wytryh Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 [P11] 2.0 TD witam, jest problem, wczoraj szanowna małżonka wzięła primerę i ujechała ok 15km po czym silnik jej zgasł podczas jazdy i nie mogła odpalić. Po scholowaniu auta do domu odkręciłem rurki od wtrysków i okazuje się że ropa nie leci. Pomyślałem może że "zawór stop" siadł ale po sprawdzeniu okazało się że do otworu w którym jest zawór ropa dochodzi przy kręceniu silnikiem ale do rurek już nie. Macie może jakieś pomysły??? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Czujnik położenia wału korbowego się zapewne rozsypał. Kup oryginał za prawie 5 stówek albo załóż zamiennik od opla za połowę tej kwoty. Temat o zamienniku znajdziesz w FAQ dla CD20T Jak nie dochodzi napięcie do elektrozaworu a rozrusznik kręci to na 90% jest uszkodzony czujnik wału Zrób diagnostykę spinaczem może wywali kod 47 to będziesz miał 100% pewności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wytryh Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 więc o diagnostyce czytałem wiele ale nawet nie wiem gdzie mieści się te gniazdo i jak wygląda. byłbym wdzięczny za pomoc. A co do tego elektrozaworu to faktycznie napięcie na nim było nie takie. Prąd pojawiał sie na chwilę po wyłączeniu stacyjki ale znów po zaślepieniu otworu na zawór ( czyli jakby cały czas otwarty) też nie podaje ropy, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Gniazdo znajduje sie tam gdzie sa bezpieczniki po klewej stronie przy otwieraniu maski jest tam klapka i otworzysz ja i bedzie podłużne gdniazdo.A w linku o diagnostyce dowiesz sie jak zrobic na spinacz diagnostyke. dobrze policz mrugniecia krotkie i długie.powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wytryh Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 czy chodzi o tą klapkę na górze? (foto) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Kolego nie zgaduj tylko trochę poczytaj Tutaj a wszystkiego się dowiesz i samemu diagnostykę na spinaczu zrobisz. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 WytryH Ty nawet nie wiesz czym jeździsz Masz P11,144 a nie P11 czyli twoje to jest po lifcie a nie stara buda i masz gniazdo trapezowe OBD2. Znajduje się ono od spodu skrzynki bezpiecznikowej pod tymi dwoma niebieskimi przekażnikami. Nie trzeba otwierać żadnej maski anie klapki. Jedynie trzeba usiąść na progu drzwi kierowcy i zewrzeć dobrze dolne krańcowe piny a potem włączyć zapłon i odczytać błyski Przypominam (bo zaraz będziesz pewnie o to pytał) że długie to dziesiątki a krótkie jedności . Spis kodów to wiesz już gdzie jest. Kod 55 czyli 5 długich i 5 krótkich to brak błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wytryh Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 no ba, te gniazdo zlokalizowałem na początku ale ono nie przypomina raczej trapezu. Ale spróbuje, dzięki za wyjaśnienie:) jjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeee, błąd 47. Czujnik położenia wału. Dobrze, że to nie pompa, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.