Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P10 Układ chłodzenia SR20


Gość sztuczka19

Rekomendowane odpowiedzi

słuchajta dobrym patentem jest wsadzenie kawałka drutu w literze C w korek od chłodnicy i zalanie zbiorniczka po full działa to tak że silnik sobie pobiera ... teraz opcja nr 2 od czasu do czasu odkręcam korek i patrze czy jest płyn równo z miejscem gdzie przychodzi korek czy jest niżej ,, i dolewamy ,,, ew odpalamy silnik i dolewamy jak połyka jest to upierdliwe bo silnik połyka płyn jak jest dobrze rozgrzany,,,, no i oczywiście ogrzewanie full otwarte ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tofu możesz jaśniej z tym patentem " c" i z tym dolewaniem bo za bardzo nie kumam :P

tak czułem ,,,,

 

bierzesz kawałek drutu może być z izolacją dosyć gruby i odcinasz kawałem by sie go dało wsadzić pod korek od chłodnicy ale by nie robił za uszczelke tylko ma być go mniej czyli nie w litere O tylko w C może być choć 2 mm przerwy ,,, i wkładamy pod korek tam jest miejsce i zakładamy korek płyn lejemy po full po jeżdzie spokojnej bez pałowania zobaczysz że na postoju może robić cofkę do zbiorniczka tz poziom sie podniesie w zbiorniczku ale potem zobaczysz jak w oczach silnik zasysa płyn i pewnie połknie cały zbiorniczek patent jest dobry bo nie poświecasz czasu ale jak silnik robi cofkę jak oddaje temp to może wywalać płyn przez zbiorniczek ,,, ponadto ja odkręcam korek od chłodnicy leje płyn i zatykam łapą to miejsce i gniotę węże od chłodzenia i powietrze wychodzi i po troszeczku dolewasz płynu ,,,

 

a wycięcie tz dziura ma być skierowana na otwór przez który wlewa się płyn ze zbiorniczka do chłodnicy jest on po lewej stronie jak patrzysz pod maskę ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...