koncza Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Jak w temacie. Wjechałem na kanał naziemny i na ręcznym trochę z kolegą poszarpaliśmy samochodem by zobaczyć stan poduszek pod silnikiem i skrzynią. W trakcie oględzin okazały się do wymiany przednia i prawa silnika oraz tył skrzyni biegów (trójka już wyskakiwała). Tak przy okazji słyszał ktoś o zamiennikach Nok i Jamoto, ceny ok 120-120zł. No dobrze to była przygrywka do tego postu. Po tych oględzinach samochód zaczął dymić na czarno z rury i osłabł na wolnych tak, że spadając z obrotów gaśnie. Stwierdziłem, że może sam się dostroi po zresetowaniu kompa. Więc na kilka godzin rozłączyłem aku, potem na wolnych się pogrzał, dodałem obciążenie (światła i inne takie), następnie pojeździłem, ale nic się nie zmieniło. Lampka silnika się nie świeci. Aczkolwiek przed resetem kompa chyba się zaświeciła, nie dam głowy. Postanowiłem po lekturze forum zewrzeć piny w gnieździe diagnostycznym i sprawdzić co tam pomiga, a tu zonk bo dwa skrajne otwory lewa-góra nie mają kabelków. Teraz zastanawiam się nad kupnem złącza i programem. Czy warto to kupić i z jakim programem do diagnozy? http://allegro.pl/item1182326932_elm_327_diagnostyka_obd2_po_polsku_elm327_euroscan.html http://allegro.pl/item1184477411_interfejs_elm_327_elm327_v_1_3a_obd2_usb_vista.html http://allegro.pl/item1184477510_1_4a_2010_interfejs_elm_327_elm327_can_obd2_usb.html Pozdrawiam - Konrad PS. Mieszkam w Warszawie na Mokotowie, jak jest jakiś spec w pobliżu to zapraszam do pomocy, za wymierne rezultaty gotowy jestem zapłacić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 napisz do coobcia on jest z warszawy i jest w tym dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koncza Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Cobcio poleca MEMOSCAN, ja kupiłem najtańszy ELM327 1.3a, działa z darmowymi programami bez problemu. Jak na razie nie znalazł błędów, check engine się nie pali. Czarny dym wali z rury razem z niedopalonym paliwem, gaśnie na wolnych. Nienawidzę nieznanych warsztatów, albo sam będę testował poszczególne czujniki, albo znajdę kogoś zaufanego. Pozdrawiam - Konrad cd ... Kupiłem i przetestowałem ten ELM327. Pozwala diagnozować sam silnik i kasować błędy. Dałem trochę ciała bo po przyjściu przesyłki testowałem go w domu i po zainstalowaniu sterowników myślałem, że nie działa bo go programy diagnostyczne nie wykrywały. A wykrywają go dopiero jak sieci w gnieździe diagnostycznym samochodu - hehe. No dobrze, w samochodzie brak kodów błędów. Mam dziwny komunikat Fuel System 1 Status Open Loop (Fault), moja wiedza jest znikoma na temat tego co wyświetla program diagnostyczny. Nawet jak zobaczę parametry danego czujnika to nie wiem jak go interpretować Jaki program polecacie by zapisał informacje o czujnikach podczas jazdy? Może sobie przeanalizuję w domowym zaciszu doczytując instrukcje i poradniki. A może wysłać tu kilka parametrów i ktoś mi podpowie? Pomału chyba jednak zbliżam się do odwiedzenia warsztatu. Pozdrawiam - Konrad Byłem w warsztacie. Też nie wykryli błędów. Sprawdzili czujniki, świece, sprężanie. Nic na razie nie znaleziono. Na wolnych za bogata mieszanka i kopci na czarno jak kopcił. Czekam na sprawdzenie przepływomierza powietrza bo tego dokładnie trudno sprawdzić. Jak jest na obrotach nie kopci i ma moc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.