Gość szczupak Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Witam Jak wyregulować instalacje Lovato w moim Nissanie Primera P10 1,6 gaźnik (śruba regulacyjna na przewodzie dolotowym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Witam Jak wyregulować instalacje Lovato w moim Nissanie Primera P10 1,6 gaźnik (śruba regulacyjna na przewodzie dolotowym) gdzieś w przyklejonych chyba podawałem jak to zrobić ale z drugiej strony jak nei masz za bardzo pojecia jak to moze lepiej do gaziaża oddać i niech na analizatorze ustawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczupak Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Chodzi mi jakie powinny być prawidłowe wskazania na sondzie lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 dajesz 3000 rpm i odkręcasz śrube na przewodzie na maxa a potem zakręcasz w momenicie jak zaczyna przygasać obroty spadają to odkręcasz od tego 1 obrót ,,,zostawiasz autko na wolnych obrotach i znajdujesz śrube na reduktorze kręcisz w jedną strone autko zaczyna przygasać i od tego momentu zaczynasz kręcić w drógą stronę i liczysz obroty jak zacznie znowu przygasać ..jedziesz od mieszanki ubogiej do bogatej lub odwrotnie jak znajdziesz że np są 3 obroty miedzy jednym progiem a drugim to ustawiasz w połowie i troszkę na bogato jak odkręcasz śrubę to jest bogato ,, i zobacz jak się sonda zachowuje na wysokich ma być bogato ,,to jest taka prosta instrukcja do 1 gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczupak Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Dzięki za pomoc i zainteresowanie się tematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.