Gość axl2000 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Witam! Chciałbym przedstawić Wam mój nowy nabytek. W moich rękach jest około 3 miesięcy z czego pierwszy miesiąc tylko stał gdyż byłem zajęty wszystkim ale nie samochodem. Nissan Almera 2001 rok, 1.5 90KM, elektryczne szyby, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja, alarm, immobilizer, dzielona tylna kanapa, centralny zamek z pilotem. Aluminiowe felgi 16 calowe Dezent z oponami Nokian, stalówki 15 calowe z zimówkami + kołpaki Nissana. Kupiona z przebiegiem około 159200km, była uderzona w tył. Jeździ prosto, nie zostawia 4 śladów, wszystko prościutkie, spalanie to około 12 litrów gazu w mieście. Benzyna w fazie testowania. Wnętrze plakowane i czyszczone, tapicerka będzie prana, z zewnątrz myta i pieszczona w miarę możliwości. Głośniki oryginalne z przodu wymienione na Magnaty. Tył - seryjne elipsy. Przy około 160000km zostały wykonane następujące prace: - nowe klocki hamulcowe (Bosh) - nowe tarcze hamulcowe (Bosh) - nowe szczęki hamulcowe + sprężyny (ABE zamienione na Kashiyama) - nowe bębny hamulcowe (Delphi) - naprawa zacisków hamulców, zestaw naprawczy (autofren) - nowy komplet wycieraczek (Valeo) - nowy pasek alternatora (Continental) - nowy pasek pompy wspomagania (Bosh) - naprawa i smarowanie napinaczy ww pasków (Centrum Serwisowe BEMOWO) - nowe świece (Iskra) - nowy filtr powietrza (Filtron) - nowy filtr kabinowy (Filtron) - nowy filtr oleju (Knecht) - nowa miska olejowa (Centrum Serwisowe BEMOWO) - nowe wahacze przód, do założenia (Yamato) - nowe głośniki (Magnat Carfit) - nowe radio CD (Pioneer) - założone osłony drzwiowe (Auchan) - zamontowana nowa tylna półka (Allegro) - nabita i wyczyszczona klimatyzacja (Centrum Serwisowe BEMOWO) - skasowane błędy z komputera (Centrum Serwisowe BEMOWO) Zdjęcie kilku z tych części: Do zrobienia: zmiana migaczy bocznych na białe + pomarańczowe żarówki, usunięcie ognisk rdzy oraz wyczyszczenie i zabezpieczenie podwozia. Wraz z postępem prac nad Almerą będę dodawał tu informacje. Mniejsze prace zlecam do zrobienia w ASO Nissan Odyssey na Górczewskiej 32, większe w Centrum Serwisowym BEMOWO (Auto Crew) na Wrocławskiej 6a w Warszawie. Aktualnie Almera prezentuje się w ten sposób, widać z boku kierowcy na tyle, różnicę odcieni: 22.07.2010 - klimatyzacja odgrzybiona, nabita na full, sprawdzona. 26.07.2010 - sprawdzone błędy komputera, przez które wyskakiwał "check engine". Katalizator ok, sonda lambda ok, przepływomierz ok. Problemem jest źle wyregulowany gaz, zajmę się tym kiedyś jak znajdę czas, na razie jazda na PB95. 28.07.2010 - kupno i wymiana miski olejowej, filtra oleju (Knecht), oraz wymiana oleju Castrol Magnatec 10W40, naprawa zacisków hamulców, wymiana elastycznego łącznika wydechu, sprawdzenie łożysk i opon. Prace prowadzone w Centrum Serwisowym BEMOWO. 29.07.2010 - ze względu na dalsze zanieczyszczenie oleju będę czyścił silnik zlewając olej i dolewając co jakiś czas, aż do uzyskania w miarę czystego oleju. Docelowo zostanie prawdopodobnie zalany olejem GM (General Motors) 10W40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solar Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 No no. Niezła sztuka. Jak udadzą się wszystkie operacja i nie przekombinujesz to posłuży Ci przez lata. Tak trzymaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axl2000 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 No i jeszcze się zastanawiam co tu zrobić by dodać mu z 10KM i troszkę Nm bo nie jest to rakieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 No i jeszcze się zastanawiam co tu zrobić by dodać mu z 10KM i troszkę Nm bo nie jest to rakieta Ja zaproponuje tylko jedno! Zmień silnik na DE, DET albo VE... Już teraz szlaki swapa w N16 są przetarte, wiec będziesz miał łatwiej, taniej i szybciej (a przynajmniej powinieneś mieć). Powodzenia i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axl2000 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Ja zaproponuje tylko jedno! Zmień silnik na DE, DET albo VE... Już teraz szlaki swapa w N16 są przetarte, wiec będziesz miał łatwiej, taniej i szybciej (a przynajmniej powinieneś mieć). Powodzenia i pozdrawiam. Swap na razie nie wchodzi w grę bo Almera jest samochodem tymczasowym, kupionym na rok i zmiana na coś 4 drzwiowego z 3 literami w nazwie pewnie, a Almera albo zostanie sprzedana, albo oddana w rodzinie, chyba, że plany mi się pokrzyżują. Przy czym na tyle lubię dbać o samochód, że robię co mogę by doprowadzić go do stanu jak najlepszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.