kubaw Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam wszystkich szanownych użytkowników Nissanów. Mam na imię Kuba i jestem w posiadaniu Primery P11 2.0TD od ponad dwóch miesięcy. Mogę wręcz powiedzieć, że już to moje ulubione auto, wcześniej miałem Mazdę 626 i Mitsu Colta. Jednak Primera, bije je na łeb Mój problem polega na uciekającym płynie chłodnicznym, po kupnie auta, wymieniłem kompletny rozrząd, filtry wszelkie. Ostatnio zauwazyłem plamę w garażu i tak, okazało się, że to płyn chłodniczy. W zbiorniczku wyrównawczym płynu mało - niezwłocznie dolałem Petrygo. Nie stwierdziłem żeby zbiorniczek był pęknięty (byłby pewnie mokry?) W chłodnicy również płynu jest pod korek. Czy płyn może uciekać przez uszkodzoną pompę wody (tak sugeruje kolega- jakoby często padały padały pompy wody)? może wężyki sparciały ? Jestem laikiem dlatego chciałbym poprosić o sugestie gdzie i czego szukać, żeby móc stwierdzić co to dokładnie ? Pompa wody? gdzie za nią patrzyć ? Aha, wskaźnik temepratury nie wzrasta ponad połowę, auto nie traci mocy, nic sie nie dymi z pod maski, za autem też nie ma chmury dymu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...