enak Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 (edytowane) Nissan opublikował nowy cennik QASHQAIa dla wersji EURO5. Czekam w sierpiniu mam mieć I-WAYa niestety w wersji EURO4. Dlaczego niestety, bo wer. EURO5 posiada już za niewielką dodatkową opłatą fajne dodatki -zestaw chromowanych nakładek ozdobnych (nakładki na drzwi, na pokrywę bagażnika, chromowane ramki świateł przeciwmgłowych, srebrne klamki drzwi), a i alufelgi 18 są już w cenie samochodu. Najbardziej szkoda mi, że nie będzie w moim QASHAIu srebrnych klamek na drzwi, samochód wyglądałby wtedy bardziej sportowo. Nissan powinien wprowadzić tę opcję także dla I-WAYa w wer. EURO4 których dopiero produkcja się zaczyna. Przecież i tak się za to opcję dodatkowo płaci, a sądzę, ze mój QASHQAI dopiero będzie na taśmie. Nissan powinien być bardziej elastyczny, a i klijent wtedy jest bardziej zadowolony. Jeśli chodzi o silnik, to w wer. EURO5 jest mniejsza emisja spalania od wer. EURO4. Nie wiem, bo się na tym nie znam, ale czy oprócz ochrony środowiska ma to jakiś wpływ na komfort jazdy? Edytowane 4 Lipca 2010 przez enak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Nissan opublikował nowy cennik QASHQAIa dla wersji EURO5. Czekam w sierpiniu mam mieć I-WAYa niestety w wersji EURO4. Dlaczego niestety, bo wer. EURO5 posiada już za niewielką dodatkową opłatą fajne dodatki -zestaw chromowanych nakładek ozdobnych (nakładki na drzwi, na pokrywę bagażnika, chromowane ramki świateł przeciwmgłowych, srebrne klamki drzwi), a i alufelgi 18 są już w cenie samochodu. Najbardziej szkoda mi, że nie będzie w moim QASHAIu srebrnych klamek na drzwi, samochód wyglądałby wtedy bardziej sportowo. Nissan powinien wprowadzić tę opcję także dla I-WAYa w wer. EURO4 których dopiero produkcja się zaczyna. Przecież i tak się za to opcję dodatkowo płaci, a sądzę, ze mój QASHQAI dopiero będzie na taśmie. Nissan powinien być bardziej elastyczny, a i klijent wtedy jest bardziej zadowolony. Jeśli chodzi o silnik, to w wer. EURO5 jest mniejsza emisja spalania od wer. EURO4. Nie wiem, bo się na tym nie znam, ale czy oprócz ochrony środowiska ma to jakiś wpływ na komfort jazdy? Akcesoria, które są w pakiecie za 1000 zł normalnie kupowane w nissanie kosztowałyby koło 2500 zł ale... Kupowane na allegro to już koszt najwyżej 600 zł. Tak więc jak już odbierzesz swoje cacko wejdź na allegro i kup sobie nakładki na klamki, listwy boczne czy co dusza zapragnie Co do różnic w wersji Euro4 i Euro5 to różnią się one jedynie emisją trujących substancji, niczym innym. Specyfikacja tych samochodów natomiast wygląda nieco inaczej - głównie w wersji Tekna, która ma teraz np. standardowo felgi 18 calowe, uprzednio wogóle niedostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Decanus Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Akcesoria, które są w pakiecie za 1000 zł normalnie kupowane w nissanie kosztowałyby koło 2500 zł ale... Kupowane na allegro to już koszt najwyżej 600 zł. Tak więc jak już odbierzesz swoje cacko wejdź na allegro i kup sobie nakładki na klamki, listwy boczne czy co dusza zapragnie Co do różnic w wersji Euro4 i Euro5 to różnią się one jedynie emisją trujących substancji, niczym innym. Specyfikacja tych samochodów natomiast wygląda nieco inaczej - głównie w wersji Tekna, która ma teraz np. standardowo felgi 18 calowe, uprzednio wogóle niedostępne. Witam, Chyba najistotniejszą dla użytkownika różnicą pomiędzy wersją EURO4 i EURO5 jest występujący w tej drugiej filtr DPF w silniku 1.5 dCi, za przyczyną którego m.in. moc silnika wynosi 103 KM (w EURO4 106 KM). Za oferowane w standardzie felgi 18" nabywca zapłaci realnie 2kpln, bo taka jest różnica ceny pomiędzy "starą", a "nową" wersją. Pozdrawiam, Decanus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enak Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Moze wiec ktos podac link na Allegro ze srebrnymi klamkami (nakladkami na klamki) na drzwi. Z gory dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Moze wiec ktos podac link na Allegro ze srebrnymi klamkami (nakladkami na klamki) na drzwi. Z gory dzieki. Link do CHROMOWANYCH nakładek na klamki Link prowadzi do nakładek za 139 zł + wysyłka. Na allegro dostępne są jeszcze nakładki za 199 zł + wysyłka. Żadne z nich nie nadają się do wersji z