Gość phil750 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam myślę nad pewnymi modyfikacjami primerki otóż zamierzam użyć zderzaków od GT dobrać jakieś chromowane alusy i zmienić troszke maske tj. bad look, i przy tej modyfikacji bede musiał gril wymienić bo nie bedzie już pasował:/ to by było tyle na pierwszy etap następnie będe myślał o wymianie przednich lamp aod G20 albo przerobieniu na soczewki tylne raczej zostawie no i z zielonego koloru bede chciał malować ją na czarny ale na drugi etap narazie nie mam funduszy:/ a 3 etap moje skromne marzenie to swap silnika ale narazie zajmijmy sie teraźniejszością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam myślę nad pewnymi modyfikacjami primerki otóż zamierzam użyć zderzaków od GT dobrać jakieś chromowane alusy i zmienić troszke maske tj. bad look, i przy tej modyfikacji bede musiał gril wymienić bo nie bedzie już pasował:/ to by było tyle na pierwszy etap następnie będe myślał o wymianie przednich lamp aod G20 albo przerobieniu na soczewki tylne raczej zostawie no i z zielonego koloru bede chciał malować ją na czarny ale na drugi etap narazie nie mam funduszy:/ a 3 etap moje skromne marzenie to swap silnika ale narazie zajmijmy sie teraźniejszością ospojlerowanie od GT na + , a od nosnie lamp od G20 to koszt sciagniecia je tu to jakies 1400-1500 zł plus jeszce jak chcesz dobrą soczewke włożyc to skromne 1000 zł kolejne szykuj plus żarnik z xsenone uuu... byłoby grubo $$ ( no chyba ze mozesz miec za grosze od G20) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Skoro pytasz... zacznij od końca Najpierw niech się to odpycha konkretnie a później groźnie wygląda Spojlery z GT? Spoko ale to coś srebrne ze skrzelami rekina to trochę trąci furmanką na diskogerlsy ;> A masce daj spokój, "boser blick" był modny 10 lat temu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phil750 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 witam lampy zamierzam sam przerabiać bo mi to najtaniej wyjdzie ale nie wiem gdzie można spolerować klosze:/ czy do krótkich i długich świateł mogą być soczewki? jaki zestaw ksenonów HID musi być do lamp soczewkowych? bad look nie jest modny? nie chodzi mi o jakiś że mocno zasłania tylko skromny;) czy kierunki jeśli mają plastikowe klosze też można spolerować? odbłyśniki zostawie w chromach choć czarne by lepiej wyglądały ale kierunki też musiały by być przerobione na czarne;/ aaa i jeszcze jedno gdzie dostane grile tuningowe do tego auta? musze samemu go robić? niechce mi sie szukać nic na ebayu bo źle mi sie tam szuka i ceny są kosmiczne;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 soczewke możesz przełozyć od innego auto otyle oby pasowała w klosz a zestaw pod ksenon dobierz sposrod polecanych pod tą soczewke choc niekoniecznie a jezeli chodzi o body kit to proponował bym ci zostac przy serii ewentualnie isc w kierunku ospojlerowania GT bo tak najlepiej wygląda auto, przerabianie go w inny sposob jak kazde inne auto to jest jak AGRO tuning na wsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phil750 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 przecież mówiłem że nic innego oprócz pakietu z GT nie wchodzi w rachube;) tylko że do tych lamp pasował by delikatny bad look taki jak na fotach i chromowany gril by wtedy musiał być zastąpiony siatką maskującą bo te lampy zbyt nowocześnie będą wyglądały inaczej do lini auta;/ myśle jeszcze co zrobić z listwami na drzwiach czy wogóle wywalić i zaszpachlować ( nowe auta ich nie posiadają ) czy wstawić pasek aluminiowy ale to kosztowne jest bratu do accorda wstawiała firma zender ogólnie to mu całe auto tuningowali;) a co do soczewek to można kupić same z ringami i zestawem ksenonów hid, myśle jeszcze przed malowaniem spryskiwacze wstawić