markusjk Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Jakiś czas temu założyli mi w primerze(2001r.) p11 1.8 115KM gaz sekwencje . Przed kalibracją paliła mi 10litrów gazu przy jeźdźje mieszanej a teraz aż 12 l. Na tą sekwencję składa się : -reduktor: tomasetto alaska -komputer: stag-4 -wtryski:magic jacki -butla:48 litrów Proszę o radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 (edytowane) Jakiś czas temu założyli mi w primerze(2001r.) p11 1.8 115KM gaz sekwencje . Przed kalibracją paliła mi 10litrów gazu przy jeźdźje mieszanej a teraz aż 12 l. Na tą sekwencję składa się : -reduktor: tomasetto alaska -komputer: stag-4 -wtryski:magic jacki -butla:48 litrów Proszę o radę może byc tysiąc powodów do pierwsze to zły dział ale pewnie Chłopacy przeniosą najlepiej podpiąć pod kompa i zobaczyć czy się nie rozjechały mapy i jak to wygląda.. DINO i Tofu Ci pomogą Edytowane 27 Lipca 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Jakiś czas temu założyli mi w primerze(2001r.) p11 1.8 115KM gaz sekwencje . Przed kalibracją paliła mi 10litrów gazu przy jeźdźje mieszanej a teraz aż 12 l. Na tą sekwencję składa się : -reduktor: tomasetto alaska -komputer: stag-4 -wtryski:magic jacki -butla:48 litrów Proszę o radę reduktor za słaby do Twojej mocy, jedzie na ubogo albo podpiera się PB daj jakieś zdjecia jak to po montowane, do tego daj zrzuty z ustawień i map inaczej nikt Ci nie pomorze bo ciężko wróżyć z tego co powiedziałeś, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 paliła może i 10 gazu ale i pb będzie palić na wysokich obrotach ustawienia i mapy potrzebne ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Aby pomóc potrzebujemy zdjęcia instalacji (dobrze byłoby widzieć nawierty w kolektorze) oraz screeny z ustawień programowych staga, przede wszystkim mapy wtrysku. Na razie tak jak koledzy pisali - reduktor do wywalenia. Twoja Alaska uciągnie maksymalnie 80 - 90KM. Bez informacji o które prosimy nie jesteśmy w stanie pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Z tego co pamiętam , to pierwsze ciśnienie gazu było 1.2 bara (palił ok.10 l.) , natomiast drugie 1.0 (ponad 12 l.) , teraz mam 1.05 . Screeny z ustawień programowych staga będą problemem ponieważ nie mam do tego programu. Odnośnie nawiertów - postaram się dołączyć. A co będzie jeżeli będę miał reduktor ALASKA , bo jest to nowa instalacja i nie mam możliwości go wymienić , niestety ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 ten reduktor się nie nadaje i to BŁĄD instalatora jeśli go tak można nazwać ,,, co do fotek to Program jest za Free potrzeba ci tylko kabelka za 30 zł ...no i foto wszystkiego co do Ciśnienia to tak powinno być ,,,choć wg mnie powinno być na maxa by zapewnić jaką taką dawkę na wysokich choć napewno masz ustawiony próg przełączania albo zjechane minimalne ciśnienie na 0,3 Bara !1!!!!!! dalej twój reduktor to obsłuży nawet Wranglera 4,0 tz będzie działał poprawnie na wolnych obrotach a przy 2000 rpm już się zkicha ,,,, Po prostu przy wysokich obrotach silnik ma zapotrzebowanie na paliwo a go nie dostanie co sie dzieje w takim przypadku to już inna historia ,,, jak chcesz sam to po ustawiać jak należy to zainwestuj w kabel to Ci powiemy dokładnie co i jak ma być ,, pozatym nie myśl że ciśnienie ma wpływ na spalanie i nie można ustawiać że jak dużo pali to sie śrubę zakręca to już nie ta bajka ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 A co będzie jeżeli będę miał reduktor ALASKA , bo jest to nowa instalacja i nie mam możliwości go wymienić , niestety ??? to pojedź do instalatora i niech w ramach gwarancji wymieni, bo wstawił nie te elementy które są potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Okey , jaki to będzie program (prosił bym o link lub coś innego) i jaki kabel ( chodzi mi o nazwę , i markę- co polecacie , najlepiej coś pewnego) w