Gość yeti74 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 witam,mam taki maly problem .W moim p12 podczas ruszania i tylko podszas ruszania przy predkosci ok 7-8 km/h slychac z przodu ,gdzies kolo kola prawego,paska alternatora jak cos sie obraca i ociera czy szumi .Trwa to doslownie 3 sekundy i po przyspieszeniu zanika ,bylem u 2 mechanikow i nie za bardzo wiedzieli co za przyczyna,moze ktos mi co doradzi ,z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 może sprzęgło przy sprężarce od klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeti74 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 przy ruszaniu przewaznie klima jest niewlaczona. klime mam wylaczona jak ruszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 przy ruszaniu przewaznie klima jest niewlaczona. klime mam wylaczona jak ruszam. a co to ma za znaczenie, to właśnie wtedy sprzęgło od sprężarki lata luźno i może być taki dźwięk, zdejmij pasek i odpal auto to sprawdzisz albo załącz klimę to wtedy sprzęgło będzie na sztywno i wtedy sprawdź czy coś brzęczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 witam,mam taki maly problem .W moim p12 podczas ruszania i tylko podszas ruszania przy predkosci ok 7-8 km/h slychac z przodu ,gdzies kolo kola prawego,paska alternatora jak cos sie obraca i ociera czy szumi .Trwa to doslownie 3 sekundy i po przyspieszeniu zanika ,bylem u 2 mechanikow i nie za bardzo wiedzieli co za przyczyna,moze ktos mi co doradzi ,z gory dzieki. Może Ci się pompa ABS załącza - u mnie się załącza, właśnie najczęściej jak jade wolno - i ona tak ma ze załącza się na 2,3 sekundy - a znajduje się właśnie po prawej stronie.. Chociaż pewnie byś to zdiagnozował, bo byś czuł na pedale hamulca ze to ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeti74 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 jadac wolno nie naciskam pedalu hamulca wiec byc moze to to a jak moge to zdiagnozowac,jaki bylby wtedy pedal hamulca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 jadac wolno nie naciskam pedalu hamulca wiec byc moze to to a jak moge to zdiagnozowac,jaki bylby wtedy pedal hamulca? wyjmij bezpiecznik od ABS i pojeździj troche - jak ustanie to znaczy ze to - jak nie - szukaj dalej :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inz.damian Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 wyjmij bezpiecznik od ABS i pojeździj troche - jak ustanie to znaczy ze to - jak nie - szukaj dalej :-) To o czym kolega mowi to raczej takie "cykanie" byloby slychac, w okolicach predkosci do 20km/h i na 95% jest to uszkodzone (pekniete/oderwany jeden zabek etc) kolo przy czujniku abs w ktoryms z przednich kol bylo o tym na forum w wyszukiwarce pod abs trzeba szukac(zeby sprawdzic czy to wlasnie ten abs to kolega snowak1 podal najlepszy sposob, chodzi o bezpiecznk w kabinie po lewo od kierownicy, ktorys 10A bodajze). Ale raczej jezeli to sa dzwieki metaliczne to watpie zeby bylo to wlasnie to juz bardziej sklanialbym sie jak przedmowca w strone sprezarki klimatyzacji i konczacego sie lozyska(i slychac je glownie przy wylaczonej wlasnie klimie), i znowu podany zostal bdb sposob-zdjac pasek tym sposobem wyeliminujemy i sprezarke klimy i alternator i kolo napinacza paska wieloklinowego. A tak dla wyjasnienia, czy dzwiek ten pojawia sie raczej z uwagi na konkretna predkosc jadacego auta, czy przy obrotach(glownie niskich gdy wszystko zaczyna sie trzasc i wpada w rezonans)??? ew to moze byc oslona od w okolicach katalizatora(kolektora wydechowego), mocowania lubia zgnic i sie odrywa. Daj znac jak zlokalizujesz co to bylo. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.