widziałem zestawy już na allegro a zawsze jak jest spryskiwacz i ksenon to to inaczej wygląda w oczach prawa;) myślałem nad automatyczną regulacją świateł jak normalnie (samopoziomowanie) ale czujnik zapewne będzie bardzo drogi a same lampy i spryskiwacze ok 1000zł mnie wyniosą;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzyku888 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 spryski do ksenonów: Silniczek wysokociśnieniowy 70 zeta z VW montujeszgo do pojemnika z płynem mostkujesz i przy włączaniu spryskiwaczy szyb też działa, następnie same spryskiwacze niewiem czy wiesz że niema za dużo miejsca pod zderzakiem w p11 więc w gre wchodzą płaskie spryski z małym ogonkiem fajnym wyborem są spryski lamp od bmw serii 7, a i nie kupuj gotowych zestawów spryskiwaczy sikają jak by miały prostate hehe;] co do listw to kup od poliftingowej fajnie się prezentują polakierowane;]. Zderzaki to tylko od Gt. Gril jak nie chcesz chromu to kup lakierowane od gt a lampy zrób same krótkie na soczewke do tego hid polerowane szkło tylko przy krótkich i odbłyśnik malowany na czarno i będzie git;] Przypadkiem nie montuj takich zderzaków jak na tych załącznikach i nie rób żadnego badlooka totalna wiocha:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phil750 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 co do lamp to bym musiał na lampe dać 2 soczewki do krótkich i długich świateł;/ na początek zestaw hid wstawie tylko w krótkie żeby mi kasy stykło na spryskiwacze;) co do miejsca w zderzaku to jak bardziej poinowo je ustawie to bedzie super;) tylko nie wiem gdzie wypolerować szkła lamp może mi ktoś pomóc coś w tym temacie?? myślałem też o skrętnych soczewkach ale to już mała przesada bo roboty od groma by było choć wszysy mówią że jak robić to dobrze i że to by było super;/ ale dużo problemów z instalacją by było i dużo czasu by pochłoneły;) a co z klamkami? chyba zostawie czarne tylko wolał bym gdyby były malowane a ja mam zwykłe plastikowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzyku888 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Trzeba było kupić prime po lifcie i miałbyś już dużo nowsze auto;]Jak zaczniesz tak wszysto wymieniać to zainwestujesz kupe kasy i juz ich nigdy nie odzyskasz;] zastanów się czy nie łatwiej by było zmienić woza;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Trzeba było kupić prime po lifcie i miałbyś już dużo nowsze auto;]Jak zaczniesz tak wszysto wymieniać to zainwestujesz kupe kasy i juz ich nigdy nie odzyskasz;] zastanów się czy nie łatwiej by było zmienić woza;] popieram jezeli jest to p11 to niech to bedzie p11, jesli juz tak cchesz modzic to wrzuc za tą kase gwint albo jakis kit ładne kółko doprowadz auto do pieknego stanu technicznego i moge sie z Toba zalozyc ze takie autko bedzie bardziej budzilo podziw i rzucalo sie w oczy niz inny body kit pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phil750 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 nie podoba mi sie po lifcie, każdy może sobie kupić auto a ja chce mieć jedyne niepowtarzalne w swoim rodzaju;) http://allegro.pl/item1183725036_soczewka_61_mm_swiatlo_krotkie_nowa_do_zabudowy.html http://allegro.pl/item1183725025_soczewka_61_mm_swiatlo_dlugie_nowa_do_zabudowy.html oto soczewki jakie znalazłem ale jest jeden problem one mają przeznaczenie do motocykli i chyba bede zmuszony kupić używki od jakiegoś auta, na krótkie nie ma problemu z h1 ale długie to mało jakie auto ma soczewkowe z h1 w osobnej soczewce na dodatek;/ a więc tak do krótkich już soczewki mam;) ale zastanawia mnie czy jak do długich świateł wezme soczewke na długie i krutkie to czy bedzie rużnica pod żarówką h1;/ jeszcze jeden problem nie mam maskownic do nich;/ bedzie to lipnie teraz wyglądąło bo tak