moim lapku jest wejście na usb 2.0 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Okey , jaki to będzie program (prosił bym o link lub coś innego) i jaki kabel ( chodzi mi o nazwę , i markę- co polecacie , najlepiej coś pewnego) w moim lapku jest wejście na usb 2.0 . TU masz link do firmy zassaj program, a kabel na allegro który współpracuje ze STAG-iem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 wystarczy byle jaki kabelek mój z jakiegoś telefonu pewnie dobrze się sprawuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Jak by ktoś miał jakieś PDF-y do mojej sekwencji :odnośnie ustawienia parametrów w komputerze STAG-4 , wtrysków ,mapy itd. ,to niech ktoś wrzuci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Jak by ktoś miał jakieś PDF-y do mojej sekwencji :odnośnie ustawienia parametrów w komputerze STAG-4 , wtrysków ,mapy itd. ,to niech ktoś wrzuci. http://www.ac.com.pl/pl/doc/346/programy-i-instrukcje-obslugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 albo zassać i zainstalować ACgaz synchro ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Może mi ktoś doradzić czy by coś pomogło (odnośnie spalania) zwiększenie średnicy końcówek wtrysków MJ ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 zwiększasz wydatek gazu i napewno nie powoduje spadku spalania ale poprawne ustawienie tego wszystkiego ,,,jak trzeba ,,,,ile Ci pali ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Może mi ktoś doradzić czy by coś pomogło (odnośnie spalania) zwiększenie średnicy końcówek wtrysków MJ ??? a jakie masz dysze?? jak w programie wygląda mnożnik i inne ustawienia?? dlaczego chcesz wiercić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 a jakie masz dysze?? jak w programie wygląda mnożnik i inne ustawienia?? dlaczego chcesz wiercić?? ...moze niech kolega poczyta o moich zmaganiach ze STAGiem (ustwianie, zmiany itd - ogólnie zapoznac się co go czeka) Dodam że mapki idealnie pokryte dzięki DINO i TOFU http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66080-gaz-w-sunny-14-16v-95r/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 jak sie trafi następny pacjent to nie ma sprawy .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 ... są już małe postępy , wczoraj wymieniłem świece - pomogło , "ma kopa" ale jak wciskam gaz prawie do podłogi to mi wywala na benzynę , a mało tego pali mi 13,5 l. gazu . Dlaczego tak się dzieje??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 ... są już małe postępy , wczoraj wymieniłem świece - pomogło , "ma kopa" ale jak wciskam gaz prawie do podłogi to mi wywala na benzynę , a mało tego pali mi 13,5 l. gazu . Dlaczego tak się dzieje??? reduktor nie wyrabia, zapęta wtryski, do tego pokaż scriny z programu z ustawień i mapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Czy podniesienie ciśnienia na mnożniku do 1.5 może spowodować większe spalanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Czy podniesienie ciśnienia na mnożniku do 1.5 może spowodować większe spalanie ? podniesienie ciśnienia na reduktorze a nie mnożniku, a po co chcesz tak wysoko podnosić, nie ma to nic do spalania, ale ciśnienie powinno być jak najmniejsze możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Czyli jakie , bo prawdę mówiąc ,to nie wiele z tego rozumie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 ale jak wciskam gaz prawie do podłogi to mi wywala na benzynę , a mało tego pali mi 13,5 l. gazu . jeżeli podniesieniem ciśnienia na reduktorze chcesz rozwiązać ten problem to nie dasz rady, zacznij od zmiany reduktora i wtedy można coś dalej myśleć Czyli jakie , bo prawdę mówiąc ,to nie wiele z tego rozumie ... masz alaskę która jest za słaba do Twojego silnika, a powinna pracować na ciśnieniu 1bara, daj scriny z ekranu, jakie masz parametry i mapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.