Gość jarett Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Hej, mam na oku bardzo ładnego X'a z 2006 roku. Generalnie ładnie utrzymany i wyposażony, krajowy. Martwi mnie tylko jego przebieg - ponad 160kkm - nieźle ktoś go zajeździł przez 4 lata. Boje się, że akurat na taki przebieg, przypadnie mi dużo grubych remontów (np. sprzęgło). Chociaż przynajmniej mam z grubsza pewność, że nie cofany. Tak z ciekawości - ile przebiegu mają Wasze X'y i czy te 160kkm to dużo dla takiego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Hej, mam na oku bardzo ładnego X'a z 2006 roku. Generalnie ładnie utrzymany i wyposażony, krajowy. Martwi mnie tylko jego przebieg - ponad 160kkm - nieźle ktoś go zajeździł przez 4 lata. Boje się, że akurat na taki przebieg, przypadnie mi dużo grubych remontów (np. sprzęgło). Chociaż przynajmniej mam z grubsza pewność, że nie cofany. Tak z ciekawości - ile przebiegu mają Wasze X'y i czy te 160kkm to dużo dla takiego auta? mój z grudnia 2004, ale zarejestrowany i kupiony w 2005 ma 126.000. Ostatnio wymieniałem właśnie sprzęgło , ale podobno trzyma dłużej. nie ma z nim żadnych problemów. No i napisz jaki to motor. Bo co innego w benzynie, a co innego w dieslu. Ja mam benzynę 2.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browarekhh Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Ja mam diesla 2.2 DCI z 2004 i najechane właśnie 160kkm - nic złego z autem się nie dzieje, sprzęgło póki co hula, silnik pracuje pięknie, równo bez żadnych skoków obrotów i tym podobnym. Wiadomo jak przy kupnie każdego auta należy sprawdzić stan techniczny, ale generalnie jeżeli to jest diesel to wg mnie nie ma się czego obawiać. No chyba, że ma jakąś historię wypadkową - wtedy trzeba uważać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarett Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Chodzi oczywiście o 2.2 dci. Ostatnie auto kupiłem z przebiegiem 216kkm i po dwóch latach naprawdę czuć że ma dość. Stąd moje obawy - chociaż różne auta różnie znoszą te kilometry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikam Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Mój X z 2002 roku ma już prawie 180 000 km. Jak na razie poza zestawem startowym, to nic mu nie dolega. Oczywiście mój to 2,2 Di. Tak na prawdę to nie przebieg jest ważny ale stan samochodu i silnika. Czasem lepiej kupić samochód który ma 200 000 km ale wiemy, że właściciel o niego dbał, niż kręconego z 130 000 przebiegu i zarżniętego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerzyk71 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Na podstawie moich doswiadczeń z X 2,2 Dci 2005 rok zdecydowanie odradzam ten silnik. Po przejechaniu 75 000 km miałem awarie układu wtryskowego diagnoza ASO wymiana pompy wtryskowej koszt 9500 zł nie posłuchałem. W Krakowie nie ma warsztatu który poradzi sobie z ukladem zasilania ponieważ cały osprzęt common rail (pompa, wtryski, czujniki ciśnienia) jest produkcji DENSO a w ASO na jasnogórskiej koszt jak się okazuje żle postawionej diagnozy (wymiana pompy to ok 11000 zł.) W mom przypadku na różnych mechaników w Krakowie którzy obiecali mi rozwiązać problem straciłem ok 4000zł, 3 miesiące i nie potrzebnie wymieniłem niektóry osprzęt. Pomogli mi dopiero w Siedlcach firma Drei Pol gorąco polecam. Nissan X trail to bardzo fajny wózek ale po moich doswidczeniach nie wchodziłbym w silnik 2,2 DCi kupiłbym ten wózek jeszcze raz ale z silnikiem benzynowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarett Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Nissan X trail to bardzo fajny wózek ale po moich doswidczeniach nie wchodziłbym w silnik 2,2 DCi kupiłbym ten wózek jeszcze raz ale z silnikiem benzynowym. Spoko, rozumiem Twoje argumenty, ale na szczęście Twoja awaria jest chyba odosobnionym przypadkiem (a przynajmniej nie spotkałem się