odbłyśnik był by czarny a soczewka jasna chyba że zostawić odbłyśnik jasny;> wejdą mi takie kolosalne spryskiwacze? http://allegro.pl/item1185154065_hella_xenon_hid_spryskiwacze_reflektorow_komplet.html myśle aby je dać blisko tablicy bo tam jest najwięcej miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzyku888 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 pisałem Ci że nie wejdą niema miejsca tylko małe a jak dasz koło tablicy to będziesz miał spryskiwanie atrapy a nie świateł długich na soczewie niema:P chyba że bixenon ale to już inna bajka. Ja bym się tak nie bawił prima ma swoją urode i niema co przesadzać wsać tylko na krótkie tak jak Ci pisałem i nie kombinuj z długimi. Albo przerób tylko na jedną soczewe i wsać bixsenon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phil750 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 no już sam nie wiem zabawy mam że hoho z tymi lampami:D narazie zajme sie zderzakami listwami i malowaniem;) i na tyle narazie lampami zajme sie zaś narazie szukam zderzaka z gt na tył;/ i nic nie moge znaleźć http://allegro.pl/item1189860404_soczewki_cena_za_4_szt_swiatla_mijania_dlugie.html znalazłem coś takiego;) ale mocowania jak widze są na HB3 i co mam teraz z tym zrobić;/ jak zamocować żarówkę chodzi mi o poprawe świecenia lam a myśle że soczewki znacznie lepiej świecą a jak bym założył xenon to już wogóle, lampy są rególowane elektrycznie poprzez poruszanie odbłyśnika tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzyku888 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 szukaj szukaj a znajdziesz;] mi się trafiły 2 zderzaki przód i tył za 500 zeta;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phil750 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 dobra widze że niekturych zaciekawił mój temat i moge liczyć na pomoc z czego jestem bardzo zadowolony więc przedstawie wam do czego dąże;) moja będzie podobna do tej czarnej lecz halogeny zostaną białe kierunki z boku też będą białe szyby delikatnie może przyciemnie ale nie bede za bardzo jej obniżał na zawieszeniu bo wiadomo jakie mamy drogi w polsce a ja lubie szybko jeździć właściwie to sie zastanawiam dlaczego właściciel obniżył ją i przemalował na czerwono bo w czarnym kolorze też jej do twarzy było;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzyku888 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Z obniżaniem to i tak niemasz wyboru albo 35mm/40mm albo 40mm/40mm no chyba że walniesz gwint ale to już jest koszt ponad 3tys. Co do zderzaków to na focie są zderzaki od infiniti g20 a nasze europejskie od gt są troszke inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phil750 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 nasze są ładniejsze:D bzyku888 moge obejrzeć twoje autko:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzyku888 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Prosze bardza ale niema jeszcze zamontowanych zderzaków i zawieszenia bo zderzaki dopiero kupiłem i musze znaleźć troche czasu żeby je pomalować a zawieche to chyba dopiero po zimie zamontuje;]Na tych fotach jest tylko po zmianie wnętrza a i jeszcze od tego czasu pomalowałem progi bo poprzedni właściciel zrobił to nieumiejętnie:P http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Primera/96001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phil750 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 widze że masz pomysł jak ja hihi fotele z poliftingowej to zauważyłem odrazu coś jeszcze zmieniałeś we wnętrzu? ja myśle kupić fotele i taicere po lifcie i pomalować ją spreyem do skury z vinylem bo chce mieć czarną tapicere a podsufitka i słupki tam gdzie pasy do połoowy jasne;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzyku888 