Gość danielvlv Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 dzis pierwszy raz to uslyszalem. To jest bardziej jakby strzelanie, nawet jak cofalem to sie pojawilo,slychac tez na rondzie, tylko przy szybszym i ostrym skreceniu i nie za kazdym razem. jak sprawdzic co jest przyczyna i czy moge z tym jezdzic czy lepiej przesiasc sie w autobus. Jestem za granica. Czy przyczyna moga byc za mocno dokrecone przednie kola? Jakies 3tys km temu wywazal mechanik i dokrecil tak ze nawet z pol metrowa rurka nie chce isc. Boje sie mocniej wciskac bo az klucz wygina... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impaller Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Jeśli stuka przy skręcaniu to obstawiał bym przegub. Puki nie stuka na prostych kołach nie jest Jeszce tragicznie. tylko uważaj nie ruszaj zbyt dynamicznie a tym bardziej na skręconych kołach. Bynajmniej pasowało by wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 przegub raczej terkocze podczas skrętu a to stukanie to też może być końcówka wahacza dolnego, jeszcze nie do końca wyrobiona ale już strzela, najlepiej podjechać na stację i sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Tak jak kolega pisze na prostych odcinach można jezdzić i raczej nie tez przy duzych predkosciach żeby do domu wrócic bez dodatkowych przygód z autem. A co do tej rury to najlepiej by trzeba bylo wziąść ta rurę nawet metrową i po tej bani temu na wulkanizacji na pukac.Bo gdzie rozum tak dokrecać. I taraz w trasie by były problemy,a i kobieta to wogóle zapomnij że odkreci!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 U mnie się akurat tak przegub wykończył, że wszystko mu jedno czy skręcam czy nie, wyje jak szalony. Różnica jest odczuwalna tylko gdy przyspieszam, wtedy jest najgorzej. Ogólnie, to był taki sobie, ale po 4000km po Europie z prędkościami mocno autostradowymi przegub się poddał. Co ciekawe do końca byłem pewien, że to łożysko koła i dopiero w ostatnim momencie okazało się co hałasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ok dzieki przegub to raczej nie bo jak ruszam przy max skreconych kolach to jest cisza pewnie dolny wachacz, gorne skrzypialy mi tylko w zimie jak soli zlapaly, w sumie mam go od 2 lat i zrobilem 50tys km, a zawieszenia jeszcze nie ruszalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Obstawiam łożyska zwrotnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ale lozyska zwrotnicy tak szybko? 245 tys przebiegu 90% z tego za granica,99rok, poza tym lozyska zwrotnicy to byloby tez slychac przy skrecaniu na postoju. Wiec po prostu bede wolniej jezdzil, czeka mnie jeszcze ok. 1700km jazdy zanim bede w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 ale lozyska zwrotnicy tak szybko? 245 tys przebiegu 90% z tego za granica,99rok, poza tym lozyska zwrotnicy to byloby tez slychac przy skrecaniu na postoju. Wiec po prostu bede wolniej jezdzil, czeka mnie jeszcze ok. 1700km jazdy zanim bede w Polsce mi siadły przy 80tyś dzieje sie to tak puszcza simering woda i brud sie dostaje i po łozysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qszi Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Panowie mam podobny problem.Mianowice u mnie już stuka puka (jak to by nie nazwał) na postoju przy skręcaniu w prawo i lewo. jak nie ruszam kierownicą jest cisza . W czasie jazdy prosto jest cisza, ale np. na krzyżówkach przy skręcie już słychać jak stuka. Poradźcie co to może być... podjadę jeszcze na kanał z kolegą i zobaczę. Ale jeżeli macie jakieś namiary już to na piszczcie. Czytałem że łożyska od zwrotnicy tak robią prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MG42 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 dzis pierwszy raz to uslyszalem. To jest bardziej jakby strzelanie, nawet jak cofalem to sie pojawilo,slychac tez na rondzie, tylko przy szybszym i ostrym skreceniu i nie za kazdym razem. jak sprawdzic co jest przyczyna i czy moge z tym jezdzic czy lepiej przesiasc sie w autobus. Jestem za granica. Czy przyczyna moga byc za mocno dokrecone przednie kola? Jakies 3tys km temu wywazal mechanik i dokrecil tak ze nawet z pol metrowa rurka nie chce isc. Boje sie mocniej wciskac bo az klucz wygina... Jak tam Twoja usterka? Co było przyczyną? Napisz bo mam podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1237 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 mialem podobny problem na poczatku stukalo przy skrecie potem nawet na prostej drodze okazolo sie ze skonczyl sie wahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 auto sprzedalem koledze. pojechal do mechanika i zrobione zostaly gorne wachacze (w sumie 500zl) i lozyska zwrotnicy (w sumie 300zl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 U mnie w Almie tak kiedyś strzelało w sumie w bardzo przypadkowych momentach sle głównie przy gwałtownym skręcaniu kierownicą nawet na postoju. Okazało się że była pęknięta sprężyna tyle że auto nie siadło bo się zakleszczyły zwoje o siebie. Tak że zanim wymienicie coś zerknijcie we wnękę koła bo to widać gołym okiem ale mi by to np. do głowy nie przyszło jakoś. Pozdrawiam. Bart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.