inteligentnym kluczykiem - tak wynika przynajmniej ze zdjęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 (edytowane) wpisz w wyszukiwarce allegro "qashqai klamki". Nie podam linka, bo mam w pracy blokadę na alle EDIT: Synkro był szybszy Edytowane 6 Lipca 2010 przez Kyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enak Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 (edytowane) Jest chyba jeszcze jedna różnica istotna między EURO4 a EURO5, chodzi o to, że w EURO5 szybciej (częściej) zatykać się będzie filtr DPF. I to chyba jest największy minus dla EURO5... Edytowane 17 Lipca 2010 przez enak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TZ_TeZet Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 (edytowane) Zamówiłem miesiąc wstecz Teknę 2,0L w automacie. Po przelaniu zaliczki zadzwonił do mnie dealer z "radosną wieścią" (jakbym na jakiejś loterii wygrał milion), że za jedyne 1-2 tysiąca więcej dostanę to cholerstwo euro coś tam i za żadne skarby nie postawią mi autka dla zony na 17-kach, jak miało być, tylko na 18-kach i już. Więc możliwości miałem takie, że albo to, albo zwrot kasy i good by. Nie chciałem już robić awantury, choć mogłem, ale prawdę powiedziawszy szczęśliwy nie jestem znając zdolności mojej II połowy (krawężniki, dziury itp.). Coś mi się zdaje, że oprócz ładnego wyglądu funkcjonalności te 18 -ki na naszych drogach nie będą mieć żadnych ... . Pozdr, TZ_TeZet Edytowane 18 Lipca 2010 przez TZ_TeZet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 ... Coś mi się zdaje, że oprócz ładnego wyglądu funkcjonalności te 18 -ki na naszych drogach nie będą mieć żadnych ... A o dziwo mają taką konstrukcję (rant felgi jest schowany względem opony) że wcale nie jest to tak oczywiste ze zona będzie je na kazdym krawęzniku rysować. Z wybieraniem nierówności na drodze to mam wrażenie że 17' idzie to lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Zamówiłem miesiąc wstecz Teknę 2,0L w automacie. Po przelaniu zaliczki zadzwonił do mnie dealer z "radosną wieścią" (jakbym na jakiejś loterii wygrał milion), że za jedyne 1-2 tysiąca więcej dostanę to cholerstwo euro coś tam i za żadne skarby nie postawią mi autka dla zony na 17-kach, jak miało być, tylko na 18-kach i już. Więc możliwości miałem takie, że albo to, albo zwrot kasy i good by. Nie chciałem już robić awantury, choć mogłem, ale prawdę powiedziawszy szczęśliwy nie jestem znając zdolności mojej II połowy (krawężniki, dziury itp.). Coś mi się zdaje, że oprócz ładnego wyglądu funkcjonalności te 18 -ki na naszych drogach nie będą mieć żadnych ... . Pozdr, TZ_TeZet Chętnie się zamienię z dopłatą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TZ_TeZet Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 (edytowane) Miałem na myśli niski balon opony w tych 18-kach. 55 o ile pamiętam. Zdecydowanie za mało, jak na polską rzeczywistość. Ok widzę również i BMK-i z profilem o połowę jeszcze niższym, ale to się na autostradę i na równe drogi nadaje. Sam mam s-maxa na 18-kach na lato z balonem 55 i wiem co mówię. Oczywiście wiem, że to trudno tak porównywać, niemniej odczucia jakieś mam. W moim mam regulowane zawieszenie a w qq niekoniecznie. mamy dużo spowalniaczy wokół miejsca zamieszkania, często pod krawężnik parkowanie itp. Temu tak marudzę. Na zimę kupie raczej 17-ki z felgami, bo zima i 18-ka to przekleństwo. A co do zamiany na 17-ki ... jestem w stanie pogadać, jak nówki sztuki będą Pozdr, TZ ps. Odnośnie ewentualnej zamiany otrzymałem zwrotkę, że nie doszło do kolegi (Cezary), który do mnie pisał, więc tutaj w temacie. Mianowicie dopiero w październiku odbieram qq, tego co opisany w urzytkowniku. Tak więc ewentualne dyskusje należałoby przenieść na październik. Odbieram w Krakowie i przelatuję do Warszawy. Polecę na Kielce, Radom, więc kilka typowych koleinek, oraz innej nierównej drogi będę miał za sobą. Wtedy coś stwierdzę, czy 18-ki się do czegoś nadają i czy będę zainteresowany pomianką. Raczej pewnym jest, że na wersję "zima" dokupię 17'. Być może wtedy moglibyśmy się dogadać enychał ... zobaczymy. Zazwyczaj to i tak żona zadecyduje, czy jej się na takich felgach będzie podobał a nie czy to będzie funkcjonalne, czy nie Edytowane 20 Lipca 2010 przez TZ_TeZet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.