Gość Pete 022 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Panowie pomocy posiadam moja primere od 4 lat i ostatnio przyszlo mi stawic czola nie malemu problemowi... A wiec auto pali ale wogole nie wkreca sie na obroty.. tzn chodzi rowno na wolnych ale jak tylko dodam gazu to klapa. Wchodzi tylko do 1500! a caly filtr powietrza az sie ugina do dolu. Komputer pokazal czujnik polozenia walu. Wymienilem na sprawna uzywke, dalej ten sam blad. Gorny czujnik tez wymienilem-rezultat wskazowka od obrotow przestala skakac ale to tyle. Przeplywomierz jest nowy(uzywany w dobrym stanie). Ciekawe jest ze po przylozeniu 3 palcy na sitko na przeplywomierzu samochod zachowuje sie nieco lepiej(3000-3500). Lambda ok, odlaczalem ale wciaz sie nie wchodzi na o broty. Wydaje sie jakby nie dostawal odpowiedniej dawki paliwa w stosunku do powietrza(domysl). Przepustnica wraz z czujnikami byla wymieniana w zeszlym roku... Ostatnio filtr paliwa... Dodam ze autko jest z 2000 roku i jest to 1.8 anglik i ma juz ok 210 tys kilometrow(133tys mil). Czy mozliwe jest zeby zaplon sam sie przestawil? Czy czeka mnie wymiana lancucha? Prosze o porady... Aha dodam jeszcze ze swiece sa nowe i fajki tez oraz ze chodzi na 4 garach a lancucha nie slychac... Moze pompa paliwa albo cisnienie na wtryskach?? Z gory dziekuje za pomoc!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 łańcuch przerabiam właśnie z takiego auta mam silnik koszt japan toyo nissa ok 500 zł allegro - ja mam miec taniej ,,, a jak wygląda przepływomierz i filtr powietrza to wkońcu do jakich obrotów wchodzi silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pete 022 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Filtra powietrza wprawdzie nie wymienialem ale zaraz udam sie do sklepu. Przeplywowierz wyglada czysto i jest to juz drugi na ktorym sie tak dzieje. Obydwa reaguja zdrowo tzn po odpieciu czujnika samochod po prostu gasnie... Silnik aktualnie wchodzi do ok 3300 z pomoca kawalka tasmy na siatce na przeplywomierzu. Bez tego 1500 max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 a jak masz ustawiony no.... aparat zapłonowy on powinien być mniej wiecej na środku regulacji z tendencją przekręcenia do kabiny czyli w prawo .. ale to nie to ,,, jak ograniczesz ilośc powietrza do silnika to widać że to ma wpływ mi sie wydaje że może masz jakieś zwarcie albo sygnał z przepływki żle podaje ,,, tz błędny ,, warto by sprawdzić ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pete 022 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Aparat wydaje sie byc dobrze ustawiony ale chyba sie z nim pozniej troche pobawie. W kazdym razie komputer mowil wciaz o czujniku polozenia walu:/ A wymienilem dwa razy. Kiedys slyszalem ze jak ciagle wywala ten wlasnie czujnik to lancuch moze byc rozciagniety.. Nie chce jechac do nissana ale oni maja chyba najlepszy komputer... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 więcej Ci nie powiedzą a co sie dzieje z łańcuchem i jaki masz przebieg a widzę,,, u mnie było 160kkm i strzelił pisałem Ci specjalnie ceny byś się nie wpakował ale z tym łańcuchem to nie wiem ... a aparat zapłonowy zmieniałeś ..??? bo czujnik jest wśrodku sorki zasugerowałem sie że to SR20 .. może być inaczej l,,, a Robiłeś RESET ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pete 022 Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 aparatu nie zmieniałem... ale może warto by mu się przyjżeć! ..bo łańcuch z wymianą to raczej kosztowna operacja w takim wypadku myslałbym nad nową primką w tej samej budzie... Tofu widziałem Twój post na forum w podobnej sprawie i pytałeś forumowicza czy słychać syk po otworzeniu wlewu paliwa... otóż ja w mojej słysze.. Pytanie wiec czy może to byc ta pompa?? Dzieki za pomoc!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 syk czyli zasys paliwa chodzi oto że w baku powinno powstawać podciśnienie dla łatwiejszego działania pompy czy też bezpieczeństwa ,,, mi w sentrze check zapalało właśnie przez brak tego wymieniłem i dokręcałem korek i jakoś to znikało ... może też pompa nie wydala ,,, trzeba by sprawdzić ciśnienie jakie ma być a takie prozaiczne sprawy jak świece i kable jaki przebieg mają ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pete 022 Opublikowano 3 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 a takie prozaiczne sprawy jak świece i kable jaki przebieg mają ,, sprawdzilem jeszcze raz swiece, ladnie wygadaja, sa dosc nowe a kabli sie ponoc nie wymienia w tym silniku - tylko fajki... Wyczyscilemtez poraz kolejny przepustnice i uklad dolotowy... zaloaylem nowy filtr i wlozylem mocniejszy aku oraz zresetowalem kompa i przepustnice i wciaz nic:( probowalem nawet odpalac na otwartym baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.