Gość marcin24671 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 mam primere gt i problem jest nastepujacy jak zaczynam odpalac auto to jak by byl slaby akumulator ledwie kreci nawet po trasie aku jest nowy co ztym zrobic czy wyczyszczenie cos da i jak go wyjac bez kanalu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 (edytowane) Pierwsze co zrób to wyciągnij rozrusznik i sprawdz stan szczotek .Miałem podobne objawy a czasem to nawet nie miał siły zakręcić.Rozebrałem wyczysciłem wirnik,z lekka przeszlifowałem krawędzie szczotek i jest ok chociaż szczotki juz mam bardzo zjechane działa od tego czasu bez problemu..Uważam że to jest pierwsze co nalezy zrobic z wyjeciem wyczyszczeniem i włozeniem zajeło mi to niecała godzinę.Parkingowa robota:) Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez sten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 ja używam do podniesienia autka desek albo płytek i wjeżdżam na to i jest wyżej co do dojścia to rewelacji nie ma czyszczenie napewno pomoże bo widziałem już 2 rozruszniki ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin24671 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 a jest mozliwosc wyjecia go bez kanalu ja mieszkam w anglii a tu wszystko robi sie pod domem patrzalem troche na silnik i bez zdemontowania kolektora ssacego to chyba niema szans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Przy odpowiednim podejsciu mozna to zrobic.Trochę ciasno ale mozna.Z druga sruba ,ta niewidoczna troche trzeba sie pomęczyc.Najlepszy jest klucz a grzechotką nasadowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin24671 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 dzieki za odpowiedzi jeszcze jedno jak otwieram korek wlewu paliwa to ze zbiornika wylatuje cisnienie dosyc spore czy to normalne jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 dzieki za odpowiedzi jeszcze jedno jak otwieram korek wlewu paliwa to ze zbiornika wylatuje cisnienie dosyc spore czy to normalne jest przeważnie dzieje się tak jak mało paliwa w zbiorniku... rzecz raczej normalna samochód się nagrzewa i paliwo także Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 (edytowane) przeważnie dzieje się tak jak mało paliwa w zbiorniku... rzecz raczej normalna samochód się nagrzewa i paliwo także Nie wiem czy to to powoduje nagrzane paliwo ale zgadza się.... jest jakas róznica cisnienia i pdczas otwarcia słychac syk..nie ma czym sie przejmować Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez sten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Panowie nie chciałem zakładać tematu otóż; potrzebuje na wczoraj wymiary szczotek do primery p11 2.0td 99r rozrusznik HITACHI, jeżeli ktoś zmieniał i ma stare lub nowe proszę niech zmierzy szerokość i grubość Szukałem i nie znalazłem, a nie mogę uziemić się na dobę bez samochodu rozbierając rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotro29 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Rozrusznik Hitachi od P10 2,0d. szer.prawie 19 mm grubość prawie 7 mm , mierzone suwmiarką.Długość nie wiem. Do P11 chyba był taki sam, ale do końca nie wiem . Na zdjęciu stare szczotki i pudełko po nowych, kpiłem w Inter Carsie ale to parę lat temu Edytowane 7 Czerwca 2012 przez piotro29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Naprawdę dzięki za poświęcenie, ale miałem taką primerkę 5 lat, 3 razy szczotki zmieniałem, mam takie, jutro muszę rozbrać, wyczyścić pomierzyć złożyć, i zamówić, bo, znając "prawo murfiego" jebnie w niedziele Powracając do tematu, to inny rozrusznik, mam z p10 2.0d sprawny, jest wolno obrotowy, do turbodiesla musi być szybkoobrotowy, jest inny zupełnie, musi pokonać opory powietrza turbiny przy rozruchu, gadałem z znajomymi i jest inny wymiar szczotek... A że liczą się chęci dzięki i masz ogromnego browara, lub 5 jak nie pijesz u mnie edit; Faktycznie miałeś racje, mają te same szczotki 19mm x7mm Edytowane 9 Czerwca 2012 przez bobytempelton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.