Gość sztuczka19 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Hey. W jaki sposób odpowietrza się układ chłodzenia w silniku Sr20?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 ja też właśnie mam problem z zapowietrzonym układem chłodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 słuchajta dobrym patentem jest wsadzenie kawałka drutu w literze C w korek od chłodnicy i zalanie zbiorniczka po full działa to tak że silnik sobie pobiera ... teraz opcja nr 2 od czasu do czasu odkręcam korek i patrze czy jest płyn równo z miejscem gdzie przychodzi korek czy jest niżej ,, i dolewamy ,,, ew odpalamy silnik i dolewamy jak połyka jest to upierdliwe bo silnik połyka płyn jak jest dobrze rozgrzany,,,, no i oczywiście ogrzewanie full otwarte ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sztuczka19 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Tofu możesz jaśniej z tym patentem " c" i z tym dolewaniem bo za bardzo nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Tofu możesz jaśniej z tym patentem " c" i z tym dolewaniem bo za bardzo nie kumam tak czułem ,,,, bierzesz kawałek drutu może być z izolacją dosyć gruby i odcinasz kawałem by sie go dało wsadzić pod korek od chłodnicy ale by nie robił za uszczelke tylko ma być go mniej czyli nie w litere O tylko w C może być choć 2 mm przerwy ,,, i wkładamy pod korek tam jest miejsce i zakładamy korek płyn lejemy po full po jeżdzie spokojnej bez pałowania zobaczysz że na postoju może robić cofkę do zbiorniczka tz poziom sie podniesie w zbiorniczku ale potem zobaczysz jak w oczach silnik zasysa płyn i pewnie połknie cały zbiorniczek patent jest dobry bo nie poświecasz czasu ale jak silnik robi cofkę jak oddaje temp to może wywalać płyn przez zbiorniczek ,,, ponadto ja odkręcam korek od chłodnicy leje płyn i zatykam łapą to miejsce i gniotę węże od chłodzenia i powietrze wychodzi i po troszeczku dolewasz płynu ,,, a wycięcie tz dziura ma być skierowana na otwór przez który wlewa się płyn ze zbiorniczka do chłodnicy jest on po lewej stronie jak patrzysz pod maskę ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sztuczka19 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Aha dzięki już wszystko wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 mi mechanik oddał autko do którego o zgrozo dolałem z 2litry płynu .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.