Goust5 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Witam Wszystkich serdecznie. Jest to mój debiut na forum. Od 2 dni jestem szczęsliwym posiadaczem P11 (2001) z lekkim kłuciem w boku, a mianowicie zabudowanym, orginalnym radyjkiem na kasety ;/ Na wstępie powiem, że jestem całkiem zielony jeżeli chodzi o caraudio. Chciałbym zmienić (wymienić, zamienić) obecnego kaseciaka na wersję z CD (nowsze radyjko tez orginalnie montowane w P11) bądz jakieś z MediaMarkt. I tu mam problem. Obecne radyjko zklecone jest z deską rozdzielcza, ładnie zabudowane. Jak do tego podejść? Razem z przyciskami od radja mam tez włącznik/wyłącznik świateł awaryjnych. Czy trzeba w rakim razie zmieniać cały panel deski rozdzielczej? wraz z radjem na wersje z CD? Jak rozwiązać wygląd i zabudowe deski rozdzielczej w przypadku wstawienia radyjka z mediamarktu? A może ta wersja radyjka na kasety ma podłączenie na zmieniarkę? Bardzo proszę o pomoc i wszelkie porady co z tym zrobić? W desperacji myślałem już o kasetach z podłączeniem na przenośne mp3 ale to już by była prefanacja muzyki. Z góry dziękuję za wszelką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Demontujesz całe fabryczne radyjko, kupujesz nową ramkę i przekładasz włącznik awaryjnych, link do przykładowej ramki masz Tutaj. Musisz jeszcze kupić kabel przejściówkę ISO aby podłączyć nowe radio z oryginalną wiązką. Po tym zabiegu możesz montować każde radio jakie chcesz. Więcej jak podłączyć same radio w razie problemów znajdziesz na forum. Temat wałkowany a szukanie nie boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...