Gość Kamil_92 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Co myślicie o założeniu do Micry 1.3i kompresora np. od VW Polo G40 ? Opłaca się w ogóle taka operacja, czy silnik wytrzyma ? Piszcie wskazówki i zastrzeżenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 kupuj graty i bierz sie do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil_92 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Narazie szukam kompresora od G40 w dobrym stanie. A jak z tłokami wymieniać ? bo widziałem że koleżki 1.0 nie wytrzymały uturbienia... Posiedziałem, pogrzebałem i bardziej rozsądne wydaje mi sie zalozenie kompresora eaton m45 albo Rotrex C30 bo one mają swój własny system smarowania tylko teraz nie wiem jak z IC jedni piszą żeby zakładać drudzy że nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 IC to najmniejszy problem. smarowanie i splyw to tez nie problem. mozesz pobawic sie z tlokami i korbami od 1.3, sa krotsze. a jak nie to szperaj za kutymi. komplet ok 3k PLN. jak masz hajsik to mozesz sie bawic. ja robilem druciarstwo ale przez wlasna nieuwage rozjebalem tloki. pomysl lepiej gdzie i jak go upchnac i napedzic. jak zrobisz krzywo łape to ci zetnie pasek i po zabawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil_92 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Przecież ja mam silnik 1.3 A z miejscem to myślałem żeby go wsadzić gdzieś przy pompie wspomagania bo tu przy alternatorze to raczej go się nie da wcisnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Kolego działaj działaj zastanawia mnie koszt takiej operacji. A co do miejsca to wywal wspomaganie z auta i zrobi się więcej miejsca pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil_92 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Właśnie chodzi mi o to aby samochód nie stracił na komforcie, nie chce wywalać klimy czy wspomagania. Kompresor musi być na prawdę mały żeby tam wszedł i tu zaczyna się jeden z problemów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 jak tam kolego montaz kompresora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.