Gość damiano1718 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 koledzy co myślicie o wymianie hamulców tylnych w nissanie primera p11 1997 r 1.6 16v hatchtbatch z bębnowych na tarczówki dużo to roboty ktoś to już robił lub próbował?co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 ogólnie chyba koszt takiego zabiegu jest nie wart osiągniętego celu, do wymiany praktycznie wszystko, począwszy od piasty skończywszy na zaciskach, przewodach, mocowaniu zacisku, itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Sprawa zupełnie nie warta zachodu, chyba, że miałbyś z tyłu zupełnie wszystko do wymiany, to jeszcze jakkolwiek miałoby to sens. Dodatkowo jeśli masz jeszcze ABS to w ogóle może się okazać, że dramat by z tego był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 wszystko da sie zrobić! widziałem cała oś kompletną można kupić za 200zł tylko czy jak wy mówicie nic z tarczówek nie bedzie pasować do bebnowych hamulców? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Raczej nic pasować nie będzie ale da się to zrobić. Skoro masz bębny to raczej nie masz ABSu więc z elektryką problemów nie będzie. Tyle że tarczowe hamulce z tyłu w większości primer rewelacyjne nie są więc raczej nie polepszysz hamulców jeśli to miałeś na uwadze. Ale też powinieneś mieć na uwadze że jeżeli byś wszystko przy tych hamulcach zrobił profesjonalnie to być może zaczęłyby hamować aż za dobrze a wtedy potrzebne by były korektory siły hamowania. Może COBCIO majstrował już coś przy hamulcach to by mógł doradzić Ci coś więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 mam hamulce bebnowe i mam ABS! ale tarczówki zawsze beda lepiej hamować niż bębnowe wiec jakis efekt bedzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 mam hamulce bebnowe i mam ABS! ale tarczówki zawsze beda lepiej hamować niż bębnowe wiec jakis efekt bedzie:) Wiec w tym przypadku najprawdopodobniej musiałbyś wymieniać elektronikę ABSu lub z niego zrezygnować żeby założyć tarcze z tyłu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 ale tak jaka 1 myśl sie nasuwa to nie musze rezygnować z abs-u niby czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 ale tak jaka 1 myśl sie nasuwa to nie musze rezygnować z abs-u niby czemu? bo na piaście znajduje się pierścień absu a na bębnie pewnie w jakiś inny sposób to jest no chyba że nie ma ABSu na tyle z resztą z tyłu chyba nigdy się nie blokują koła , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 ale tak jaka 1 myśl sie nasuwa to nie musze rezygnować z abs-u niby czemu? Bo na 90% jest zupełnie inny ten ABS z tyłu. Sprawdź jak w obu przypadkach wygląda koronka ABS, ile jest zębów, czy można podpiąć czujnik do gniazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.