Gość slaw77 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Witam, wczoraj przestał działać mi szybkościomierz w mojej P11 2.0 TD z 98r , w związku z tym mam pytanie czy czujnik prędkości ( impulsator ) musi być od diesla czy pasuję od benzyny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Pasuje od benzyny. mam na zbyciu taki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaw77 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 O dziwo jak zrobiło się chłodniej licznik zaczął działać. Dziwne jest to że jak licznik przestał pokazywać prędkość to silnik zaczął szarpać na niskich obrotach praktycznie na każdym biegu, natomiast gdy licznik zaczyna działać silnik chodzi dobrze. Może miał ktoś już taki problem, z góry dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Tu mogą być dwie usterki: 1. Zimne/uszkodzone luty w zegarach 2. Uszkodzony czujnik prędkości Zimne luty przewodzą gdy jest chłodno (są chłodne). Gdy urządzenie się nagrzeje przestają przewodzić. Możliwe, że tak właśnie jest u Ciebie. Był ostatnio taki temat na forum wraz z instrukcją demontażu i lutowania. Użyj wyszukiwary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaw77 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Dzięki za radę w niedzielę poszukam przyczyny, ale zastanawia mnie fakt że gdy licznik nie działa to silnik szarpie podczas przyspieszania, co może być tego przyczyną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Z tego co mi się kiedyś rzuciło w oczy to czujnik prędkości wysyła wartość prędkości do ECU. Nie pamiętam dokładnie (tu polecam zajrzenie do instrukcji serwisowej), ale gdy samochód się porusza ECU ustawia większe obroty biegu jałowego gdy jedziesz i wysprzęglasz żeby zmienić bieg. Zamiast 750 obrotów jest koło 1000. I tu wydaje mi się, że może byc Twój problem. Wysprzęglasz, obroty spadają bardzo nisko, wrzucasz wyższy bieg i zaczyna szarpać. Taka tylko moja teoria, ale mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.