Gość Titol86 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 mam takie pytanie jeżdze Terrano II 96 r 2,7 TD jak zawsze mogłem nim śmigać ok 140 150 km/h to w tej chwili dochodzi mi do 110 max i dalej nic. po zatrzymaniu się wrzuceniu na luz gazując mu obroty dochodzą max do 3 tys 3,2 tys obrotów i nie chce dalej a wczesniej 5 i wyżej było. 3 dni temu wymieniłem olej i filtry paliwa i oleju u mechanika. Co to może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sura Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Miałem to samo Pewnie jeszcze przy tych 3 tysiacach kopci na biało Wina paliwa zatankowanego nawet "kiedyś tam" i zasyfionej w tym momencie pompy. Mój majster jakoś to robił i zajmowało to niewiele czasu. Mówię o silniku 2.7 TD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 zalej poł na pół bioestrem (stacja bliska) i pół dobrym dislem najl;epiej shelem v power powinno dać rade nie polecam ci stosowania uszlachetniaczy bo nie zajedziesz za daleko ' a sprawdz jeszcze filtr paliwa najlepiej wylej do butelki to co w nim masz rzekomą rope i popatrz jak wyglada to w tej butelce pzdr zalej poł na pół bioestrem (stacja bliska) i pół dobrym dislem najl;epiej shelem v power powinno dać rade nie polecam ci stosowania uszlachetniaczy bo nie zajedziesz za daleko ' a sprawdz jeszcze filtr paliwa najlepiej wylej do butelki to co w nim masz rzekomą rope i popatrz jak wyglada to w tej butelce pzdr jeszcze jedno wykręć przepływomierz i przemyj go w spyrytusie delikatnym pędzelkiem bo kto wie kiedy było do nego zagladane a wierz mi ma on b duży wpływ a najlepiej zrób auto diagnostyke kodami błyskowymi i bedzie latwiej szukać jak coś służe pomoca pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 [quote name='tarpan 2' date='16 sierpień 2010, 15:11' timestamp='1281967866' post='746048 jeszcze jedno wykręć przepływomierz i przemyj go w spyrytusie delikatnym pędzelkiem bo kto wie kiedy było do nego zagladane a wierz mi ma on b duży wpływ a najlepiej zrób auto diagnostyke kodami błyskowymi i bedzie latwiej szukać jak coś służe pomoca pzdr. Witam. A gdzie tego przepływomierza szukać w silniku TDi 125km?? Masz na myśli przepływomierz powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam. A gdzie tego przepływomierza szukać w silniku TDi 125km?? Masz na myśli przepływomierz powietrza? czesc przepływomierz masz za filtrem powietrza pisze na nim hitaschi czarny kwadrat z 3 kabelkami i dwoma śrubkami wykręć srubki umyj go spirytem nie benzyna ani innymi ropuszczalnikami delikatnie miekkim pedzelkiem potem skasuj błedy jak bedzie trzeba ale najpierw trzeba by było zdiagnozowac co pokażą błedy błyskowe w razie czego sluże podpowiedzią pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 czesc przepływomierz masz za filtrem powietrza pisze na nim hitaschi czarny kwadrat z 3 kabelkami i dwoma śrubkami wykręć srubki umyj go spirytem nie benzyna ani innymi ropuszczalnikami delikatnie miekkim pedzelkiem potem skasuj błedy jak bedzie trzeba ale najpierw trzeba by było zdiagnozowac co pokażą błedy błyskowe w razie czego sluże podpowiedzią pzdr. Witam, Kolego "tarpan 2" mógłbyś opisać swój sposób odczytywania błędów z komputera? Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam, Kolego "tarpan 2" mógłbyś opisać swój sposób odczytywania błędów z komputera? Pozdrawiam Piotr Kolego Piotrze poczytaj forum (to tak nie grzecznie) a tak serio to zwierasz w kostce ecu piny i błyska ci błędy na checku skoro nie wiesz jak to napisz to ci wytłumacze co i jak wraz z kodami błędów pzdr. Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez tarpan 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Kolego Piotrze poczytaj forum (to tak nie grzecznie) a tak serio to zwierasz w kostce ecu piny i błyska ci błędy na checku skoro nie wiesz jak to napisz to ci wytłumacze co i jak wraz z kodami błędów pzdr. Witam ponownie, Z szukaniem na forum informacji to sobie radzę, zapewniam. Chciałem poznać Twój sposób na odczyt błędów ECU. Jak do tej pory to tego u siebie nie robiłem, bo nie ma takiej (na razie) potrzeby. Ale przy okazji demontażu i czyszczenia wszystkich przekaźników zauważyłem, że do kostki złącza diagnostycznego mam podłączone dwa przewody które są zwierane przełącznikiem (poprzez rezystor) wyprowadzonym obok kierownicy. Ciekawa konstrukcja i nie wiem czemu ma ona służyć. Może blokuje kontrolkę "Check engine"? Jak miałem uszkodzony wtryskiwacz sterujący to nie był wyświetlany błąd. Skoro ktoś poświęcił temu tyle czasu i umieścił w łatwo dostępnym miejscu to coś w tym musi być. Myślałem, że masz jakieś większe doświadczenie w tym temacie. Na razie nic nie ruszam, auto jeździ. Porobię zdjęcia, rozrysuję połączenia i się tym na spokojnie zajmę jak będę miał trochę wolnego czasu. