Gość Indiancien Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam Ile jest jeszcze paliwa od momentu pierwszego migania kontrolki.? Chodzi o diesel 2.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Bywa, że po 15-20km od zapalenia rezerwy silnik gaśnie. W P10 rezerwa to naprawdę ostatni dzwonek i lepiej do niej nie doprowadzać. Oczywiście można ją później jeszcze parę km przeciągnąć po dopompowaniu paliwa pompką przy filtrze jak się ma wyczucie, ale lepiej nie dopuszczać, żeby się rezerwa włączała w tym modelu. Miałem 2 takie auta i w obu było tak samo, maks zrobiłem niecałe 40km na rezerwie i to już było tak, że pod górkę ciągnął paliwo, a z górki silnik gasł. Ewentualnie możesz wziąć 5L ON do bagażnika i sprawdzić, ale nie jest to rezerwa z P11 gdzie nawet 100km zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 a w PB ??? bo u mnie sie jeszcze nie zapaliła a ostatnio mi mechanik wyjechał paliwo do ostatniej kreski i nie wiem czy jeszcze jest paliwo poniżej ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sawickas Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 a dobrze wiedziec ze w p10 jakos tak dziwnie rezerwa dziala mam rok samochod i jakos jej nie widzialem nigdy byłem przekonany ze cos nie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Indiancien Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 (edytowane) Pytam się ponieważ ostatnio (mam ten model od tygodnia) jechałem 5 km od momentu zapalenia się rezerwy, silnik zaczął przerywać a w niektórych benzyniakach na rezerwie robiłem jeszcze 100 km. Widzę że jesteś obeznany z tym modelem, są jeszcze jakieś rzeczy które warto wiedzieć?? Edytowane 17 Sierpnia 2010 przez indiancien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Pilnuj paska rozrządu i unikaj pustek w baku, a będzie dobrze Jak masz silnik w przyzwoitym stanie, to spokojnie spalanie na poziomie 5L można osiągnąć, więc to wdzięczne wozidełko. Z minusów progi z tyłu rdzewieją jak szalone, no i skrzeczące górne wahacze z przodu, ale to niedroga impreza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stahoojedyn Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pasek ? myslalem ze w tych primerkach jest lancuszek... od razu moje pytanko co jest w mojej p10 1,6 '92 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 W Dieslach 2.0 i 2.0TD jest pasek, który na dodatek lubi się zrywać. To jest rozwinięcie silnika ISUZU który zawsze był na pasku. Benzyny mają raczej łańcuchy, ale ja od 10 lat mam klekoty i nie wiem co w benzyniakach piszczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sawickas Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 hehehe chcialbym miec spalanie 5 litrow a jeszcze warto zobaczyc półoski tez lubia pekac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 P10 w Dieslu robiła mi w trasie po 1100km na zbiorniku, P11 ledwo 800km :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 W mojej P10 od momentu zapalania i gaśnięcia się rezerwy robiłem jakieś 30 kilometrów i jeszcze nigdy mi nie zgasła.Mam benzynę 2.0 16V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV_BTM Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 30 KM przejechałem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 U mnie PB 1,6 16 V robię do 70. km na rezerwie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Redhotka Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 jestem nowa na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc... z moim autem jest tak (nissan primera 2.0 benzyna) ze jak tylko zapali sie kontrolka rezerwy a parkuje przypadkiem na chodniku to mam problem z jej odpaleniem... jak ja rozbujam i stoi na plaskim to jest ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 jestem nowa na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc... z moim autem jest tak (nissan primera 2.0 benzyna) ze jak tylko zapali sie kontrolka rezerwy a parkuje przypadkiem na chodniku to mam problem