Gość leon130tc Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam.Posiadam primerę 2.0 td z 1999 r . Zastanawiam się , co to za urządzenie jest obok pompy wtryskowej ... Załączam zdjęcie. Edytowane 13 Sierpnia 2010 przez leon130tc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekwodzinski Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 No właśnie też jestem ciekaw co to jest . W żadnej instrukcji nie ma opisu do czego to służy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Sterowanie EGR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon130tc Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Znalazłem własnie na forum seata podobny temat , który chyba wszystko tłumaczy: http://seat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=92629&sid=4e8b077dedf31d0298811292bebd4268 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 A na mój chłopski rozum to jest mechanizm sterowania zaworu EGR Zawór EGR jest sterowany podciśnieniem a komputer auta komendy wydaje za pomocą impulsów elektrycznych. Ten mechanizm zamienia impuls elektryczny na "mechaniczny" Innymi słowy tam jest elektrozawór który otwiera i zamyka podciśnienie wytwarzane przez vacu pompę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 No właśnie napisałem, że sterowanie EGR'em. Ja mam wężyk od EGR wywalony i jest mniejszy lag na turbinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 chwilka chwilka.. tak po prostu ten gumowy wężyk zdemontowałeś i już? nic nie zaślepiałeś? ja widziałem gdzieś na forum żeby ten wężyk przeciąć i śrubki po wkręcać zrobił bym to u siebie ale nie wiem.. są jakieś skutki uboczne? większe spalanie czy coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Jak EGR pracuje to można wywalić wężyk i zostanie on już w pozycji zamknięte. Efektów ubocznych negatywnych nie ma. Jest mniejszy lag na turbo - zaczyna gwizdać już od 1600 obr. Jeśli EGR już jest tak zawalony, że klapka jest w pozycji otwarte to musisz w rurkę wsadzić monetę lub inaczej swoim sposobem zatkać rurkę. Ja tego osobiście nie zrobiłem tylko fachura od diesli i pomp. Zrobił to 3 lata temu i samochód jeździ do dziś (50 tys. km więcej) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 A do czego to pokrętło , pamiętam że kiedyś tym ruszałem i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 a po czym poznać czy EGR pracuje czy już nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 kolego zbyh to nie jest pokrętło tylko filterek przez który dostaje się powietrze do mieszka EGR-u podczas zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 kolego zbyh to nie jest pokrętło tylko filterek przez który dostaje się powietrze do mieszka EGR-u podczas zamknięcia. bardzo dziękuję koledze za uświadomienie . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 no i nie kręcimy tym żeby nie urwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.