Gość dawidus Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Witam wszystkich. Nissan Primera 2002 rok 2.0 SE benzyna oczywiście :-) W nowej (grubej ? ) budzie :-) Czy ktoś ma doświadczenia z tymi autami? Auto chodzi świetnie. Silnik pracuje bardzo ładnie i równo. Ma moc. Śmiga pięknie. Ale pali olej :-( Wycieków nie ma. Stwierdzono , że pali olej. Czy w tych silnikach i autach są jakieś znane słabe punkty? Na coś szczególnie warto zwrócić uwagę? W ogóle proszę o wszelkie uwagi eksploatacyjne, linki, namiary na pliki, instrukje, manuale i service manuale itp :-)))))) Czy ktoś może oszacować jaki może być orientacyjny koszt wymiany pierścieni tłokowych i uszczelniaczy trzonków zaworowych w tym silniku? Tzn jaki koszt robocizny i jaki koszt materiałów? Pewnie trzeba zakupić kpl pierścieni, uszczelek w tym uszczelka pod głowicę i uszczelniaczy trzonków zaworów . Czy trzeba wyciągać silnik do tej operacji? Nie znam tego auta i nie wiem, czy jest belka pod silnikiem. Czy ktoś może polecić jakiś warsztat w okolicach trójmiasta ew do 100km od? Co jeszcze należałoby ew przy takiej operacji wymienić/ zrobić??? A może diagnoza jest błędne? CO i jak sprawdzić? I jeszcze pytanie o nawigację? Jest tam taki duży ekran z info z radia, klimy, termometrów, obraz z kamery cofania itp. Jest też guzik MAP. Czy nawigacja jest tam opcją? Można ją wgrać,? Jak rozpoznać czy NAVIGACJA jest w tym aucie czy nie? Z góry serdecznie dziękuję za wszelką pomoc. Auto nie jest moje lecz bliskiej osoby - stąd może nie do końca ścisłe informacje gdyż ja tego nie widziałem. BAzuję na rozmowach telefonicznych. Auto dostanę w ręce na jakiś czas za kilka dni :-) Pozdrawiam serdecznie, Dawid aha. Pytałem w ASO o ceny części i robocizny. Wygląda to orientacyjnie tak: pierścienie 232 komplet uszczelniacze zaworów 22 sztuka uszcz głow 382 !!! uszcz kolektorów 79 + 110 pod pokrywę zaw 105 panewki nominał korbowodowe 52 za sztukę Gość polecił zmierzyć ciśnienie sprężania. Jeśli jest ok to podobno to tylko gumki zaworów koszt samej robociczny bez materiałów w aso ! wynosi same gumki na zaworach 600-700 pierścienie i gumki 1500-2000 Czy to drogo? Orientuje sie ktoś jak w normalnym warsztacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 uszczelka w IC erlinga kosztuje 180 erling po jaką cholere dawać nowe panewki to raz ,,, rozumiem że masz P12 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawidus Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 uszczelka w IC erlinga kosztuje 180 erling po jaką cholere dawać nowe panewki to raz ,,, rozumiem że masz P12 ? wybacz ale musisz mi napisać po polskiemu Ja to prosty chłop jestem Co do panewek to tak se pomyślałem, że gdyby się już korbowody z tłokami wyciągało to może by warto nominalne nowe panewki założyć gdyby koszt był bardzo niewielki. Jednak to ponad 200 PLN. Czy warto? Chyba nie. Proszę przetłumacz mi swoją odpowiedź. Może to jakiś slang a ja tu nowy, więc nie bijcie P12? No chyba. Jak napisalem, to ta nowa gruba buda porównywana przez niektórych do Laguny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 panewki to nie klocki hamulcowe uszczelka z tego co słyszałem to Erling dobra firma 2,0 silnik to nie wiele wiadomo ...nowsza konstrukcja ... zapomnij o ASO !!!!!!! prawda jest ze jak masz ciśnienie w cylindrach w porządku to olej musi brać przez trzonki zaworów ,,,a jeszcze zobacz pod korek wlewu oleju czy nie ma tam jakiegoś majonezu ceny z asoo powalają na kolana ,,,byle czego ,, po zatym mamy taryfę dla nowych także spoko tak jak widzisz wszedłem na bardzo drogi katalog IC i znalazłem uszczelkę o połowę tańszą ,,, a mowa o P12 czyli obecny model a chodzi o to że p11 144 robili do 2000 roku i tam było montowane SR20 silnik i to racej popularna konstrukcja od 90 roku ,,, sprawdzić ciśnienie w cylindrach jak ok to musi brać gdzie indziej ,,, sprawdz ceny http://sklep.intercars.com.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawidus Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 panewki to nie klocki hamulcowe uszczelka z tego co słyszałem to Erling dobra firma 2,0 silnik to nie wiele wiadomo ...nowsza konstrukcja ... zapomnij o ASO !!!!!!! prawda jest ze jak masz ciśnienie w cylindrach w porządku to olej musi brać przez trzonki zaworów ,,,a jeszcze zobacz pod korek wlewu oleju czy nie ma tam jakiegoś majonezu ceny z asoo powalają na kolana ,,,byle czego ,, po zatym mamy taryfę dla nowych także spoko tak jak widzisz wszedłem na bardzo drogi katalog IC i znalazłem uszczelkę o połowę tańszą ,,, a mowa o P12 czyli obecny model a chodzi o to że p11 144 robili do 2000 roku i tam było montowane SR20 silnik i to racej popularna konstrukcja od 90 roku ,,, sprawdzić ciśnienie w cylindrach jak ok to musi brać gdzie indziej ,,, sprawdz ceny http://sklep.intercars.com.pl/ teraz już lepiej Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joanna7f Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 co do przycisku MAP to troche pic na wode... podobno miały być jakieś płyty z mapami, ale tylko do modelu z odtwarzaczem dvd takze na nawigacje samą w sobie w tym roczniku nie ma co liczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.