Gość Kobras Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Czy wyciągnięty łańcuch rozrządu (rozrząd cały wymieniany był 70 tys temu, auto ma teraz 170 tys) może być przyczyną tego że samochód ciężko odpala po dłuższym postoju (zimny silnik) A w momencie kiedy przełączy się na gaz chodzi idealnie !!! Dodam że na gorącym silniku również chodzi idealnie, a na zimnym silnik gaśnie i dopiero po kilku odpaleniach można odjechać. Bo taką diagnozę postawili KMJ Kaszubowscy ASO )) Samochód Nissan Primera P11.144 Silnik SR20DE 2.0 140KM zagazowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 nie sądzę bo u mnie odpalał od kopa nawet tego dnia w którym łańcuch się upier@$@#$ ... aso to osły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 jaka instalacja LPG i ile przejechane na niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 (edytowane) Czy wyciągnięty łańcuch rozrządu (rozrząd cały wymieniany był 70 tys temu, auto ma teraz 170 tys) może być przyczyną tego że samochód ciężko odpala po dłuższym postoju (zimny silnik) A w momencie kiedy przełączy się na gaz chodzi idealnie !!! Dodam że na gorącym silniku również chodzi idealnie, a na zimnym silnik gaśnie i dopiero po kilku odpaleniach można odjechać. Bo taką diagnozę postawili KMJ Kaszubowscy ASO )) Samochód Nissan Primera P11.144 Silnik SR20DE 2.0 140KM zagazowana. Mi to wygląda na nietrzymające wtryski gazowe i po prostu zalewa silnik... zakręć butle z gazem wypal gaz tak abyś tylko na benzynie mógł jeździć a później próbuj zapalać na benzynie. Edytowane 28 Lipca 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kobras Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Myślałem o tym ze go gaz zalewa. Zrobie tak jak mówisz i napisze co dalej. Instalacja ma ze 4 lata i nigdy nie było z nią żadnych problemów. Instalacja włoska. Sterownik STAG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Myślałem o tym ze go gaz zalewa. Zrobie tak jak mówisz i napisze co dalej. Instalacja ma ze 4 lata i nigdy nie było z nią żadnych problemów. Instalacja włoska. Sterownik STAG fajny sterownik tylko powiedz gdzie masz napisane, że jest włoski?? przecież to polski producent, chyba, że masz jakieś włoskie elementy, podaj co tam masz i zdjęcia, jak nic nie robiłeś przez 4 lata to pewnie reduktor do wymniany lub regeneracji, zależy jaki masz do tego jakie wtryski jak waldemary to też wymiana bo kalibracja może mało pomóc a i tak mapy się rozjadą zaraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kobras Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 fajny sterownik tylko powiedz gdzie masz napisane, że jest włoski?? przecież to polski producent, chyba, że masz jakieś włoskie elementy, podaj co tam masz i zdjęcia, jak nic nie robiłeś przez 4 lata to pewnie reduktor do wymniany lub regeneracji, zależy jaki masz do tego jakie wtryski jak waldemary to też wymiana bo kalibracja może mało pomóc a i tak mapy się rozjadą zaraz Kurcze sterownik jest może i polski ale reszta włoska. Reduktor był wymieniany (zapomniałem o tym bo mam tylko fakture od poprzedniego właściciela ale wymieniany byl tez ze 4 lata zaraz na początku instalacji gazu). Wtryski koloru czerwonego - wiecej nie napisze teraz bo auto stoi w KMJ a oni nic narazie poza rozrządem nie wymyślili. Ale podkreśle jeszcze raz kolego NA GAZIE AUTO CHODZI IDEALNIE. nie moge go odpalic na gazie wiec nie wiem jakby na gazie odpalał, ale nawet jak sie przełączy na gaz po 10 sek jak auto stoi na słońcu to juz jest ok a jak go przełącze na benzyne odrazu to znowu d..a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Kurcze sterownik jest może i polski ale reszta włoska. Reduktor był wymieniany (zapomniałem o tym bo mam tylko fakture od poprzedniego właściciela ale wymieniany byl tez ze 4 lata zaraz na początku instalacji gazu). Wtryski koloru czerwonego - wiecej nie napisze teraz bo auto stoi w KMJ a oni nic narazie poza rozrządem nie wymyślili. Ale podkreśle jeszcze raz kolego NA GAZIE AUTO CHODZI IDEALNIE. nie moge go odpalic na gazie wiec nie wiem jakby na gazie odpalał, ale nawet jak sie przełączy na gaz po 10 sek jak auto stoi na słońcu to juz jest ok a jak go przełącze na benzyne odrazu to znowu d..a. dobrze to może po kolei, STAG polski sterownik zresztą bardzo dobry wtryski koloru czerwonego- nie wiem ale mam przeczucie, że to są waldemary czyli ogólnie syfiaste i pewnie rozkalibrowane, 4 lata na reduktor to może już być czas na zmianę lub regenerację bo popuszcza,' na gazie chodzi idealnie bo masz odcięte PB czyli idzie tylko gazik w ukłąd