bo to juz 2 uszczelka jest. Glowica byla sprawdzana i niby jest w porzadku. Oddalem ja do regeneracji. 2 mechanikow nie wie co to moze byc. pompuje w ukłąd ciśnienie, może nie uszczelka ale pęknięta głowica, sprawdzali ją pod ciśnieniem czy tylko splanowali???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zacek Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Najpierw sprawdzili a pozniej splanowali. Auto wrocilo od mechanika i niby jest ok teraz ale nadal cos nie tak jest z temperatura. W goracy dzien temp. jest za niska (przed usterka w uaplny dzien wskazik pokazywal polowe a tera 1/3) a w korku szybko dochodzi do czerwonego pola. Termostat jest nowy. A od czego jest trojnik przed termostatem? Czy moze byc cos z nim nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.