Gość Zbyszko Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam serdecznie przeszukałem forum i nie znalazłem takiego tematu podobno kiedyś był ale zginął .Mam primerkę P11 2,0 TD 99r.i zastanawiam się czy można by było założyć w niej komputer pokładowy.Czy ktoś przerabiał już ten temat ,czy to jest realnie możliwe . Proszę o opinie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 To moze by było ciekawe rozwiaanie . Tylko pewnie koszty duze jesli by było mozliwe taka przeróbka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 może chodziło Ci o TO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 W instrukcji obsługi mojego auta jest napisane że komputer występował jako wyposażenie dodatkowe. Nawet słowa nie ma aby dotyczyło to tylko wersji benzynowych więc pewnie niektóre diesle też miały komputer. Może znajdzie się jakiś forumowicz który ma 2.0TD z komputerkiem i pochwali się swoim cackiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) W instrukcji obsługi mojego auta jest napisane że komputer występował jako wyposażenie dodatkowe. Nawet słowa nie ma aby dotyczyło to tylko wersji benzynowych więc pewnie niektóre diesle też miały komputer. Może znajdzie się jakiś forumowicz który ma 2.0TD z komputerkiem i pochwali się swoim cackiem Właśnie na to liczę, przeczytałem to co podał DINO niby ktoś coś tam robi ale o nyskach dieslach nic nie ma Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez zbyh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Roboert Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ja mam P11.144 rocznik 2002 silnik 2.0TD i na wyposazeniu ma komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Ja mam P11.144 rocznik 2002 silnik 2.0TD i na wyposazeniu ma komputer. To może tak coś więcej na ten temat? Jakie funkcje są dostępne,fajnie by było jakbyś zamieścił fotkę wyświetlacza komputera i przełącznika którym się przełącza poszczególne funkcje. Czekamy z niecierpliwością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Funkcje zmienia się przyciskiem na ladze od wycieraczek. Funkcje wymienię z pamięci : Średnie spalanie na 100 km, ile kilometrów zostało do tankowania, czas od skasowania licznika czasu, ilość kilometrów (drugi licznik dzienny - pierwszy jest standardowo przełączany z kilometrami przyciskiem na zegarach) i chyba tyle. Generalnie szału nie ma - jak ilość kilometrów do tankowania spadnie bodajże poniżej 80km to pojawiają się mrugające kreski i świeci rezerwa. Wtedy dostępna jest po przełączeniu informacja o średnim spalaniu. Istotny brak to nie ma chwilowego spalania. Można mierzyć ekonomiczność jazdy "na oko" licznikiem ilości km pozostałych do tankowania - w zależności jak się ciśnie to km pozostałe do zrobienia na aktualnym baku szybko spadają, jak się delikatnie jedzie to czasem rosną. Nie wiem czy to jakoś obrazowo opisałem, ale mam nadzieję, że o to chodziło, jak coś to można pytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Funkcje zmienia się przyciskiem na ladze od wycieraczek. Funkcje wymienię z pamięci : Średnie spalanie na 100 km, ile kilometrów zostało do tankowania, czas od skasowania licznika czasu, ilość kilometrów (drugi licznik dzienny - pierwszy jest standardowo przełączany z kilometrami przyciskiem na zegarach) i chyba tyle. Generalnie szału nie ma - jak ilość kilometrów do tankowania spadnie bodajże poniżej 80km to pojawiają się mrugające kreski i świeci rezerwa. Wtedy dostępna jest po przełączeniu informacja o średnim spalaniu. Istotny brak to nie ma chwilowego spalania. Można mierzyć ekonomiczność jazdy "na oko" licznikiem ilości km pozostałych do tankowania - w zależności jak się ciśnie to km pozostałe do zrobienia na aktualnym baku szybko spadają, jak się delikatnie jedzie to czasem rosną. Nie wiem czy to jakoś obrazowo opisałem, ale mam nadzieję, że o to chodziło, jak coś to można pytać. i jeszcze chyba temperatura- jeżeli spadnie poniżej 4 bodajże to mryga sobie informując o możliwości gołoledzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 i jeszcze chyba temperatura- jeżeli spadnie poniżej 4 bodajże to mryga sobie informując o możliwości gołoledzi Tak - zgadza się, ale nie wiem czy to zasługa komputera Generalnie w porównaniu z dzisiejszymi nowymi samochodami to jak porównać ruskie jajka do HTC HD2 czy ajfona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 To chyba by podpasował do P11 2,0 td 99 przed liftem,bo rozumiem że opisujecie wersje po lifie.Funkcji trochę mało ale zawsze coś . Ciekawe czy Japońce pociągneli instalke pod to . Gdzie szukać kompa ?, Na allegro widziałem wyświetlacz podobno od Primery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 To chyba