Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Problem z płynem chłodzącym


Gość Zacek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam Primere P10 2.0 Diesel. Problem jest taki, ze gdy silnik sie troche nagrzeje plyn chlodzacy cofa sie do zbiorniczka i wylewa sie z niego badz wybija weza. Ciagle trzeba dolewac wode. Gdzy otworzy sie zbiorniczek slychac bulgotanie. Nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna. Glowica byla sprawdzana niby jest ok. Uszczelka pod glowica tez zmieniona na nowa. Na naprawe poszlo juz ponad 1200zl i nadal jest do d*py :(

Macie jakies pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam Primere P10 2.0 Diesel. Problem jest taki, ze gdy silnik sie troche nagrzeje plyn chlodzacy cofa sie do zbiorniczka i wylewa sie z niego badz wybija weza. Ciagle trzeba dolewac wode. Gdzy otworzy sie zbiorniczek slychac bulgotanie. Nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna. Glowica byla sprawdzana niby jest ok. Uszczelka pod glowica tez zmieniona na nowa. Na naprawe poszlo juz ponad 1200zl i nadal jest do d*py :(

Macie jakies pomysły?

 

coś chyba z uszczelką, na pewno dobrze włożona?? ciśnienie wywala płyn z układu, chyba, że gdzieś indziej masz przedmuch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka napewno dobra i dobrze zalozona bo to juz 2 uszczelka jest. Glowica byla sprawdzana i niby jest w porzadku. Oddalem ja do regeneracji. 2 mechanikow nie wie co to moze byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka napewno dobra i dobrze zalozona bo to juz 2 uszczelka jest. Glowica byla sprawdzana i niby jest w porzadku. Oddalem ja do regeneracji. 2 mechanikow nie wie co to moze byc.

 

pompuje w ukłąd ciśnienie, może nie uszczelka ale pęknięta głowica, sprawdzali ją pod ciśnieniem czy tylko splanowali????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdzili a pozniej splanowali. Auto wrocilo od mechanika i niby jest ok teraz ale nadal cos nie tak jest z temperatura. W goracy dzien temp. jest za niska (przed usterka w uaplny dzien wskazik pokazywal polowe a tera 1/3) a w korku szybko dochodzi do czerwonego pola. Termostat jest nowy.

 

A od czego jest trojnik przed termostatem? Czy moze byc cos z nim nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...