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 jeszcze będą boczki w skórze albo w welurze i diodowe całe podświetlanie. A skóra z poliftu trafiła przypadkiem bo chciałem kupić tapicerke z gt ale gość sprzedał mi tą za 300zł także brałem bo okazja była;]a z malowaniem wszystkiego to niewiem czy dobry pomysł jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Moim osobistym zdaniem nie ma sensu bawić się w taką przeróbkę lamp.Po założeniu soczewki nawet jeśli będziesz miał spryskiwacze, bo samopoziomawania na pewno nie, to tak i tak lampa traci homologację, a to jest najprostszy sposób na stracenie dowodu. Miałem tak przerobione lampy w golfie i skończyło się to po 3 tygodniach jazdy na pierwszej przypadkowej kontroli. Myślę że pieniądze wydane na soczewki i inne duperele potrzebne do przeróbki lamp lepiej przeznaczyć na porządne koło czy sportowe zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phil750 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 no właśnie nie wiem jak ta farba sie trzyma i też myślałem o poliftingowych fotelach bo są wygodniejsze i bardziej elegancko wyglądają miałem okazje kupić od angola ale bym nie miał regulacji góra dół i twardości przy fotelu od kierowcy tylko przy pasarzera by top było;./ wiesz to zależy bo jeśli kupisz tuningową lampe to sie nie czepiają chyba że tą zrobisz tak że nie bedzie widać a policji to ja akurat chyba sie już nie musze bać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzyku888 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Ale jak mam od angola a z przeróbką przednich foteli to jest tak banalna sprawa że aż szok i mam taką samą regulacje jak w europie no poza lędźwiową regulacją bo za dużo zabawy jest z tym. A tak z samą przeróbką foteli przednich to jak by ktoś chciał to w jakąś godzinke takie coś zrobie łącznie z zamontowaniem do auta;] O wiele gożej jest z tylną kanapą dużo zabawy i trzeba dokupić 2 plastiki z poliftingowej ale wszystko da się zrobić;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość phil750 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 myślałem że mocowanie foteli sie nie zmieniło w poliftingowej wersji;/ a ze starych fotelów przerabiałeś nowe? tylko obszycie wziołeś z nowych z wyściółką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzyku888 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 nie, stelaże są takie same czy to jest gt czy przed czy po lifcie, troche pogłówkowałem rozkręciłem jeden fotel(odkręcasz samo siedzisko 4 śróby od dołu fotela i tylne oparcie ale do tego trzeba zsunąć materiał żeby się dostać do śrób, odkręcasz 4 śruby i fotel rozłożony) żeby zobaczyć te stelaże, potem rozkręcilem swój fotel wyciągnieęty z auta i trzeba się zastanowić jak wsio poskładać bo do fotela kierowcy z europy potrzebne jest oparcie pasażera z angola i siedzisko kierowcy z angola ,a do zmontowania fotela pasażera potrzebne jest oparcie z fotela kierowcy z angola i siedzisko z fotela pasażera z angola;] Troche to zamotane ale trzeba zamienić siedziska bo przy regulacji góra dół jest inny rozstaw śrub przy siedzisku, a jak byś przełożył cały komplet jak leci to byś miał poduchy w fotelu od środka:P. Ale z tylną kanapą jest dużo motaniny bo trzeba śruby wymieniać na krótsze bo kanapa w po lifcie jest szersza i na orginalnych śróbach się nie mieści i trzeba jeszcze przerabiać zatrzaski kanapy bo w p11 przed liftem pasy są w słupku a po lifcie są w oparciu kanapy i potrzeba solidnieszych haków żeby podczas hamowania czy wypadku wszystko się nie urwało no i jeszcze musisz wyciągnąć pasy z słupka bo już Ci nie będą potrzebne. Także trzeba kawałek blachy wyciąć przewiercić 4 dziury wszystko spasować i działa ale jedna cała dniówka nie twoja hehe;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.