Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Mieszek drążka zmiany biegów - 2 lata i juz przetarcia pęknięcia


Respi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie ostatnio zauwazyłem na mieszku 2 takie miejsca (note ma 2 lata i 15 tys przebiegu). Przetarcia te nie są na wylot ale widac spodni materiał.

Jak myslicie czy w ramach gwarancji jest szansa na wymienę? Może ktoś juz cos takiego przerabiał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie ostatnio zauwazyłem na mieszku 2 takie miejsca (note ma 2 lata i 15 tys przebiegu). Przetarcia te nie są na wylot ale widac spodni materiał.

Jak myslicie czy w ramach gwarancji jest szansa na wymienę? Może ktoś juz cos takiego przerabiał?

 

Kotoś pisał i to chyba nawet na tym forum, że wymieniają mieszek w ramach gwarancji, jeżeli jest uszkodzony "eksploatacyjnie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby w niektórych modelach dawali słabszy materiał na mieszek?Ja mam już 40 tys przebiegu,kiedyś ściągałem kanał i z racji tego trzeba było wyjąć mieszek i stwierdzam że jest jak nowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby w niektórych modelach dawali słabszy materiał na mieszek?Ja mam już 40 tys przebiegu,kiedyś ściągałem kanał i z racji tego trzeba było wyjąć mieszek i stwierdzam że jest jak nowy!

 

Byś moze jest to wina montazu. U mnie w połozeniu biegu 1 3 5 mieszek był w 2 miejscach jakby zgięty i w tych miejscach pojawiły się pęknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety,

 

mam to samo :angry: W moim NOCIKU (fakt, najechane od cholerki i ciut ciut) też to zauważyłem. Mieszek jest poprzecierany. Z tym tylko, że już jakiś czas temu skończyła mi się gwarancja, więc na żadną, bezpłatną wymianę nie mam szans. Trzeba będzie sięgnąć do portfelika ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byś moze jest to wina montazu. U mnie w połozeniu biegu 1 3 5 mieszek był w 2 miejscach jakby zgięty i w tych miejscach pojawiły się pęknięcia.

No właśnie ,u mnie w tych miejscach też jest załamany ale nie widać uszkodzeń.

Marszk pochwal się przebiegiem :D Kiedyś szukaliśmy ,był taki temat o największym przebiegu Notka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobnie jak u Jacko - załamania choć bez dziur na wylot.Materiał mieszka jest dość marnej jakości, choć np w fiatach jest jeszcze gorszy. Zawsze to jakaś wątpliwa pociecha. A tak przy okazji - zerknijcie tym razem uważnie na spodnią część - od strony konsoli - koła kierownicy, bo coś mi się zdaje,że też zaczyna powoli się poddawać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załamania ,owszem ale bez pęknięć.A co do kiery to czysto i gładko jak pupcia niemowlaka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tworzywo koła jest w tym miejscu zgrzane( sklejone?)i ten "szew" u mnie zaczyna się delikatnie przecierać

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kotoś pisał i to chyba nawet na tym forum, że wymieniają mieszek w ramach gwarancji, jeżeli jest uszkodzony "eksploatacyjnie".

 

Byłem w serwisie, zrobili zdjęcia i wysłali je do nissana.

Wczoraj dzwonili żebym przyjechał na wymianę.

Edytowane przez Respi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tworzywo koła jest w tym miejscu zgrzane( sklejone?)i ten "szew" u mnie zaczyna się delikatnie przecierać

Na co czekasz,aż minie Ci gwarancja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość suchy___

U mnie zero śladów zużycia autko w sierpniu skończy 2 latka i ma najechane 111000 tysiaków. Problem jest za to z kierownicą, wytarła się niemiłosiernie, wygląda gorzej niż większość aut po 200 tyś przebiegu, a co najgorsze to brudzi rękę, tak jakby się kruszyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszek wymieniony. Cała operacja trwała 3 minuty.

Ten nowy całkiem inaczej układa się drążku - jest jakby więcej materiału.

A i ciekawostka - gałka zmiany biegów nie jest wkrecana tylko wbijana na drązek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zero śladów zużycia autko w sierpniu skończy 2 latka i ma najechane 111000 tysiaków. Problem jest za to z kierownicą, wytarła się niemiłosiernie, wygląda gorzej niż większość aut po 200 tyś przebiegu, a co najgorsze to brudzi rękę, tak jakby się kruszyła.

 

A więc podobnie jak w N16 - gałka+mieszek i wytarta kierownica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koło kierownicy można obszyć skórą

Albo kupić "prawie"nową używkę z rozbitka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skórzane przyjemniej się trzyma,wygląda "ekskluzywnie" a dobra skóra wystarczy na co najmniej kilka lat, przy czym mówiąc "obszyć" nie mam na myśli wykonania tego samodzielnie po kupieniu wykroju na alledrogo, bo rezultat jest marny estetycznie. W każdym większym mieści można znaleźć warsztat tapicerski zajmujący się tego typu usługami. Koszt jest umiarkowany 100-150 zł w zależności od rodzaju materiału i widzimisię kierowcy (np dwukolorowa) Moim zdaniem warto, bo wygląda świetnie - przykład:

http://www.emoto.com.pl/reczne_obszywanie_kierownic_28648.html

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem warto, bo wygląda świetnie - przykład:

http://www.emoto.com...wnic_28648.html

 

Najbardziej spodobała mi się oferta naprawy airbaga :)

 

"stnieje możliwość naprawy wystrzelonego AIRBAGU [sklejenie go i obszycie skórą]"

 

Fajna naprawa napewno będzie działać :dribble:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"naprawy" w sensie czysto estetycznym - czyli sklejenie wystrzelonej pokrywy airbagu i obszycie całości skórą. To chyba logiczne,że tak "naprawiony" airbag działa nieco inaczej (tym bardziej,że jego wnętrze po prostu zwykle wypycha się starym beretem) Obszycie samego wieńca nie niesie raczej żadnego ryzyka, że airbag nie zadziała :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Dar wydaje się oczywiste jak wygląda taka "naprawa". Pragnąłem tylko zwrócić uwagę szanownego towarzystwa, na nadużywanie słowa naprawa. W tym przypadku należało by mówić o zamaskowaniu dziury po poduszce. Niestety jest to jakże powszechna praktyka w naszym życiu (zwłaszcza motoryzacyjnym). Po naszych drogach jeździ cała masa samochodów sprowadzonych z zachodu, które przeszły w naszym wspaniałym kraju "naprawę". Szkoda tylko że przeważnie taką jak w przypadku tej poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(np dwukolorowa) Moim zdaniem warto, bo wygląda świetnie - przykład:

 

 

też jestem za dwukolorową + uchwyt perforowany :D

kieraq.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie wygląda - fajne muskuły :rolleyes: sądzę,że warto wydać półtorej setki na coś takiego. W beżowej wersji wnętrza można by zrobić beżowo-czarną lub beżowo-stalową tak jak pokrywka schowka pod szyba

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość czupiradełko

Jak w temacie ostatnio zauwazyłem na mieszku 2 takie miejsca (note ma 2 lata i 15 tys przebiegu). Przetarcia te nie są na wylot ale widac spodni materiał.

Jak myslicie czy w ramach gwarancji jest szansa na wymienę? Może ktoś juz cos takiego przerabiał?

 

Nam też popękał zimą i na wiosnę wymienili na gwarancji podczas pierwszego przeglądu na 20000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...