Gość gajos Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam wszystkich jestem pierwszy raz na forum. Mam problem. Zakupiłem primere p10 2.0 eGT i w porównaniu do poprzedniej jaką posiadałem jest ona wolniejsza o jakieś 10-15km na karzdym biegu.Czy jest możliwe że ktoś wcześniej zamontował skrzynię od wersji SLX bo podobno tam były właśnie wolniejsze i czy jest jakieś oznaczenie na skrzyni po którym można by poznac to czy pochodzi z GT czy z SLX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 nie jest wolniejsza jest szybsza do 100 Km/h krótsze przełożenia sa i tak ma być .. 5 bieg 100km/h 2800rpm na 2 jce do obcinki nie przekroczysz 90 km/h tak .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gajos Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 dwójce łapie tak ok. 105km/h a na trójce 155km/h a we wcześniejszej miałem na dwójce 120km/h a na trójce 170km/h lecz nie mierzyłem przyspieszenia od 0 do 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 ale teraz powinieneś mieć 8.6s do 100Km.h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gajos Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 no i coś takiego jest ale ta wcześniejsza lepiej szła choć motor był w gorszym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 silnik gt miałeś i normalną skrzynie ,,// nie chodzi to że wiecej miałeś bo przełożenia były dłuższe na tej skrzynce silniczek sobie lepiej radzi lepiej tz szybciej się wkręca niż na normalnej skrzyni by to robił ten sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gajos Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 ok.dzięki za wyjaśnienia a tak wizualnie po czym można poznać skrzynie od typowej gt bo bym wolał chyba zmienić na tamtą i jeszcze jedno po regeneracji głowicy na hamowni wykazało 149KM i 164Nm-czy nie za mały ten moment obrotowy? Zgóry dziękuję za podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 dokładne dane silnika znajdziesz na forum no troszkę malo tego momentu skrzynie maja nr a wydaje mi sie że coś było z użebrowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Tofu ma rację skrzynie od GT mają ożebrowanie na całości. Skrzynie od normalnych wersji tego nie mają. Zobacz sobie na aledrogo jak wygląda normalna skrzynia i porównaj ją ze swoja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gajos Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 ok.dzięki ale moja skrzynia posiada ożebrowanie i wizerunkowo wyglada tak samo jak we wcześniejszej mojej primerze GT lecz nigdy nie widziałem skrzyni ze zwyklej wersji ale popatrze i porównam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.