by podpasował do P11 2,0 td 99 przed liftem,bo rozumiem że opisujecie wersje po lifie.Funkcji trochę mało ale zawsze coś . Ciekawe czy Japońce pociągneli instalke pod to . Gdzie szukać kompa ?, Na allegro widziałem wyświetlacz podobno od Primery z racji tego że mam pełny licznik od P11GT i próbowałem przekładać go do siebie mogę stwierdzić, że w moim przypadku nic to nie dało licznik w ogóle nie działał nie włączały się kilometry, obrotomierz nie chodził a wskazówka od temperatury miała ze 200 stopni C trzeba by jakoś w instalacji pogrzebać... wersja po lifcie i przed liftem nie powinna się zbytnio różnić szczegółami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Roboert Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 (edytowane) Generalnie szału nie ma - jak ilość kilometrów do tankowania spadnie bodajże poniżej 80km to pojawiają się mrugające kreski i świeci rezerwa. Wtedy dostępna jest po przełączeniu informacja o średnim spalaniu. U mnie zapala sie rezerwa a kilometry które pozostały do przejechania pokazują się nadal dopiero jak zejdą do około 10km przestaje pokazywać wartość. Zdjęcie mam jedno z wskazaniem ilości kilometrów do przejechania. Jak sa zainteresowani moge porobić zdjęcia wszystkich ustawień komputera. Edytowane 13 Sierpnia 2010 przez Roboert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 No to komputer z P11.144 do P11 pasować nie będzie. Są zupełnie inne zegary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 No to komputer z P11.144 do P11 pasować nie będzie. Są zupełnie inne zegary. pisałem już gdzieś o tym ale nikomu się szukać nie chce http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/62552-zamiana-zegarow/page__p__708678__fromsearch__1entry708678 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 To co znaczy ze się nie da nic zrobić .Przejże chyba jeszcze raz strone od DINO.Podobno nie ma rzeczy nie możliwych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 To co znaczy ze się nie da nic zrobić .Przejże chyba jeszcze raz strone od DINO.Podobno nie ma rzeczy nie możliwych wszystko się da jak się chce ale jeżeli po lifcie ma tylko 2 wtyczki to może być ciężko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 pisałem już gdzieś o tym ale nikomu się szukać nie chce http://forum.nissank..._1entry708678 czy to są zegary od 2,0 td Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 czy to są zegary od 2,0 td nie to nie są zegary od 2.0 TD ale jaka to różnica?? ważne to jaki jest sposób ich montażu i czy trzeba bawić się z instalacją.. a według moich badań wychodzi, że trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Witam! Odkopuję temat. Mam możliwość kupna zegarów wraz z komputerem tylko nasuwa się pytanie co oprócz licznika i wajchy wycieraczek jest potrzebne do działania komputera? Są jakieś dodatkowe czujniki? Czy wiązki są przygotowane? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Poza czujnikiem temperatury zewnętrznej, chyba nie ma żadnych dodatkowych czujników. Masz 3 kable z komputera. i na ich podstawie licznik oblicza resztę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Poza czujnikiem temperatury zewnętrznej, chyba nie ma żadnych dodatkowych czujników. Masz 3 kable z komputera. i na ich podstawie licznik oblicza resztę. Tylko pytanie czy wersje nie różnią się komputerami i czy są odpowiednie wiązki do przełącznika trybów. Kolejna rzecz to czy czujnik prędkości w skrzyni się nie różni przypadkiem. Mam okazję kupić parę gratów z Primery TD i w sumie nie przyjrzałem się jej jak byłem na miejscu ale wg numeru VIN ma właśnie komputer pokładowy. Wszystko zależy ile gościu zaśpiewa za to a poza tym nie wiem jakie tam jest wskazanie licznika jeżeli chodzi o km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Wg mojej wiedzy komputery silnika nie różnią się. Wiązki są prowadzone na wyrost, tak więc znajdziesz instalację do wyposażenia którego nie masz, np halogeny. Nie wiem czy różniły się przełączniki w kierownicy. Jeżeli masz przełącznik trybów to po problemie. Z tego co wiem przebieg samochodu jest zapisany w liczniku. Przy wymianie licznika, będziesz miał przebieg z innego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Wsadziłem licznik z kompem pokładowym i manetkę z przęłącznikiem. Wszystko działa tylko jakoś dziwnie małe spalanie pokazuje. Tzn. jakby mi tyle palił to nie miałbym nic przeciwko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość benek_n14 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Nie masz walniętego wskaźnika paliwa? Jeśli wskaźnik jest kopnięty, to pokazuje spalanie na poziomie 3,5-4,5l/100km (u mnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.