z jej odpaleniem... jak ja rozbujam i stoi na plaskim to jest ok... Redhodko . Mam do Ciebie prosbe. Wiem ze ciezko jest z kasa na paliwo bo drogie. Staraj sie zawsze miec wiecej paliwa w zbiorniku.A dlaczego ? Otoz bardzo czesto gesto wskazniki paliwa oszukuja w naszych samochodach,i ktoregos pieknego dnia pompa paliwa zaciagnie Ci caly syf ze zbiornika paliwa na uklad. Wierz mi ,nie nalezy to do przyjemnosci.Zwlaszcza wazne jest to zima zeby nie jezdzic na rezerwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 kiedys mialem gazownika to mialem przynajmniej cwiartke benz nie zważajac na cene paliwa,Bo pompa musi chodzic przy odpalaniu.A nie ktorzy lubia jezdzic na styk:). Ja jak sprawdzałem oststnio czy pali mi sie rezerwa to dopuszczałem wskazówke do prawie samego dołu.Ale teraz jest juz ok i mam ta cwiartke zawsze.A czasmi nawet full.Bo 60 litrow to nie jest aż tak dużo na wypłate mozna zalac i moze starczy na miesiac a jak nie do pózniej dolewac po 50 zeta. A to juz nie raz słyszałem ze na rezerwie sie nie jezdzi bo najgorszy syf zaciaga!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Redhotka Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 ok doszlo juz do mnie...dzieki...tez mi to ciagle powtarzano... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO74 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 U mnie w P11 1.6 16v na rezerwie zostaje ok 8 litrów Pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 ogolnie mozna to wszystko naprawic - zmienic wystarczy wyjac plywak z baku i podniesc czujnik rezerwy wyzej wiadomo co to zmieni rezerwa szybciej sie zapla i wogole. U mnie standardowo w sunnym 2.0 d przelece ok 60 km do 70 na rezerwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Nie dawno wyjezdzałem w trase i byłempewny że bedzie na cpn kolo 45 zatankuje bo tak wskazówka pokazywała na 3/4 zbiornika puste no prawie. A tu sie zdziwiłem jak weszło 33 litry ropy. I jak z tym wskaznikiem nie można sie sugerowac. A na rezerwie to nie wiem ile zrobie.Kiedys sprawdzałem czy zapali sie cpn u mnie .Jezdziłem ,jezdziłem i w koncu sie zapaliła na tej ostatniej kresce czerwonej.Fakt ,miałem 5 litrów w bagażniku żeby nikogo nie prosić i dzwonic ,bo zupy zabrakło. I jak koledzy pisza to w p10 starcza na 30-50 km,a w p11 to na około 100km. Teraz juz nie dopuszczam do rezerwy bo własnie wiem dokładnie o tych smieciach że sie nie jezdzi .No i musze wymienic filtry paliwa i inne na zime. Bo ostatniej zimy to jak wieczorem pomagałem koledze odpalac jego auto na kable to w koncu jego samochód odpalił a mi filtr paliwa zamarzł. Rano poszedłem kupic nowy zlałem to co było i była woda.I raczej wskazane żeby wymieniac na zime. A ta zima ma byc podobno jeszcze cięższa niż ostatnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Indiancien Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 No i stało się, rezerwa kilka razy mignęła i po przejechaniu 10 km brakło ropy a bylem pewny że zrobię około 100 km:) spodziewałem się ze zrobię mniej km bo jeździłem w zimie w ciężkim górskim terenie i to w dodatku trasy po 10 min na stok narciarski i z powrotem. Wskaźnik rezerwy jest do bani, raz się świeci jak głupi a innym razem mignie i stoi się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Bo trzeba miec przynajmniej cwiartke w zbiorniku. Np. jedziesz w trase jest kolizja to chociaż odpalisz żeby było ciepło. Jak stoisz w korku. Widomo że w trase to sie tankuje wiecej. taki przykład podałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 a odkopie trochę bo ostatnio udało mi sie zymienić dobrą żarówkę na diode i rezerwa się zaświeciła objaw ok bo miałem ponizej 1/4 zbiornika tz dolałem 10 litrów i wskazówka poszła powużej 1/4 sporo nawet pod połówkę następnej podziałki czyli coś pod 1/3 niestety rezerwa dalel świeci i nawet ostre zakręty nie pomogły by nawet mrugnęła .. wiec pewnie jazda z pływakiem .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.