krzysiek1958 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam. Jak w temacie. Elektropneumatyczny zawor sterujacy zaworem EGR znajdujacy sie kolo pompy VAC posiada dwa krocce. Jeden dluzszy a drugi jest krotszy. U mnie jest podlaczony wezyk od zaworu EGR do tego dluzszego krocca. a do krotszego wezyk od pompy Vac. Wczoraj pzegladajac link o zaworze EGR kolegi Jurgienika z 31 maja 2007 r gdzie opisuje jak odlaczyc ten zawor zauwazylem ze u nego na zdjeciach te wezyki sa polaczne odwrotnie. Przelozylem dzisiaj te wezyki ale nie wiem czy to bedzie prawidlowo. Nameczylem sie zeby odkrecic ten zawor egr i go przeczyscic i chcialbym zeby dzialal prawidlowo. Oczywiscie wiem ze on dziala powyzj 70 stopni. U mnie jak jak byl nagrzany (samochod nie ja )to ten krotszy krociec zasysal powietrze. Tylko tez nie bardzo wiem czy sa dobrze podlaczone kabelki od wtyczki ktrora wchodzi do elektrozaworu bo jest zalana klejem do szyb. Bardzo bym prosil aby ktos mi napisal ktory przewod jest na dole a ktory na gorze. Chodzi oczywiscie o kolory. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zawór EGR najlepiej zatkać zaraz przy rurce i więcej do niego nie wracać. Jak będziesz miał zatkany to będzie mnijeszy lag na turbinie i będzie się włączała ciut wcześniej (jakieś 1600 obr/min) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Na forum jest taka tajemnicza książeczka z obrazkami zwana komiksem a w niej opis tych obrazków. Nazywa się to service manuał a link jest w temacie z poradnikami. Wieczorkiem mogę zamieścić Ci fotkę jak to wygląda u mnie. Obecnie żonka eksploatuje traktora i musisz się uzbroić w cierpliwość jak nie znajdziesz w serisówce Opis diagnostyki EGR masz w pliku ec_cd20 w 16 procedurze a układ węży na 13 stronie pliku Kolega jest zapewne z partii zielonych i szkoda mu każdego ździebełka trawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Wlasnie wrocilem z pracy. Koledzy sprawdzone na wlasnej skorze. Wezyk od Egr byl na krotszym kroccu i po osiagnieciu temperatury samochod jechal jakby go trzymaly hamulce. Po przelozeniu na dluzszy nie to autko. W najblizszym czasie zaslepie go . Na razie porozkoszuje sie moja praca przy tym zaworze.Kolego And pec ja ten manual o ktorzm piszesz go mam . Teraz wlasnie zsskoczylem ze to o ta ksiazke chodzi. Po prostu nalezy zaczac z niej korzystac. Nic nie szkodzi ze po angielsku.Czesc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.