wcześniej ani na tym forum ani w innych miejscach). Benzyna jak dla mnie odpada z uwagi na zbyt duże spalanie i zbyt niski moment obrotowy, przy praktycznie braku różnicy w cenie zakupu. A montażu LPG nie dopuszczam. Na papierze 2.2 dci wygląda na silnik wprost stworzony dla tego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 (edytowane) Na podstawie moich doswiadczeń z X 2,2 Dci 2005 rok zdecydowanie odradzam ten silnik. Po przejechaniu 75 000 km miałem awarie układu wtryskowego diagnoza ASO wymiana pompy wtryskowej koszt 9500 zł nie posłuchałem. W Krakowie nie ma warsztatu który poradzi sobie z ukladem zasilania ponieważ cały osprzęt common rail (pompa, wtryski, czujniki ciśnienia) jest produkcji DENSO a w ASO na jasnogórskiej koszt jak się okazuje żle postawionej diagnozy (wymiana pompy to ok 11000 zł.) W mom przypadku na różnych mechaników w Krakowie którzy obiecali mi rozwiązać problem straciłem ok 4000zł, 3 miesiące i nie potrzebnie wymieniłem niektóry osprzęt. Pomogli mi dopiero w Siedlcach firma Drei Pol gorąco polecam. Nissan X trail to bardzo fajny wózek ale po moich doswidczeniach nie wchodziłbym w silnik 2,2 DCi kupiłbym ten wózek jeszcze raz ale z silnikiem benzynowym. Ja o swoich problemach pisałem już nie raz, nie dwa. Tak samo, wtryski i pompa były już w wawie, gdzieś pod szczecinem, krakowem... Ostatnia diagnoza to 8tys za wtryski i 5tys za pompę- mechanicy chcieli kupić używany silnik. Dopiero znalazłem na innym forum firmę o której piszesz- Drei pol. I wtryski i pompa miały do nich pojechać, ale moi pojeb... mechanicy pomylili adres i źle wysłali. Teraz mają do nich wysłać i trzymam kciuki bo to już kur.... pół roku minęło. Ja trochę zajeżdzę x-a i kupuję caddy na firmę i mam w d... jakieś suvy na pewien czas. Jeszcze nie wiem ile będzie mnie to wszystko kosztować ale nie mało. P.S. auto krajowe od I właściciela 130tys przebiegu (udokumentowane książką) a jak już kupisz to tylko najdroższe paliwa lej, bo naprawy nie wyjeździsz przez 1mln kilometrów różnicy w cenie paliwa... P.S.2. w listopadzie, grudniu będę miał x-a do sprzedania ze zregenerowaną pompą i wtryskami... Ja zrobiłem od 30 grudnia 200km samochodem:PPPP /edit Ile skasowali w Drei pol????? Edytowane 16 Lipca 2010 przez Umberto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarett Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Paliwo i tak leje zawsze dobre. Nie jara mnie jeżdżenie na stację-gwoździk gdzie litr jest kilka gorszy tańszy i oszczędzę 6zł na całym baku a mogę zarżnąć sobie wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paga2 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Hej, mam na oku bardzo ładnego X'a z 2006 roku. Generalnie ładnie utrzymany i wyposażony, krajowy. Martwi mnie tylko jego przebieg - ponad 160kkm - nieźle ktoś go zajeździł przez 4 lata. Boje się, że akurat na taki przebieg, przypadnie mi dużo grubych remontów (np. sprzęgło). Chociaż przynajmniej mam z grubsza pewność, że nie cofany. Tak z ciekawości - ile przebiegu mają Wasze X'y i czy te 160kkm to dużo dla takiego auta? Mojego kupiłem ze stanem licznika 160000km a przy 163000 urwał sie korbowód i rozwalił cały silnik. Po wymianie słupka mechanicy nie mogą sobie poradzić, na wolnych obrotach spalanie detonacyjne, może zawieszanie sie wtrysku, po prostu kuleje buja go....Osobiście odradzam ten silnik podobno to jeden z niedanych modeli po aliansie z Reno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LaikManiek Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Ja śmigam 2.0 benzyna 2004r, obecny stan 160 000 żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 2.0 benzyna 2003 rok. Kupiony przy 153 tysiącach teraz 163 tysiące. Na razie silnik chodzi bardzo ładnie. bierze trochę oleju ale jeszcze nie wiem czy to była wina Castrola - na razie na Valvoline Maxlife pracuje