Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Po wymianie gaźnika...


Gość piorko

Rekomendowane odpowiedzi

witam :)

 

Po wymianie gaźnika... przy odpalaniu, brzęczy mi rozrząd i świeci się przez chwilkę kontrolka od smarowania (jak przestaje brzęczeć, wtedy kontrolka gaśnie).

Rozrząd fabryczny, niski rzeczywisty przebieg, w tamtym roku sprawdzany przez fachowca z opinią "jest ok".

Dodam, że dzieje się tak praktycznie od chwili jego wymiany (od zeszłego roku), muszę dodać też trochę gazu przy odpalaniu, żeby silnik ruszył.

Co może być nie tak w tym gaźniku lub w czymś innym, i jak to zrobić ?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej wymieniany jest na bieżąco (półsyntetyk), przebiegu mam 175 tys. km i jest na 100% prawdziwy...

próbuje zreanimować tego trupa tanim kosztem...

no w sumie ten gaźnik to ma niewiele wspólnego z rozruchem, ale warto się połudzić, że właśnie winny on jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie łudziłem że pompa wspomagania i trach ...ja znalazłem na allegor komplet

za 420 zł i 520 oba japan jeden to hasaki a drugie to Toyonissa nic nie wiem o tych firmach ale obie JAPAN

 

 

IC mają korea ,,po 800 zł /.//

wiec myśl ,,, bo ja jeszcze diagnozy nie mam czy głowa ocalała ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze wiadomo że samochód to skarbonka bez dna:) a za wygody sie płaci chcąc jezdzic.

Zawsze oleje, czesci eksploatacyjne itp no oc i na czymś trzba jeżdzić ,a paliwo drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

a tak właściwie to z którego roku masz fure,,,,

 

a do primki możesz wsadzić wszystko po sr20VE 205 KM

ale co za silnikiem idzie skrzynia i cała elektronika ecu + wiązka

skrzynka też inna przeguby ośki nie mówiąc już o heblach ...

 

tematów masz sporo na forum z tysiącem najróżniejszych projektów

 

do tej skrzynki to DE ci wejdzie albo CD20 ale tego nie polecam ,,,

 

co do mnie to mam silnik z 2000 roku z p11,144 z przebiegiem 160 kkm i łańcuch się tłukł przy rozruchu i troszkę szemrało na wolnych myślałem o pompie ,,,w stratach wyszło 6 zaworów i przy montażu kolektora szlak trafił kabel masowy od Ecu ze starości i ruszania i Ecu zamknoł sobie mase przez obwód czujnika temp no ecu w reanimacji ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...