Gość piorko Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 witam Po wymianie gaźnika... przy odpalaniu, brzęczy mi rozrząd i świeci się przez chwilkę kontrolka od smarowania (jak przestaje brzęczeć, wtedy kontrolka gaśnie). Rozrząd fabryczny, niski rzeczywisty przebieg, w tamtym roku sprawdzany przez fachowca z opinią "jest ok". Dodam, że dzieje się tak praktycznie od chwili jego wymiany (od zeszłego roku), muszę dodać też trochę gazu przy odpalaniu, żeby silnik ruszył. Co może być nie tak w tym gaźniku lub w czymś innym, i jak to zrobić ? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 sprawdz poziom oleju /dolej/ i powiem tak ja mam SR20 DEH 00rok i 160kkm i łańcuch strzelił wiec myśl dalej ja troszkę w d*p..... jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 olej wymieniany jest na bieżąco (półsyntetyk), przebiegu mam 175 tys. km i jest na 100% prawdziwy... próbuje zreanimować tego trupa tanim kosztem... no w sumie ten gaźnik to ma niewiele wspólnego z rozruchem, ale warto się połudzić, że właśnie winny on jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 ja sie łudziłem że pompa wspomagania i trach ...ja znalazłem na allegor komplet za 420 zł i 520 oba japan jeden to hasaki a drugie to Toyonissa nic nie wiem o tych firmach ale obie JAPAN IC mają korea ,,po 800 zł /.// wiec myśl ,,, bo ja jeszcze diagnozy nie mam czy głowa ocalała .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 za drogi interes, do piekła z tym samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Zawsze wiadomo że samochód to skarbonka bez dna:) a za wygody sie płaci chcąc jezdzic. Zawsze oleje, czesci eksploatacyjne itp no oc i na czymś trzba jeżdzić ,a paliwo drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorko Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Tofu, a jesteś może w temacie, jaki inny silnik można wsadzić w miejsce ga16ds na swapa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 a tak właściwie to z którego roku masz fure,,,, a do primki możesz wsadzić wszystko po sr20VE 205 KM ale co za silnikiem idzie skrzynia i cała elektronika ecu + wiązka skrzynka też inna przeguby ośki nie mówiąc już o heblach ... tematów masz sporo na forum z tysiącem najróżniejszych projektów do tej skrzynki to DE ci wejdzie albo CD20 ale tego nie polecam ,,, co do mnie to mam silnik z 2000 roku z p11,144 z przebiegiem 160 kkm i łańcuch się tłukł przy rozruchu i troszkę szemrało na wolnych myślałem o pompie ,,,w stratach wyszło 6 zaworów i przy montażu kolektora szlak trafił kabel masowy od Ecu ze starości i ruszania i Ecu zamknoł sobie mase przez obwód czujnika temp no ecu w reanimacji ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.