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam ponownie, Z szukaniem na forum informacji to sobie radzę, zapewniam. Chciałem poznać Twój sposób na odczyt błędów ECU. Jak do tej pory to tego u siebie nie robiłem, bo nie ma takiej (na razie) potrzeby. Ale przy okazji demontażu i czyszczenia wszystkich przekaźników zauważyłem, że do kostki złącza diagnostycznego mam podłączone dwa przewody które są zwierane przełącznikiem (poprzez rezystor) wyprowadzonym obok kierownicy. Ciekawa konstrukcja i nie wiem czemu ma ona służyć. Może blokuje kontrolkę "Check engine"? Jak miałem uszkodzony wtryskiwacz sterujący to nie był wyświetlany błąd. Skoro ktoś poświęcił temu tyle czasu i umieścił w łatwo dostępnym miejscu to coś w tym musi być. Myślałem, że masz jakieś większe doświadczenie w tym temacie. Na razie nic nie ruszam, auto jeździ. Porobię zdjęcia, rozrysuję połączenia i się tym na spokojnie zajmę jak będę miał trochę wolnego czasu. Pozdrawiam Cześć Piotrze nie ma sprawy w koncu jesteśmy tu aby sie wymieniac opiniami a nie snuć filozofie prześle ci wszystko na maila z dokladnym opisem , bo tak mysle ze coś masz poczarowane zobacz w których pinach masz ten rezystor wpiety (patrzac od frontu skosy z lewj strony ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Cześć Piotrze nie ma sprawy w koncu jesteśmy tu aby sie wymieniac opiniami a nie snuć filozofie prześle ci wszystko na maila z dokladnym opisem , bo tak mysle ze coś masz poczarowane zobacz w których pinach masz ten rezystor wpiety (patrzac od frontu skosy z lewj strony ) Witam ponownie, To co jest na forum na temat kodów i obsługi ECU to już mam od dawna, ale dzięki za chęci. U mnie ktoś się nieźle nagimnastykował aby zrobić ten włącznik. Znajduje się on tuż obok kolumny z prawej strony. Na razie nie odłączam żadnych kabli, chociaż nie raz miałem taką nadzieję. Może ten układ spełnia jakąś ciekawą funkcję. W styczniu jak rozpoczęły się moje problemy z szarpaniem i dymieniem silnika to właśnie brak zaświecenia się kontrolki "Check engine" zmylił mnie, normalnie przy uszkodzonym wtryskiwaczu sterującym powinna się zaświecić. Żeby porobić zdjęcia i to rozrysować muszę rozebrać plastyki pod kierownicą. Z tego co pamiętam (przy naprawie gasnących cyferek licznika) do kostki złącza diagnostycznego jest podłączony włącznik i dodatkowo jeszcze przewody które biegną jakby do słupka A od strony kierowcy? Od kwietnia auto mi jeździ jak trzeba ale jak znajdę chwilę czasu to pogrzebię przy tej konstrukcji. Zauważyłem tylko, że pomagałeś w sprawach związanych z komputerem i pomyślałem, że jakieś większe modyfikacje są ci znane. Pozdrawiam i dzięki za chęci Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam ponownie, To co jest na forum na temat kodów i obsługi ECU to już mam od dawna, ale dzięki za chęci. U mnie ktoś się nieźle nagimnastykował aby zrobić ten włącznik. Znajduje się on tuż obok kolumny z prawej strony. Na razie nie odłączam żadnych kabli, chociaż nie raz miałem taką nadzieję. Może ten układ spełnia jakąś ciekawą funkcję. W styczniu jak rozpoczęły się moje problemy z szarpaniem i dymieniem silnika to właśnie brak zaświecenia się kontrolki "Check engine" zmylił mnie, normalnie przy uszkodzonym wtryskiwaczu sterującym powinna się zaświecić. Żeby porobić zdjęcia i to rozrysować muszę rozebrać plastyki pod kierownicą. Z tego co pamiętam (przy naprawie gasnących cyferek licznika) do kostki złącza diagnostycznego jest podłączony włącznik i dodatkowo jeszcze przewody które biegną jakby do słupka A od strony kierowcy? Od kwietnia auto mi jeździ jak trzeba ale jak znajdę chwilę czasu to pogrzebię przy tej konstrukcji. Zauważyłem tylko, że pomagałeś w sprawach związanych z komputerem i pomyślałem, że jakieś większe modyfikacje są ci znane. Pozdrawiam i dzięki za chęci Piotr nie ma sprawy sam jestem ciekawy cóż to za wynalazek z tym opornikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.