a na PB jak masz coś nie tak z LPG to idzie i benzynka i gazik czyli mamy zalewanie autka nie daj sobie wymienić łańcucha bo tylko koszty sobie narobisz, rozepnij na początek instalację gazową, czyli zdejmij z elektrozaworów zasilanie lub zakręć butlę i wtedy pojeździj tylko na PB i zobacz czy też jest problem, zamieść zdjęcia to zrobimy aby było dobrze, mam ten sam motor z LPG i STAG-em i jest wszystko gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kobras Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 DINO mam wielką nadzieję że mi pomożecie bo aktem desperacji było oddanie auta do Kaszubowskich , nie moja wina że każdy mechanik jak widzi mojego nissana to się odwraca i kiwa głową że nie. Z problemem bujam się już rok. Jedynie lekka poprawa jest jak benzyny jest po full. Stał już u 6 mechaników i żaden nie wie co mu jest. Od strony gazu nie sprawdzałem , pojadę do gazownika ale najpierw sprawdzę patent z butlą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 daj zdjęcia instalacji, zgraj ustawienia, jak masz lapka to zakup sobie fejsa, jakieś 40zł na allegro program za free ze strony producenta i zobaczymy co go boli, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kobras Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Witajcie. Odcięto całkowicie instalkę gazu i nic to nie pomogło poza stwierdzeniem ze instalacja nie wpływa na złą prace silnika. Sprawdzono i wykluczono wtryski, przepływkę, cisnienie silnika, cisnienie ukladu paliwowego, silniczek krokowy, przepustnice, zapłon, czujniki polozenia wału i sondy lambda Podejżenie padło na katalizator którego sonda podaje złe parametry - ASO twierdzi ze do wymiany. Bo co chwila nastepuje wzbogacenie i zubozenie mieszanki i zaraz po tym gasnie. Wymiana katalizatora to kosmiczne pieniądze ale podobno są zamienniki za okolo 900zl. Druga rzecz którą jeszcze nie potwierdzili to wyciagniety łańcuch, ale to wymaga potwierdzenia i rozebrania obudowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Podejżenie padło na katalizator którego sonda podaje złe parametry - ASO twierdzi ze do wymiany. Bo co chwila nastepuje wzbogacenie i zubozenie mieszanki i zaraz po tym gasnie. Wymiana katalizatora to kosmiczne pieniądze ale podobno są zamienniki za okolo 900zl. z tego co się oriwntuję to katalizator nie ma wpływu na pracę sondy, ponieważ ta która jest odpowiedzialna za mieszankę jest przed nim a druga sprawdza tylko sprawność kata i wywala w razie co błąd, także dla mnie to ściema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 No więc i u mnie również zdycha na zimnym. Po rozgrzaniu bieg jałowy elegancko stoi w miejscu, nie faluje. Odkryłeś kolego co się działo z Twoim autem, czy go sprzedałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kobras Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 No więc i u mnie również zdycha na zimnym. Po rozgrzaniu bieg jałowy elegancko stoi w miejscu, nie faluje. Odkryłeś kolego co się działo z Twoim autem, czy go sprzedałeś? Nie odkryłem a samochód był sprawdzany na milion sposobów, wymienionych pare elementów jak np pompa paliwa nic nie dało, dałem sobie z tym spokój, przy zatankowaniu około pół baku paliwa objaw niemal znika a ostatnio nawet na prawie pustym baku odpala i nie gaśnie. Jakby objaw znikł, zastanawiam się czy nie wymienić komputera bo to może on szwankuje. Samochód ma juz swoje lata i nie jest za wiele wart , a ja nie bede szarpał swoich nerwów, gdy zacząłem myśleć o sprzedaży to sie jakby naprawił (objaw znikł prawie) więc dałem sobie spokój. Pozdro. Jeśli coś wymyślę (o ile bede jeszcze cos z tym robił) to napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Nie odkryłem a samochód był sprawdzany na milion sposobów, wymienionych pare elementów jak np pompa paliwa nic nie dało, dałem sobie z tym spokój, przy zatankowaniu około pół baku paliwa objaw niemal znika a ostatnio nawet na prawie pustym baku odpala i nie gaśnie. Jakby objaw znikł, zastanawiam się czy nie wymienić komputera bo to może on szwankuje. Samochód ma juz swoje lata i nie jest za wiele wart , a ja nie bede szarpał swoich nerwów, gdy zacząłem myśleć o sprzedaży to sie jakby naprawił (objaw znikł prawie) więc dałem sobie spokój. Pozdro. Jeśli coś wymyślę (o ile bede jeszcze cos z tym robił) to napiszę. JA w końcu wymieniłem przepływomierz i pomogło. Po odpięciu i wpięciu przepływki nie chciał już prawie jeździć. Nastawy powoli tak odjechały że po powrocie do nastawów fabrycznych nie dało rady dostroić z powrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.