malylu Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam kolega podpiął mi kompa do samochodu i wyskoczył błąd ECM 10!!! szukałem na forum ale nie mogę się dogrzebać do konkretnego tematu,więć mam pytanie czy komuś taki błąd także wyskoczył? Bo dodatkowo wyskoczyło ELM/V (EGR&przep REZYST REGUL MOŻE KOMUŚ COŚ TEŻ Z TEGO WYSKOCZYŁO? JA STAWIAM NA CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO I NAWET NABYŁEM TAKI BOSCHA JUTRO CZEKA MNIE ZABAWA Z PODMIANKĄ. z GÓRY DZIĘKI ZA EWENTUALNĄ POMOC I POZDRAWIAM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam kolega podpiął mi kompa do samochodu i wyskoczył błąd ECM 10!!! szukałem na forum ale nie mogę się dogrzebać do konkretnego tematu,więć mam pytanie czy komuś taki błąd także wyskoczył? Bo dodatkowo wyskoczyło ELM/V (EGR&przep REZYST REGUL MOŻE KOMUŚ COŚ TEŻ Z TEGO WYSKOCZYŁO? JA STAWIAM NA CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO I NAWET NABYŁEM TAKI BOSCHA JUTRO CZEKA MNIE ZABAWA Z PODMIANKĄ. z GÓRY DZIĘKI ZA EWENTUALNĄ POMOC I POZDRAWIAM. Czesc. Mialem ten sam blad co Ty czyli ecm10. Tez nie wiem co to za blad. Wyskoczyl Ci bo kolega podpial sie programem Carman ktory nie nadaje sie do naszch samochodow . Oprocz tego tez nie nadaje sie program KTS. Wiem co pisze bo sam juz sie wyjezdzilem zeby zrobic regulacje i kicha . Wszysczy kaza przyjechac a na miejscu okazuje sie ze nie mozna sie podlaczyc. Dla na to consult i ewentualnie elm. Tak mi napisal kolega and-pec. Pierwsze to pewnie zawor egr do uruchomienia albo zaslepieniai przeplywomierz do wymiany. Drugie to nie wiem. Teraz tak . Najlepiej to sobie zrob sam autodiagnostyke. W zdiale Primera na gorze jest FAQ slnik cd20t. I tam sobie poczytaj o kodach bledow , zaworze egr i przeplywomierzu. A tak na marginesie czemu obstawiasz czujnik polozenia walu korbowego. Przeciez to bardzo drogie i co bedzie jak to Ci nie bedzie potrzebne. Masz problem z odpaleniem samochodu?. U Ciebie bedzie zlacze diagnostyczne prostakatne wiec wkladasz zworke (spinacz biurowy) w przedostatni i ostatni pin po prawej stronie w gornym rzedzie. Tam w kodach jak wejdziesz to bedziesz mial to dokladnie opisane. Nie wiem czy Tobie juz nie odpisywalem. Jesli wwyskoczy blad nr47 to jest wlasnie czujnik polozenia walu korbowego. Jesli nie odczytasz bledow za pierwszym razem to sie nie martw bo one sie beda powtarzac. .Czesc i jutro spinacz w dlon i do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malylu Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Witam. masz rację już mi odpisywałeś na temat jazdy z odłączonym czujnikiem wału. Problemów z rozruchem nie mam ponieważ czujnik mam odłączony na stałe <wypiąłem całkiem kostkę od czujnika> ponieważ gdy była podłączona obroty silnika po dodaniu gazu wzrastały najwyżej o jakieś 100 obrotów i w konsekwencji z miejsca ruszyć się nie dało a le silnik nie zgasł mi ani razu. Tzn. dopiero wczoraj po podpięciu czujnika i komputera po dodaniu gazu zdechł! ale idę spróbuję zrobić diagnostykę i zobaczę co wyskoczy tym razem,bo przyznam się że próbowałem robić diagnostykę ale z opisu doczytałem się żeby spiąć spinaczem górne zewnętrzne piny <sam się w błąd wprowadziłem> ale chyba tak było właśnie napisane no i nic się nie działo po spięciu.Ale teraz spróbuję tak jak mi napisałeś. To idę póki jeszcze trochę chłodniej. Postaram się napisać jak już zrobię może komuś tym pomogę. Pozdrawiam. AHA i jeszcze ten ostatni błąd u mnie to chyba potencjometr pedału gazu bo zimą mam z nim problemy jest takie wrażenie jakby zamarzał bo ciężko chodzi i odbija po chwili i tym samym obroty też po chwili spadają tak że czasem jest śmiesznie bo wciskam sprzęgło a obroty stoją np.na 2000-cach. Ale latem jest spoko problem pojawia sie po spadku temp.poniżej -5 stpni. Witam ponownie ! Właśnie spiąłem piny i wyszło cztery długie i siedem krótkich. Czyli jednak czujnik wieć idę i do roboty pozdrawiam i dzięki za pomoc! Będę tu zagląał bo już dzięki forum wycierałki czasowe mi działają a nie działały 4 lata:-} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam. masz rację już mi odpisywałeś na temat jazdy z odłączonym czujnikiem wału. Problemów z rozruchem nie mam ponieważ czujnik mam odłączony na stałe <wypiąłem całkiem kostkę od czujnika> ponieważ gdy była podłączona obroty silnika po dodaniu gazu wzrastały najwyżej o jakieś 100 obrotów i w konsekwencji z miejsca ruszyć się nie dało a le silnik nie zgasł mi ani razu. Tzn. dopiero wczoraj po podpięciu czujnika i komputera po dodaniu gazu zdechł! ale idę spróbuję zrobić diagnostykę i zobaczę co wyskoczy tym razem,bo przyznam się że próbowałem robić diagnostykę ale z opisu doczytałem się żeby spiąć spinaczem górne zewnętrzne piny <sam się w błąd wprowadziłem> ale chyba tak było właśnie napisane no i nic się nie działo po spięciu.Ale teraz spróbuję tak jak mi napisałeś. To idę póki jeszcze trochę chłodniej. Postaram się napisać jak już zrobię może komuś tym pomogę. Pozdrawiam. AHA i jeszcze ten ostatni błąd u mnie to chyba potencjometr pedału gazu bo zimą mam z nim problemy jest takie wrażenie jakby zamarzał bo ciężko chodzi i odbija po chwili i tym samym obroty też po chwili spadają tak że czasem jest śmiesznie bo wciskam sprzęgło a obroty stoją np.na 2000-cach. Ale latem jest spoko problem pojawia sie po spadku temp.poniżej -5 stpni. Witam ponownie ! Właśnie spiąłem piny i wyszło cztery długie i siedem krótkich. Czyli jednak czujnik wieć idę i do roboty pozdrawiam i dzięki za pomoc! Będę tu zagląał bo już dzięki forum wycierałki czasowe mi działają a nie działały 4 lata:-} Jest tez na forum taka ksiazka do sciagniecia w dziale Primera Instrukcje i sobie tam sciagnij do p11. Jest to manual ale po angielsku. Jesli nie sciagnies to podaj adres i Ci przesle ten plik. O tym pedale gazu bedziesz mial w pliku ec.cd20 w procedurze 12 ood strony 111. Poczytaj sobie tam jak sprawdzic go. Moze go trzeba wyczyscic i przesmarowac. Tylko nie czysc benzyna (tak wyczytalem na forum bo wyplucze grafit). Jako ze mamy takie same bledy jak w terrano 2,7 TD przegladajac manual do terrano znalazlem na temat bledu ECM10 . Cosultem wyskoczy blad P1107 a kod migowy to 82. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.