Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] brak mocy powyżej 3000 obrotów


Gość szyszken

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Siedze tu od rana i nie udało mi sie znależć nic sensownego, więc proszę was o pomoc bo normalnie zaraz oszaleje !! :D Posiadam Primere p10 1.6 16v 1994 r GA16DS na gaźniku, ostatnio padł mi regulator napięcia, wymieniłem go i było wszystko super. Nastepnego dnia gdy chciałem gdzieś pojechać samochód odpalił normalnie, na luzie trzymał odpowiednie obroty jednak gdy dałem mu troszeczke gazu od razu zaczął się jakby dusić, żeby ujechać moja primerką na zimnym silniku dosłownie musiałem "smyrać" pedał z gazem. Kiedy samochód się rozgrzeje jest troche lepiej. Do 3000 obrotów jakoś normalnie ciągnie, ale kiedy przekracza te obroty to zaczyna się "mulić" rozpędza się jak jakiś maluch. Na 4 i 5 biegu wygląda to tak jakby silnik normalnie pracował. Ze 2 lata temu ojciec pojechał do mechanika z tym samym problemem, mechanik zrobił to w 3 min. Otworzył maske, zdjął filtr powietrza, popsikał w jakieś miejscie jakimś specjalnym środkiem i jak ręką odjął! Niestety ten mechanik nie ma juz swojego warsztatu i nie moge go nigdzie dorwać. Jak ide do jakiegoś innego pajaca to od razu że rozrząd trzeba wymienić albo gaźnik a nieraz i jeszcze cały wydech <śmiech>. Ten majster co mi to zrobił w 3 min powiedział tylko że takie usterki najczęściej wyśtępują w micrach. Może wy wiecie o co tu kaman ? Bardzo proszę o odpowiedź która mam nadzieję wyjaśni ten problem. Pozdrawiam.

 

AHA jeszcze jedna sprawa, jak mam otwarte okna i próbuję mu wstawić na jakies wyższe obroty to w moment zaczyna śmierdzieć benzyną że aż głowa boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co mówisz to można wnioskować że czyścił jakąś dysze może ośkę od jakieś dźwigni od jakiegoś przyspieszacza czy coś nie widziałem takiego gaźnika wiec trudno mi coś pisać stało to się nagle ??? czy autko stało ,,

 

jak filtr powietrza bo ja np wymieniam po kolorze ,nie po przebiegu ,,,

dalej czy autko równiutko chodzi na wolnych tz czy elektrykę można wykluczyć np ...

 

nie strzelił Ci jakiś wężyk od podciśnień czy coś poszukaj czy wszystko ładnie siedzi czy jakiegoś lewego powietrza nie dostaje ,,

Po za tym Witamy

 

EDIT

no to bracie węża z pb sprawdzaj bo widać że na wyższych obrotach mu po prostu brakuje a reszta się roztacza albo po silniku albo gdzieś indziej szukaj bo możesz jakiś pożarek mieć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Po zatym Brawo za ładnego poprawnego posta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie wężyki posprawdzałem, wszystko jest ok. Ten smród benzyny wydaje mi się że wychodzi gdzieś spod tylnej kanapy, ja sie na tym nie znam ale wiem ze tam jest jakies gowno :D moze nieszczelne ;p A jeśli chodzi o to dławienie to dziś troche primerce powstawiałem na obroty i tak jakby się odmuliła, ale to jeszcze nie to najwyraźniej się coś zapchało. Jutro bede kombinować dalej, i jeśli ktoś może to niech mi napisze co to tam jest pod tą tylną kanapą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no trzeba oglądnąć co tam sie dzieje jak masz tylko PB to zobacz co sie dzieje pod kanapą może traci szczelność bo w baku robi się podciśnienie jak odkręcasz korek z baku to słychać syk ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca zrozumiałem albo nie do konca doczytałem- czy na każdym biegu taki kłopot jest czy chodzi tylko o 1,2,3 a potem spokój?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...