fotokora Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 witam. Mój problem to nawiew w terrano II 98rok. nie działa na 1,2,3,4 załancza się dopiero gdy ustawie pokrętło na ikonke wentylatorka. Może którys z kolegów doradzi dzie szukać awarii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 sprawa jest prosta -odkrecasz wentylator od strony pasarzera -tam gdzie wchodza przewody jest płytka -bierzesz omomierz mierzysz gdzie jest przerwa na opornicy -obdrapujesz lekkp lutujesz -wsio jak cos daj znać pzdr naprawiłeś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netopeer Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Hej U mnie sytuacja podobna dmuchawa nie chodzi na 123 na 4 - czyli na maxa działa. Zastanawiam się czy trzeba wymątować z konsoli ten potencjometr i popsikać jakims cudem typu kontakt60 czy moze to być inny problem. Czyli teraz mam albo nic albo wieje na maxa Trzeba koniecznie grzebać przy silniku itd tam przy schowku według mnie silnik jest ok skoro na maxa kreci PS. Co to za płytka o której piszesz ? Pozdro! B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 witam u mnie juz naprawione. Pod schowkiem jest wentylator w jego obudowe wsunięta jest płytka przykręcona na 2 śrubki do płutki jest podłączona kostka/kable odłanczasz wykręcasz i u mnie był jeden obieg na płytce skorodowany wyskrobałem delikatnie zalutowałem złożyłem i działa już miesiąc. Mam pytanie do kogoś kto się bardziej zna : czy to że ta płytka strasznie mocno się grzeje to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netopeer Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 witam u mnie juz naprawione. Pod schowkiem jest wentylator w jego obudowe wsunięta jest płytka przykręcona na 2 śrubki do płutki jest podłączona kostka/kable odłanczasz wykręcasz i u mnie był jeden obieg na płytce skorodowany wyskrobałem delikatnie zalutowałem złożyłem i działa już miesiąc. Mam pytanie do kogoś kto się bardziej zna : czy to że ta płytka strasznie mocno się grzeje to normalne? hej znalazłem to cudo na allegro - żęby miec co obejrzeć i wiedzieć czego szukać. Wiec twoje pytanie o grzanie - musi sie grzać bo to jest opornik. W innych autach jest np drutowy tutaj jest na płytce. Zrobiłem rozeznanie w innych markach samochodach dzieje sie to samo. Dzisiaj postaram sie wyjac tą płytke... Podobno - zasłyszane od elektronika - nie lutuje sie taki drutów - scieżek oporowych - ponoć działa to słąbo... także malowanie farbami"klejami" przewodzącymi z racji amperażu ponoć odpada. Ale i tak warto zrobic na początek jakas wlasna naprawde. JAk wydlube bede myslał. A moze da sie zmotać jakis opornik ceramiczny w to miejsce na przerwanej scieżce pytanie jak tam z miejscem bo płytka ze zdjec wydaje sie waska i nie wiem czy wchodzi jak slot w pc-cie czy jest wiecej miejsca . Pozdro B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 czesc fajnie ze naprawiłes a co do opornika nie da rady go tam wcisnać pomysl ile musiał by miec wat ??? dlatego można zastosować drut oporowy a co do przepalania .przepala sie poniewaz drut nie ma odpowiedniego chłodzenia pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netopeer Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 czesc fajnie ze naprawiłes a co do opornika nie da rady go tam wcisnać pomysl ile musiał by miec wat ??? dlatego można zastosować drut oporowy a co do przepalania .przepala sie poniewaz drut nie ma odpowiedniego chłodzenia pozdro hej Zlutowałem scieżke (po odrapaniu dało rade) Narazie hula moge załączyc zdjecie ustrojstwa jeśli komuś potrzebne Pozdro B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 hej Zlutowałem scieżke (po odrapaniu dało rade) Narazie hula moge załączyc zdjecie ustrojstwa jeśli komuś potrzebne Pozdro B. Witam, Jak masz zdjęcia to śmiało wstawiaj. Na pewno się przyda. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
netopeer Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam, Jak masz zdjęcia to śmiało wstawiaj. Na pewno się przyda. Pozdrawiam Piotr Oto płytka... opornica to srebrne miejsce to miejsce w którym ja miałem zgrzany obwód. Obdrapałem to sprawdziłem miernikiem czy jest styk miedzy tym a bolcem... następnie zlutowałem ... sprawdziłem ponownie przejścia ... i do samochodu.... wszystko działa. Płytka jest pod puszką od filtra powietrza kabiny i silnikiem nawiewu blisko grodzi od silnika w nią wchodzi kostka prostokątna. Mocowana na 2 śrubki do odkręcenia przyda się krótki krzyżak. Pozdro B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotokora Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 i ponownie u mnie nawiew działa tylko na 4 ce. Czy dalej szukać winy w oporniku-płytce czy jest jeszcze jakieś miejsce odpowiedzialne? ok temat nieaktualny - problem rozwiązałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenes91 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Hey. Czy ktoś kiedyś wymieniał spalony bezpiecznik termiczny, który znajduje się na płytce oporowej dmuchawy ? U mnie się spalił, a wręcz wyparował i teraz nie wiem jaki bezpiecznik zastosować (o jakiej wartości temperatury). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 ja zalutowuje to drutem miedzianym 1.5mm choć przy tyranie akurat tego nigdy nie robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.