Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Odpalanie


arulek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów. Mam dość dziwną przypadłość w moim nissanku p12 2,2 diesel otóż niekiedy-raz dwa razy na tydzień przy pierwszym odpaleniu rano rozrusznik kręci normalnie ale silnik nie daje się uruchomić , ale gdy próbuję drugi raz zapala bez problemu - tak jak później cały dzień normalnie odpala.Myślałem , że to sprawa małej ilości paliwa w baku ale nie ma normy czy bak pełen czy świeci się rezerwa. Kontrolka od świec gdy włączę zapłon normalnie się zapala i gdy zgaśnie przekręcam kluczyk. Kontrolka od immobilizera jak zamknę auto to pulsuje - może to immobilizer wariuje czasami ? Sam nie wiem może tak ma być w sumie nic się nie dzieje tylko czasami rano po prostu odpala za drugim razem - proszę o jakieś sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka kontrolką moim zdaniem możesz mieć padniętą jedną ze świec żarowych i takie mogą być objawy. Sprawdź wszystkie świece czy grzeją. Odłącz listwę od nich weź sobie jakiś przewód podepnij go do + w aku i dotykaj po kolei świece jeśli któraś nie za iskrzy to jest padnięta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem wszystkie świece przed chwilą i są ok ale podczas odkręcania listwy jedna ze nakrętek na świecy była lużna - odkręciłem ręką i myślę , że to była prozaiczna przyczyna (mam nadzieję ) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

- Ja mam tak samo od ok tygodnia problemy z odpaleniem rano długie krecenie, przerwa i drugi raz odpala normalnie i w trakcie dnia sporadyczne problemy, aż do dzisiaj rano krecenie i odpalił, dojechałem do pracy zgasiłem po ok 3min. problem długie kręcenie zagadał, ok południa idę sprawdzic próba i padł rozrusznik, świece ok, skanowanie i brak kodów błędu,

- niestety odpaliłem na pych, odpalił z dwójki jak dziecko i silnik po odpaleniu pracuje równo bez zarzutów, samochód w naprawie rozrusznika,

- a co z czujnikiem połozenia wału jakie sa objawy uszkodzenia ?

- nie mam pojecia co się dzieje miał ktoś taki problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam podobny problem.Sprawdziłem komputer ok.Elektro-mechanik twierdzi że to coś z instal.elekt.między stacyjką a akumulatorem.Nie wiem co robić.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie, ja rowniez mam problem z odpalaniem, p12 w dislu2,2 (nissanowski) problem jest juz od dluzszego czasu, zaczelo sie to tak, iz samochod jakies pol roku temu mial problem z przyspieszaniem, a mianowicie jak go dopadla ta porzypadlosc to pomimo gazu w podlodze samochod nie reagowal, szarpal, dalsza jazda nie byla mozliwa. Po odczekaniu i kilkukrotnym kreceniu zalapal i wszystko bylo oki az do nastepnego razu. Auto zostalo oddane do mechanika wtryski wyregolowane i sprawdzone jeden z nich mial zle wartosci.Wszystko bylo by dobhrze gdyby po tym nie dzialo sie to, ze od jakiegos czasu pojawil sie problem z odpaleniem, mechanik stwierdzil ze dostaje lewe powietrze, zostala zdjeta pompka reczna i w jej miejsce wstawiony przewod przezroczysty aby wykryc bable w paliwie. Przez jakis czas wszystko bylo oki a do dnia gdy rano krece i krece i nic w przewodzie mnustwo babli po dlugim kreceniu zalapal i ok. mechanik wymienil przewody paliwowe od baku az do silnika. Nic to nie zmienilo wyglada mi na to ze paliwo cofa sie do baku? czy to mozliwe? Osadzam to po tym ze przewod przezroczysty ktory jest zamontowany zamiast pomki recznej jest kompletnie suchy(nie zawsze bo czasem auto pali od przekrecenia kluczyka po 3 sekundach)nie wiem co jest grane prosze o opinie. Mechanik chce wymieniac wtryski na nowe nie wiem czy poprawnie to zdjagnozowal? pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...