Gość nightstalker Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 (edytowane) witam mam problemu tego typu: po kilkukrotnym wciśnięciu hamulca roboczego (nożnego) zapala się kontrolka hamulca ręcznego/ niskiego poziomu płynu hamulcowego która po chwili gaśnie i po ponownym naciśnięciu pedału znowu się zapala. Profilaktycznie zostały wymienione klocki hamulcowe ale to nie rozwiązało problemu proszę o pomoc i pozdrawiam night Edytowane 9 Sierpnia 2010 przez nightstalker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 A sprawdzałeś poziom płynu hamulcowego? Skoro hamulce wymienione to poziom płynu sie podniósł ale może mu troche brakuje do poziomu że kontrolka sie zapala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryspin Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Nic nie piszesz o poziomie plynu czy byl sprawdzany potem sprawdz czujnik ktory jest w korku zbiorniczka plynu hamulcowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tymekp11 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam, nie dawno miałem taki problem, z początku tak jak u Ciebie ze zapalilo sie i gaslo a jak nacisnelem hamulec to sie swiecila, tak odkladalem wyjazd do mechanika i wkoncu braklo mi hamulcow :/ Pojechałem i sie okazalo ze mialem przewody pognite i płyn wyciekal skad brak hamulcow, laczny koszt mnie wyszedl 260zł pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 a ja gdzieś czytałem że TD tak mają bo pompa nie wydala na niskich obrotach ,,,chodzi o Vaku ,,, poszukać ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nightstalker Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 (edytowane) nic nie pisałem o płynie bo go nie ubywa i poziom też jest. Odłączyłem jeszcze czujnik żeby rozewrzeć obwód ale dalej to nic nie dało Tofu piszesz o tym że pompa nie wyrabia to czego do tej pory było wszystko ok? tymekp11 nigdzie nie przyorałem żeby przewody gdzieś walnęły.... czyli wracamy do punktu wyjścia.... Edytowane 9 Sierpnia 2010 przez nightstalker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tymekp11 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 No sluchaj ja tez nigdzie nie przyoralem, chodzi o to ze przewody moga byc przygnite czy cus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Wiem że z wyszukiwarki się kiepsko korzysta ale wszystko na temat świecenia i mrugania tej lampki w 2.0TD już było napisane. Nawet są zdjęcia. Wystarczy poszukać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nightstalker Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 hary7 masz rację, było http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/67856-p11144-td-migajca-kontrolka/ Mam nadzieje, że po wymianie tych przewodzików w oplocie wszystko wróci do normy Problem związany tak jak pisał Tofu z vacum pompą Witam, Niestety wymiana tych trzech przewodzików nic nie dała, kontrolka jak mrugała tak mruga ,dalej. Może ktoś wie co mam jeszcze kupić, żeby to wyeliminować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Jak widzę nie wszystkie tematy na temat tej nieszczęsnej kontrolki znalazłeś Zapalanie się tej kontrolki po kilkukrotnym szybkim naciskaniu pedału hamulca jest chyba nie do wyeliminowania (może gdyby dać nową pompę vacu...) Lepiej się z tym pogodzić. Kontrolka w tym momencie pokazuje że spadło podciśnienie wspomagania hamulców. Jeszcze tego nie testowałem ale podejrzewam że jak prawą nogą naciśniesz pedał gazu tak aby silnik miał ze 3.000 obrotów to lewą nogą będziesz mógł deptać po hamulcu ile wlezie i lampka się nie zapali. A zrób sobie taki test: włącz silnik i mocno naciśnij pedał hamulca na około 1 minutę. I opisz nam swoje spostrzeżenia,hehehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nightstalker Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) Jak podniesiesz obroty powyżej 2,5k to lampka się nie zapala. Na wolnych obrotach i wciśniętym pedale hamulca, po jakimś czasie dochodzi on do podłogi Może ktoś rozbierał vacum ?? Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez nightstalker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Jestem na forum już od około dwóch lat ( i jednym i drugim) i nikt nigdy nie pisał nic na temat rozbierania vacu pompy. Jeśli to zrobisz to chyba będziesz pierwszy. Więc rób dużo zdjęć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artur1972op Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 witam mam problemu tego typu: po kilkukrotnym wciśnięciu hamulca roboczego (nożnego) zapala się kontrolka hamulca ręcznego/ niskiego poziomu płynu hamulcowego która po chwili gaśnie i po ponownym naciśnięciu pedału znowu się zapala. Profilaktycznie zostały wymienione klocki hamulcowe ale to nie rozwiązało problemu proszę o pomoc i pozdrawiam night a może cylinderek do wymiany???? miałem to samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.