HaKeN Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 czytam czytam cały temat i wierzyć mi się nie chce osobiście z ojcem użytkujemy 2x P10 1x WP11 fakt P10 potrafi mniej spalić ale WP11 ojca pali jakieś 0.3-0.6lmax więcej ! Zrobiliśmy w sumie nimi jakies 150-160kkm i spalanie w trasie WP11 (260kkm przebiegu o ile sie nie myle) nie jadąc jak niedzielny kierowca tylko 110-140 w zależności od warunków na drodze i wyprzedzając jak potrzeba a nie wlecząc sie jest max 6-6.5l ! Przy mojej ostrej jedzie trasa 50km do Poznania i po mieście z 20km i powrót 50km jakies 7,5lmax zrobiłem WP11 tylko ,że samochód jest zadbany wymiany na czas doglądamy non stop ale i eksploatowane są codziennie ! Ja P10 jak jest potrzeba (mało paliwa w baku ) zejde do 5l jakoś ale po mieście z ciężką nogą wiecej niż 8l nie spalił mi ! P11 w TD lubia tak 2,5tyś obratów to jakeis 105-107km/h prosta droga długa i spalanie naprawde może zaszokować , P10 szybka ją rozbujać i tak do 120km/h max i spalanie ok 5l nie ma problemu . TYLKO DOBRE PALIWO , OPONY ROZMIAROWE I STAN DOBRY I ZAWIECHA I HAMULCE SPRAWE JAK TRZEBA I TE SILNIKI SĄ EKONOMICZNE PRZY 1400KG WAGI ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 1390kg waży p11 hb wiec kombi jest ciut cięższe niż tylko 10kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaKeN Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 podałem w przybliżeniu ! 1460kg waży same auto na pustym baku ! pasuje ? tak podaje producent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Ja po czyszczeniu pompy osprzęt bosch mam spalanie 8l.Wcześniej miałem lekko ponad 7l. Fakt że teraz jest zimniej a ja jeżdżę na krótkich trasach i nie zdąży się rozgrzać Dawkę paliwa mam zmniejszone do 3,2mg -Mateusz P11.144 -Dzięki za info i odczucie jest spore bo mam wrażenie jak odebrałem auto że jeżdżę tdi. Wcześniej też dobrze mi się jezdziło bo była moc ale teraz jest większa. Może spalanie się zmniejszy jak będzie cieplej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 (edytowane) Czyli na jakich obrotach najlepiej jeździć w trasie żeby spalić najmniej? Jak wyczyścić to sitko na pompie? osprzęt mam zexela Edytowane 27 Stycznia 2014 przez byczynho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaKeN Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Kolego jeżeli nie masz pojęcia o pompach wtryskowych to się za to nie bierz naprawde a najmniejsze spalanie może być przy różnych obrotach , zależne jak długa trasa i jak trasa prowadzi ! 2200-2600obrt/min to jest taki przedział gdzie na 5biegu w trasie pali te auto najmniej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 No samo sitko to nie jest chyba nic trudnego, a ja nie jestem jakiś pierwszy lepszy zielony z łapanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Wiem że Boschu to sitko jest na przewodzie od filtra do pompy na 17 klucz. Tam się nic nie stanie jak to odkręcisz Nie wiem jak jest w zexelu może tak samo. Drugie sitko jest niżej z drugiej strony pompy .Tego nie odkręcałem zleciłem to pompiarzowi jak auto stało u niego. Ja zmieniam biegi przy 2000 obrotach ,a z pedałem gazu trzeba sie delikatnie obsługiwać.No czasami trzeba przegonić na obrotach . No i podstawa olej co 10-15kkm wymieniać i filtry oleju czy powietrza i paliwa w odpowiednim czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ja posaidłem jeszcze w Grudniu 2,0Td p11 320000 tyś przebieg i nie przekroczył mi 8 z klima w lecie w mieście. Polecam sprawdzic przewody pod osłoną platikową jakby na takim zgieciu z tyłu pojazdu okolice za tylnymi siedzieniam. tam gniją przewody i ropka kap kap. i Pali później po 10-20-30 ł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Ja jakiś czas temu byłem na zmianie dawki na katalogową koło 4,5mg. Zalałem zbiornik pod korek i do rezerwy zrobiłem 750km. W sumie na rezerwie można zrobić nie całe100km w p11. To by było że te 750km było na około 52-54l. Nie wiem czy to dobry wynik. Jakoś nie narzekam.Teraz śmiga fajnie. Nie długo olej i filtry do wymiany i na zimę czujnik położenia wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.