jardo0908 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Dzen dobry preprasam za pisane jestem ze slovacii zaraz za granicou duzo gosci jezdzi na nas pensionat z polski to rozumie dobze tilko pisac neviem u nas nema forum na murano chce zakupic ale slisalem ze murano ma klopot ze silnikem z cisnenem oleju v motoru i bendze v kazdim kaput zdarilo se komus takie cos jest to problem bardzo se mi podoba i chcalem by verzie europejskou na lpg dzenkuje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Strażak Sam Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jardo! Nie kupuj Murano z instalacją gazową Jeśli takie Murano kupisz to czekają cię kłopoty a jeżeli możesz to kup wersję europejską. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jardo0908 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Dzenkuje za odpoviedzi jesce pytane co jest stim gazem jest jakis vielky klopot i ma ktos naježdzone viencej kilometruf nad 100 000 i nebyl klopot s silnikem dzenkuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kolpieczyk Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam wszystkich na forum. Panowie wybaczcie, ze sie wtrace nieco w watek, ale czym rozni sie wersja europejska od amerykanskiej, ze polecacie europejska? pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kolpieczyk Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Dziekuje! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 ... i na dodatek nie ma blokady predkosci jest sporo na ten temat na tym forum, przeszukaj inne watki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 a skąd Kolega wie...? hmm... byłem raz w Niemczech i sprawdziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nora666 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Mam w swojej amerykańskiej wersji Murano instalację gazową, przejechałem na niej około 50 000 km i aby nie zapeszyć, nie miałem z nią żadnych problemów. Ale jak wielokrotnie pisałem na forum, zakładałem ją w zaufanym warsztacie i tam regularnie jeżdżę na przeglądy. Nawiązując do wersji Murano i wyposażenia, to mój amerykaniec ma chłodnicę skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pejot2 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Witajcie drodzy forumowicze Jako, że mam już drugie Muranko, postanowiłem dopisać się do forum. A że mam już drugie, to się trochę powtrącam do wcześniejszych wypowiedzi Trochę porównywałem modele mając autko z 2006 roku - przynajmniej wizualnie. I tak, pewnie sporo racji w lepszych wyposażeniach wersji europejskiej (bo u nas, jak ktoś kupuje auto za ponad 100 tys. PLN to już chce mieś w nim wszystko, więc europejsie Muranko ma skóry, zawsze AWD no i cena wychodzi na końcu bliska 2 setek...). Głównie jednak hamulce są bolączką Ameraykana (jak zresztą wszystkich innych aut zza oceanu) - tam się inaczej jeździ i inne tarcze sobie z tym poradzą. Z drugiej strony, Europejczyk jak już się pojawił (w 2006 czy 2007 roku), to dostał stare zegary (które w Stanach zostały zastąpione nowszymi w 2006 roku), węższe opony, brak nawet metalowej ochrony na tylnym zderzaku - to taka kosmetyka, ale jeśli ktoś mówi, że jest 300 różnic i tylko na korzyść Europejczyka, to delikatnie mówiąc rozmija się z prawdą... No i argument podstawowy: wersja USA do nabycia co najmniej o 40% taniej przy podobnym wyposażeniu. A jeśli ktoś potrafi obejść się bez skór (w modelu 2009 w cale nie specjalnie urokliwych) - różnica będzie jeszcze większa. Tak więc do wypowiedzi dealera próbującego wzbudzić w nas trwogę, że to zupełnie inne auta, podchodziłbym z dużą rezerwą... Co do gazu: no jazda za pół ceny przy spalaniu kilkanaście litrów zawsze kusi... To też się 3 miesiące temu zdecydowaliśmy na instalację sekwencyjną BRC z lubryfikatorem (tak na wszelki wypadek). 4500 PLN poszło jednorazowo z kieszeni, ale zwróci się w rok. Autko śmiga jak na benzynie, na razie tylko 7000 km, ale totalnie nic się nie dziej złego, no i bądźmy dobrej myśli. Poza tym, o ile dobrze kojarzę, to w Niemczech (lub innym zachodnioeuropejskim kraju) Murano I było oferowane z fabrycznym gazem (a jak wiemy, fabryczny gaz zakłada lokalna firma na zapleczu u dealera, a nie fabryka Nissana). A jakby co, to silniki z odzysku nie kosztują fortuny, więc nie ma co się bać - takie jest moje stanowisko. No to do "usłyszenia" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldm Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Czy ktoś zastanawiał się nad wykrzesaniem wiekszej mocy z silnika 3,5. W róznych modelach nissana wystepuje w różnych wariantach mocy. Czy wystarczy przeprogramować komputer silnika (wgrań nową mapę), oczywiscie ni chodzi mi o wersję najbardziej wysilona tego silnika ale tak z 280KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 (edytowane) Panowie to jak jest z tym gazem w Murano - rozwala silnik czy nie? Czy jak rozwala to wypala gniazda zaworowe? Ktoś przehulał więcej niż 50k km na LPG? Sry ale straszny jest bałagan w tych tematach - co ktoś zapyta o gaz to zaraz dyskusja o tym ze US wersja jest gorsza/lepsza* od EU * niepotrzebne skreślić Edytowane 17 Lutego 2011 przez sirtrojan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldm Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Pytanie dotyczyło silnika, a nie czy reszta auta wytrzyma. Ja mam automat su-1, więc te dodatkowe konie wytrzyma. Dla producenta taniej jest produkować jeden silnik i zmieniać jego oprogramowanie w zależnosci od przeznaczenia auta, w którym silnik został zastosowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nora666 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Mam przejechane na LPG ponad 50 000 km i bardzo jestem zadowolony o czym pisałem wcześniej wielokrotnie. Poczytaj w tematach LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 czytałem i informacje "jeżdzę 1,5 roku na gazie" i "jestem bardzo zadowolony" raczej mi nie wystarczy Szybciej informacje: * jaką to instalacja (producent), * jakie wtryski, * jaki parownik, * grubość rurek, * czy masz lubryfikator * jak była strojona do silnika ( hamownia? przejażdżka po mieście? na oko ?) * co ile ją serwisujesz * czy sprawdzasz / ustawiasz luzy zaworowe * czy przy dużych przyspieszeniach ew prędkościach przerzuca ci na benzynę Jak możesz się odnieść do tej listy to będę zobowiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldm Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 1,5 roku na gazie, 60 000km seriwsowana co 10 000km. Sterownik Agis, parownik scorpion ST, wtrysków nazwy nie znam. Jedynie co bym zmienił, to zbiornik toroidalny w miejscu zapasu, który ma pojemność 63litry (wchodzi 48l gazu) na zbiornik z pełnym środkiem, który wówczas ma pojemność 89-90l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 dzięki Paweł za konkrety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldm Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Dodam jeszcze, mam założony lubryfikator. Fachman, który mi zakładał zalecał jego załozenie, gdyż wcześniej zakładał taką instalke w murano i po ok 30 000 gościu musiał docierać zawory. Co do parownika scorpion ST przeznaczony jest do silników o mocy do 250KM, więc do murano wystarczy, ale do FX35 może być zasłaby, dzięki temu nie ma przełaczania na benzynę. Spotkałaem się jednak z osobami, które miały specjalnie ustawiona instalację aby po przekroczeniu 4000 obr/min system przełaczał się na benzynę, aby auto nie traciło osiągów. Ja osobiscie bardzo rzadko przekraczam takie obroty. Regulacja instalacji odbywała sie u mnie podczas prób drogowych, bez hamowni. Co do luzu zaworowego w tych silnikach zastosowana jest hydrauliczna kompensacja luzu zaworowego więc nie wymaga regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.