wybornie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Witam Mój w momencie (kwiecień tego roku) zakupu miał 93 tyś (i chyba nie krecony licznik bo od 1 wlasciciela i serwisowany w ASO no chyba ze przed kazad wizyta sobie troche cofał licznik) 2.0 benzyna z grudnia 2004 roku i dzisiaj trafił do mechanika na przegląd bo silnik czasami gaśnie jak rano odpalam ... zobaczymy co powiem mechanik olej bierze tez ale mechanik powiedzial że takmoże byc ... hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 o!... a ile Ci bierze oleju? sprawdzałeś może dokładnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 o!... a ile Ci bierze oleju? sprawdzałeś może dokładnie? jak juz pisalem kupilem go gdy mial 93 tys teraz ma lekko ponad 100 tys a dolałem jakis ponad litr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcio_100 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Witam, wznawiam temat, bo widzę, że jakoś nikt nie przekroczył 200 000 km? Sinlik 2,2DCI, w maju "pękło" wspomniane 200 000 km, ale niestety tu dobre info się kończy właśnie bujam się z problemami typu: brak mocy i check engine, lista usterek niemała, koszty dopiero przede mną. Usterki na kompie: P1273 fuel pump P0089 to samo P0101 przepływomierz P0113 i P0102 związane ze skąłdme mieszanki itd. Jeśli ktoś ma coś do powiedzenia w sprawie powyższych błedów jestem baaardzo zainteresowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virilitas Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 (edytowane) 2001 2.2 DI (114) 4x4 240 000 km - wymieniłem wężyk hamulcowy tył za kierowcą oraz drążek kierowniczy od strony pasażera i chyba wymienię przed tą zimą świece żarowe. Silnik lala, nie bierze oleju. Spalanie między 6 a 10 litrów - zależy od stylu jazdy i miejsca. Jednym słowem dbać o sprawny serwis olejowo filtrowy i cieszyć się z X -Traila. Rewelacyjny samochód. Edytowane 5 Lipca 2011 przez Virilitas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaroN Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Mój X-Trail z 2003 roku2,5 benzyna na gazie ma przejechane około 260 tyś. i jeździ nadal , ma swoje niedomagania związane z normalna eksploatacja ale to chyba każde autko ma. Jestem z niego bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuks Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Witam znawców tematu, mam do was pytanie jako ze z x-trialem nie miałem do czynienia a ostatnio ostro się za nim rozglądam kilka już obejrzałem i nie za bardzo miłe robiły wrażenie. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bjo4tluq31ul co sadzicie o tym trialku,te inne taż były w niemieckich komisach czy nawet w salonach nissana, niestety tu te auta służą do ciężkiej pracy i często mimo młodego wieku są zaniedbane,z góry dziękuje za uwagi, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Hej. Ty szukasz diesela.... a ja sprzedaję benzyniaka http://allegro.pl/nissan-x-trail-2-0-benzyna-ii-wlasciciel-salon-pl-i1800367696.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Witam znawców tematu, mam do was pytanie jako ze z x-trialem nie miałem do czynienia a ostatnio ostro się za nim rozglądam kilka już obejrzałem i nie za bardzo miłe robiły wrażenie. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bjo4tluq31ul co sadzicie o tym trialku,te inne taż były w niemieckich komisach czy nawet w salonach nissana, niestety tu te auta służą do ciężkiej pracy i często mimo młodego wieku są zaniedbane,z góry dziękuje za uwagi, pozdrawiam. 