Myrek Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Witam W moim n 14 brak jest osłoń pod silnik (jest tylko jedna od strony kierowcy). No i przez to mam cały cza zabrudzoną komorę silnika. Widzę, że jest jeszcze miejsce na osłonę od strony pasażera. Ale czy tam idzie tylko po jednej części osłony, czy idą jeszcze jakieś dalej w głąb? Pytam bo muszę sobie takie osłonki załatwić, a trochę mnie to ciekawi. Bo w osłonie są otwory (tak jakby na następną), a na belce pod silnikiem, do której mocuje się osłony brak jest mocowań. Jak to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 po obu stronach powinny byc oslonki jak rozniez ich dlugosc tez powinna byc podobna a co do tych otworow to nie wiem moze byly przygotowane na jakies przedluzenie ale ja nie widzialem zeby u kogos zakrywaly caly silnik w innych samochodach wogole nie ma tych oslonek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myrek Opublikowano 4 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 No właśnie spotkałem się z autami gdzie są. Przykład to modeno, gdzie chyba zakrywają cały silnik. Golf 3 też je ma. Czyli jest po jednej z każdej strony? I to wystarcza, tzn. komora silnika będzie czysta? Thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myrek Opublikowano 14 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Powiedzcie mi jak idą te osłonki, bo nie wiem co mam kupić. Od strony kierowcy mam jedną przy kole i jedną pod silnikiem (raczej skrzynią, nie zakrywa jej). Po stronie pasażera, widać, że brak jest osłony, przez co mam zapieprzoną miskę olejową i nie mam też przy kole. Czy brakuje mi tych dwóch? Jeśli tak to wychodzi na to, że faktycznie te osłony nie zakrywają silnika. Praktycznie kończą się zanim silnik się zaczyna, ale to chyba wystarcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Praktycznie kończą się zanim silnik się zaczyna, ale to chyba wystarcza? Dokładnie tak!! Ja mam od przodu z prawej i lewej strony pod kątem tak, że w sumie nic sie nie chlapie. Z tym, że dalej juz nie mam zadnych oslonek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myrek Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Jeszcze pytanie. Ostatnio wymieniłem chłodnice na oryginalną (wcześniej taka niebyła) i okazało się, że jest mniejsza. Po prawej stronie patrząc z przodu auta jest kawałek przerwy między lampą a chłodnicą. Czuje, że tamtendy będzie leciał mi cały syf na akumulator i osprzęt po prawej stronie komory. Czy między chłodnicą i lampę (strona kierowcy) powinna być jakaś osłona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.