Gość freunds Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam Forumowiczów, Zacznę od początku, 20kkm temu założyłem gaz do moejej almerki N16 przy przebiegu 39000, to był błąd, wczoraj zdechł silnik, w związku z czym muszę go wymienić, a jak wymieniać to może udało by mi się zmieścić tam coś więcej ... Mam pytanie jak to wygląda przy zakładaniu 1,8, co muszę wyminić, jakich problemów się spodziewać, czy skrzynia pasuje, co muszę kupić oprócz silnika (ECU, wiązki, osprzęt silnika ....) jeśli ktoś jest zorientowany proszę o informację. A może ktoś wie, co większego uda mi się tam włożyć ? Pozdrawiam Tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam Forumowiczów, Zacznę od początku, 20kkm temu założyłem gaz do moejej almerki N16 przy przebiegu 39000, to był błąd, wczoraj zdechł silnik, w związku z czym muszę go wymienić, a jak wymieniać to może udało by mi się zmieścić tam coś więcej ... Mam pytanie jak to wygląda przy zakładaniu 1,8, co muszę wyminić, jakich problemów się spodziewać, czy skrzynia pasuje, co muszę kupić oprócz silnika (ECU, wiązki, osprzęt silnika ....) jeśli ktoś jest zorientowany proszę o informację. A może ktoś wie, co większego uda mi się tam włożyć ? Pozdrawiam Tomasz a dlaczego to był błąd?? może to kwestia montażu instalacji, a nie samej instalacji LPG odnośnie drugiego pytania to wszystko zależy od stanu portfela i zastanowienia się czy to jest sens, im większy motor tym mocniejsze hamulce, skrzynia itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość freunds Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 a dlaczego to był błąd?? może to kwestia montażu instalacji, a nie samej instalacji LPG odnośnie drugiego pytania to wszystko zależy od stanu portfela i zastanowienia się czy to jest sens, im większy motor tym mocniejsze hamulce, skrzynia itd Dzięki Dino za konstruktywną odpowiedź, a gaz miałem z czak-ram BRC SEQUENT 24 i odpowiadam jasno - to był błąd, almerka nie wytrzymala jazdy po niemieckich autostradach 140-160km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Dzięki Dino za konstruktywną odpowiedź, a gaz miałem z czak-ram BRC SEQUENT 24 i odpowiadam jasno - to był błąd, almerka nie wytrzymala jazdy po niemieckich autostradach 140-160km/h no to dziwne bo właśnie wróciłem z Chorwacji i taka prędkość była standardem, a gaz siedzi w nissmo od ponad 5 lat i leciało się też ponad 200km/h u helmutów i jest nadal gitt, do tego nie jeżdżę wolno ale lubię przydepnąć, standardem u mnie w trasie jest około 140km/h czyli dalej będę twierdził, że to wina montażu, jak chcesz się pobawić to weź rzeczoznawcę i niech to stwierdzi i idź gdzie montowali i zapytaj co masz dalej robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość freunds Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 no to dziwne bo właśnie wróciłem z Chorwacji i taka prędkość była standardem, a gaz siedzi w nissmo od ponad 5 lat i leciało się też ponad 200km/h u helmutów i jest nadal gitt, do tego nie jeżdżę wolno ale lubię przydepnąć, standardem u mnie w trasie jest około 140km/h czyli dalej będę twierdził, że to wina montażu, jak chcesz się pobawić to weź rzeczoznawcę i niech to stwierdzi i idź gdzie montowali i zapytaj co masz dalej robić jaki masz silniczek, masz lubrifiakcję lub stosujesz TUNAPE lub inne badziewie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 jaki masz silniczek, masz lubrifiakcję lub stosujesz TUNAPE lub inne badziewie ? 2.0 lubryfikacja to naciąganie klienta, dobry montaż i strojenie silnika na dobrych podzespołach i można latać, widocznie u Ciebie szło strasznie ubogo jak się powypalały zawory, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 silnik zajeździłeś bo za pewne był źle wystrojony gaz co w przeszło co drugim aucie poruszającym się na naszych drogach ma miejsce... Ps. śmiało zmieniaj silnik na 1,8 z tym że on ma taką wadę że lubi pić oliwę a łądna sztuka swoje kosztuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.