Gość mundee Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Witam Posiadam x-trail z 2009 r. ostatnio zapalilo mi sie żółtra kontrolka i nie wiem od czego ona jest znajduje ona sie na dole z lewej strony w zestawie kontrolek .. sprawdzalem wszystkie plyny (raczej hamulcowy chlodnice spryskiwacze olej... ) a ona dalej sie swieci nie mam pojecia odczego jest .. Pomocy nie posiadam ksiazeczki "zdrowia" samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Strasznie mało napisałeś jaki Masz silnik,przebieg ew.jaki symbol przedstawia kontrolka? Jeżeli Masz diesla to symbol dymka-pierda(sorki,ale tak mi się kojarzy) to na pewno filtr DPF, Musisz jak najszybciej wyjechać na trasę i przegonić nissanka kilkanaście kilometrów z prędkością powyżej 80km/h,dopóki nie zgaśnie ta franca. Zresztą na temat filtra DPF jest osobny temat na forum. Instrukcje do X-traila T31 można kupić na allegro,myślę,że warto. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alv. Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Strasznie mało napisałeś jaki Masz silnik,przebieg ew.jaki symbol przedstawia kontrolka? Jeżeli Masz diesla to symbol dymka-pierda(sorki,ale tak mi się kojarzy) to na pewno filtr DPF, Musisz jak najszybciej wyjechać na trasę i przegonić nissanka kilkanaście kilometrów z prędkością powyżej 80km/h,dopóki nie zgaśnie ta franca. Zresztą na temat filtra DPF jest osobny temat na forum. Instrukcje do X-traila T31 można kupić na allegro,myślę,że warto. Pozdrawiam I właśnie w tym osobnym temacie już było, że nie o prędkość tu chodzi a o obroty silnika. Jak będzie na najwyższym biegu sobie jechał z prędkością 90km/h, czyli zgodnie z przepisami i twoją radą to się sporo najeździ zanim lampka zgaśnie. pozdr. Alv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Alv Podałem procedurę z instrukcji nissana,a tam o obrotach nic nie jest napisane,a jak mi wiadomo komputer rozpoczyna wypalanie filtra przy prędkości powyżej 80km/h. Wypalałem filtr już kilkunastokrotnie przy różnych prędkościach i obrotach silnika i nie zauważyłem szalonej różnicy,zawsze muszę przejechać min.ok.20km. Oczywiście dotyczy to mojego samochodu,a jaki Ty posiadasz?Uzupełnij może profil chociaż o model,silnik. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alv. Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Alv Podałem procedurę z instrukcji nissana,a tam o obrotach nic nie jest napisane,a jak mi wiadomo komputer rozpoczyna wypalanie filtra przy prędkości powyżej 80km/h. Wypalałem filtr już kilkunastokrotnie przy różnych prędkościach i obrotach silnika i nie zauważyłem szalonej różnicy,zawsze muszę przejechać min.ok.20km. Oczywiście dotyczy to mojego samochodu,a jaki Ty posiadasz?Uzupełnij może profil chociaż o model,silnik. Pozdrawiam Model dokładnie ten sam co Twój. A ten temat mnie zainteresował gdy zauważyłem, że instrukcje zależnie od języka podają inne prędkości jazdy podczas wypalania filtra. A ponieważ któregoś razu na wakacjach lampkotrąbka złapała mnie w miejscu gdzie osiągnięcie nawet prędkości 40km na godz na dłuższą metę było niemożliwe to niejako przy okazji poczyniłem spostrzeżenie, że wystarczy nawet 30 km/h byle przy większych obrotach silnika. 20 minut wystarczyło, chociaż po tych rajdach na wertepach zawieszenie się trochę wytłukło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.