Gość gummi Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 witam wszystkich mam problem z moją primera p11 1.8, mianowicie podczas przyspieszania lekko szarpie jak gdyby się zalewała, i dymi z rury wydechowej ale na szczęście nie na niebiesko olejem tylko śmierdzi niespaloną benzyną. raz jakiś czas temu zapaliła mi się kontrolka check engine i na komputerze pokazał się błąd związany z wypadaniem zapłonu czy coś w tym rodzaju, przepływomierz i sonda są ok. po skasowaniu błędu komputerem błąd dalej nie daje o sobie znać ale martwi mnie mnie kiedy na luzie gazuje silnik z rury ewidentnie czuć niespalona benzynę a podczas ostrego przyspieszania silnik troch e szarpie(podczas normalnej delikatnej jazdy teoretycznie wszystko jest ok). Primera nie posiada instalacji gazowej i ma przejechane 196tys km. o co chodzi z tym zapłonem, czy możliwe że się sam jakoś przestawił, bo faktycznie primera zaczęła jakby sie zalewać i trochę za dużo palić ponad 11L/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 A w deszczowe dni jest gorzej? Może już kable zapłonowe dostają przebicia? Sprawdź też czy świece nie są już wypalone. Ale obejrzyj dokładnie kable,w miejscach gdzie dotykają innych elementów będzie widać takie jakby ślady wypalenia jeśli mają przebicie (takie ciemniejsze jakby kreski,ścieżki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gummi Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 świece zmieniałem wczoraj i stare były ok a kabli wys. napięcia w 1,8 po lifcie nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio7 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Podejrzewałbym raczej rozrząd ( wyciągnięty łańcuch ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gummi Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 może masz rację z tym rozrządem ale nie sądzisz że wcześniej powinien dać o sobie znać np. głośną pracą (grzechotaniem) (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Jak wymieniłeś stare świece wszystkie były tak samo wypalone , może któraś cewka żywot kończy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gummi Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 wszystkie swiece wyglądały tak samo, nie były jakoś starsznie okopcone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio7 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 może masz rację z tym rozrządem ale nie sądzisz że wcześniej powinien dać o sobie znać np. głośną pracą (grzechotaniem) (?) Generalnie powinien dać o sobie znać ale nie ma reguły. Musisz na "sam wpierw" odczytać poprawnie jaki błąd pojawia się wraz zapaleniem Check'a ponieważ ...pokazał się błąd związany z wypadaniem zapłonu czy coś w tym rodzaju... to troszku za mało. Wyciągający się łańcuch to niestety typowa usterka tych silników, co oczywiście nie znaczy, że tak jest u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gummi Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 przyczyna została znaleziona i usunięta. Okazał się nią niestety łańcuch rozrządu:( dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.