Gość spikeff Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Witam wszystkich Czy macie może pojęcie co to jest za sensor i za co on odpowiada? 832-226805M311 Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Witam wszystkich Czy macie może pojęcie co to jest za sensor i za co on odpowiada? 832-226805M311 Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam google mówią, że przepływomierz http://mail.autoring.ee/cat/?id=cat,1,223,832-226805M311 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spikeff Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 google mówią, że przepływomierz http://mail.autoring.ee/cat/?id=cat,1,223,832-226805M311 OK, ale to przepływomierz powietrza prawda ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 OK, ale to przepływomierz powietrza prawda ???? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spikeff Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 tak Czy on może mieć wpływ na znaczny spadek mocy silnika ??? Turbina załącz się w granicach 2500obr/min a powinna około 2000obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Czy on może mieć wpływ na znaczny spadek mocy silnika ??? TAK, źle waży powietrze, a wyskoczył taki błąd na komp[ie czy co się stało?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spikeff Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 TAK, źle waży powietrze, a wyskoczył taki błąd na komp[ie czy co się stało?? No nie na kompie nie ma takiego błędu. Ale jakiś czas temu zgubił moc, zapalił się CHECK i wykręcał się tylko do 2000obr/min. Po wyłączeniu silnika i odpaleniu na nowo wykręca się w pełnej skali, ale brakuje mu mocy. Byłem na hamowni i wynik jest taki że turbina pracuje tylko w zakresie 2500-3000obr/min i nie ma podtrzymania, a powinna od około 2000obr/min i ciągnąć dalej. Błąd jaki wyskoczył to tylko P0340 (czujnik położenia wałka rozrządu). Pomimo błędu nie miałem problemów z odpalaniem, ani mi nie gasł, ale wymieniłem w serwisie Nissana, mocy nie przybyło, błąd wywalał. Sprawdzono wiązki elektryczne i był problem z masą. Poprawiono masę, błędu nie ma, mocy też. Ale w dokumentach auta zauważyłem, że kiedyś był wymieniany ten czujnik przepływu powietrza. Stąd moje skojarzenie i pytania. Sam nie wiem co mam sądzić. Silnik to 2,2 diesel 114KM. Mam wrażenie że to studnia bez dna. Może jakaś podpowiedź???? Witajcie Zgodnie z moimi podejrzeniami, postanowiłem wymienić przepływomierz powietrza. Jak się okazało Bosch nie produkuje zamiennika tego modelu (22685M301 dla 2,2 diesel, rok 2002, silnik 114Km), ani żadna inna firma. No cóż został serwis Nissana. I to o zgrozo krzyknęli 2800 zł !!!!! Rozbój w biały dzień. Z pomocą przyszło google. Okazuje się, że można wymienić na przepływomierz z Laguny III, który zamiennik ma Bosch o numerach 0280218006-005. Zakupiłem przez Arpol. Akurat dostałem po regeneracji przez Bosch z 12 miesięczną gwarancją za kwotę 250 zł (nowy Bosch kosztuje 440 zł w Arpolu). Dostałem BOX w tej cenie to znaczy czujnik razem z obejmą. Warunkiem aby otrzymać w tej cenie jest zdanie starego, w przeciwnym razie doliczą 119 zł (ja osobiście zdałem). Wymiana zajęła mi 5 minut, cztery śruby przy kolektorze filtra i jedna na opasce. Podłączyłem, odpaliłem i i wszystkie moje troski odeszły na bok. Działa wyśmienicie, auto żyje . A w oryginalnym serwisie Nissana auto stało tydzień czasu i nie znaleźli przyczyny spadku mocy. Prawda jest taka, że obecnie mechanicy wierzą we wskazania komputera, a nie w zdrowy rozsądek. W tym wypadku komputer nie pokazywał błędu czujnika masy powietrza (a sugerowałem, że kiedyś w tym aucie już raz był wymieniany) Jedyna różnica pomiędzy oryginalnym czujnikiem do X, a tym z Laguny jest to, że ten czujnik z Laguny ma 5 pinów (piąty pin jest do pomiaru temperatury powietrza, z czego akurat mój model nie korzysta). Kostka pasuje idealnie, nie trzeba nic przerabiać, po prostu wtykamy i tyle To tak jakby ktoś miał problem z zamiennikiem przepływki powietrza do X Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcio_100 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 No nie na kompie nie ma takiego błędu. Ale jakiś czas temu zgubił moc, zapalił się CHECK i wykręcał się tylko do 2000obr/min. Po wyłączeniu silnika i odpaleniu na nowo wykręca się w pełnej skali, ale brakuje mu mocy. Byłem na hamowni i wynik jest taki że turbina pracuje tylko w zakresie 2500-3000obr/min i nie ma podtrzymania, a powinna od około 2000obr/min i ciągnąć dalej. Błąd jaki wyskoczył to tylko P0340 (czujnik położenia wałka rozrządu). Pomimo błędu nie miałem problemów z odpalaniem, ani mi nie gasł, ale wymieniłem w serwisie Nissana, mocy nie przybyło, błąd wywalał. Sprawdzono wiązki elektryczne i był problem z masą. Poprawiono masę, błędu nie ma, mocy też. Ale w dokumentach auta zauważyłem, że kiedyś był wymieniany ten czujnik przepływu powietrza. Stąd moje skojarzenie i pytania. Sam nie wiem co mam sądzić. Silnik to 2,2 diesel 114KM. Mam wrażenie że to studnia bez dna. Może jakaś podpowiedź???? Witajcie Zgodnie z moimi podejrzeniami, postanowiłem wymienić przepływomierz powietrza. Jak się okazało Bosch nie produkuje zamiennika tego modelu (22685M301 dla 2,2 diesel, rok 2002, silnik 114Km), ani żadna inna firma. No cóż został serwis Nissana. I to o zgrozo krzyknęli 2800 zł !!!!! Rozbój w biały dzień. Z pomocą przyszło google. Okazuje się, że można wymienić na przepływomierz z Laguny III, który zamiennik ma Bosch o numerach 0280218006-005. Zakupiłem przez Arpol. Akurat dostałem po regeneracji przez Bosch z 12 miesięczną gwarancją za kwotę 250 zł (nowy Bosch kosztuje 440 zł w Arpolu). Dostałem BOX w tej cenie to znaczy czujnik razem z obejmą. Warunkiem aby otrzymać w tej cenie jest zdanie starego, w przeciwnym razie doliczą 119 zł (ja osobiście zdałem). Wymiana zajęła mi 5 minut, cztery śruby przy kolektorze filtra i jedna na opasce. Podłączyłem, odpaliłem i i wszystkie moje troski odeszły na bok. Działa wyśmienicie, auto żyje . A w oryginalnym serwisie Nissana auto stało tydzień czasu i nie znaleźli przyczyny spadku mocy. Prawda jest taka, że obecnie mechanicy wierzą we wskazania komputera, a nie w zdrowy rozsądek. W tym wypadku komputer nie pokazywał błędu czujnika masy powietrza (a sugerowałem, że kiedyś w tym aucie już raz był wymieniany) Jedyna różnica pomiędzy oryginalnym czujnikiem do X, a tym z Laguny jest to, że ten czujnik z Laguny ma 5 pinów (piąty pin jest do pomiaru temperatury powietrza, z czego akurat mój model nie korzysta). Kostka pasuje idealnie, nie trzeba nic przerabiać, po prostu wtykamy i tyle To tak jakby ktoś miał problem z zamiennikiem przepływki powietrza do X Pozdrawiam Witam, czy ten przepływomierz pasuje również do wersji 136 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.