12tys ojro to na gotowo z akcyzą jakieś 60tys!!! Wytarty już lakier na konsoli od sterowania szyb. Nikt nie kupuje w niemcowni diesla żeby robił 10tys rocznie! tylko w Polsce takie wybryki są, bo tam są droższe opłaty za ropniaka. W niemcowni też kupa cfaniaków, szczególnie jak to turek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuks Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) http://suchen.mobile...de&pageNumber=1 Witam, tego oglądałem jeszcze przed wyczyszczeniem i zdjęciami,widać było ze ktoś o niego nie dbał poobijane drzwi wszystko wskazuje ze jadana strona cała malowana a przynajmniej drzwi, przebieg gościu zapewniał ze oryginalny bo u nich serwisowane,ale nie przypadł mi do gustu zaniedbane auto albo ogromny przebieg, silnik niby ładnie pracował,no nic szukam dalej a i akcyza mnie nie interesuje bo auto nie pojedzie do polski,pozdrawiam. Witam, auto kupione i mam pytanie czy ktoś serwisował iksa w Auto Club Poznań, muszę zdecydować czy jadę do nich (za wymianę olei filtrów i płynów plus gruntowny przegląd około 1500 zł na początek powiedzieli) czy szukam innego serwisu,może ktoś napisze jaka opinia jest o tym serwisie z góry dziękuje,za odpowiedzi.Mój ma 12 000km(prawdopodobnie)brak wycieków silnik ładnie pracuje w trasie nie trzeba go prosić przy przyśpieszaniu ale jak depnę do podłogi to puści dym przez chwile,za mało nim przejechałem by coś więcej pisać.Pozdrawiam wszystkich X-Trialowców. Edytowane 3 Października 2011 przez niuks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pandy Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Diesle z relatywnie malym przebiegiem warto szukac w NL, latwiej tu o fure z orginalnym niskim przebiegiem jakkolwiek holendrzy sa skapi i zazwyczaj samochody nie maja extra wyposazenia i sa w podstawowych wersjach silnikowych - warto kupowac od dealera posiadajacego certyfikat BOVAG oraz samochod z udokumentowanym przebiegiem NAP - zazwyczaj ceny takich samochdow startuja od ok 4500 - 5000E. http://www.gaspedaal.nl/Nissan/X-Trail/?kmin=5000&kmax=100000&brnst=Diesel&srt=pr Cena na export powinna byc nizsza od ceny listowanej (mozliwe jest odliczenie specjalnego podatku dla samochdow mlodszych niz 10 lat), realne jest tez stargowanie ceny o ok 500 - 1000E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcio_100 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Hej, poprzednio przy 200000 padła pompa paliwowa, teraz mam najechane 260000 i zaczęło się niewinnie wyciekiem płynu chłodniczego a okazało się, że wykonano: regeneracja wtryskiwaczy,wymiana uszczelki dekla zaworów, uszczelki wtryskiwaczy, uszczelka kolektora ssącego i wydechowego, wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie i sprawdzenie głowicy pod kątem szczelności, wymiana dwóch napinaczy rozrządu(orginały), wymiana filtra oleju i oleju, wymiana filtra paliwa, wymiana uszczelki dekla rozrządu, termostatu, płynu chłodniczego, kodowanie wtrysków RAZEM ta przyjemność: 5825,00 PLN brutto,w tym regeneracja wtrysków 2200,00. Przy tym przebiegu 260000 u mnie wszystkie wtryski już lały! Czekam na Wasze posty, czy ktoś przekroczył 300000km i jak wózek lata lub nie lata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Hej, poprzednio przy 200000 padła pompa paliwowa, teraz mam najechane 260000 i zaczęło się niewinnie wyciekiem płynu chłodniczego a okazało się, żewykonano: regeneracja wtryskiwaczy,wymiana uszczelki dekla zaworów, uszczelki wtryskiwaczy, uszczelka kolektora ssącego i wydechowego, wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie i sprawdzenie głowicy pod kątem szczelności, wymiana dwóch napinaczy rozrządu(orginały), wymiana filtra oleju i oleju, wymiana filtra paliwa, wymiana uszczelki dekla rozrządu, termostatu, płynu chłodniczego, kodowanie wtryskówRAZEM ta przyjemność: 5825,00 PLN brutto,w tym regeneracja wtrysków 2200,00. Przy tym przebiegu 260000 u mnie wszystkie wtryski już lały! Czekam na Wasze posty, czy ktoś przekroczył 300000km i jak wózek lata lub nie lata? 450 tys. sąsiada, 2.0B nic nie robił z tym autem nigdy. Wersja Columbia manual z YamaPL, też mam taką i nic poważnego nie robiłem poza zaciskami ale mój często stoi. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.