ajanko Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Odświeżam temat. Wystąpił mi błąd 34, myłem silnik i mam wrażenie że nastąpiło to zaraz po tym. Sprawdzałem przewody, są OK. Objawy: po odpaleniu silnika chodzi bardzo nierówno, szarpie, kopci jasnym dymem. Po przytrzymaniu przez chwilę na wyższych obrotach zaczyna pracować równo. CHECK pali się ciągle. Bardzo duże spalanie. Czytałem powyższe posty i pojawia się pytanie czy ktoś korzystał zamiast wymiany wtrysku z naprawy np. u p. Wolińskiego Pawłowice/Żory (motoallegro.pl/wtryskiwacz-sterujacy-wtrysk-naprawa-gwarancja-i1408171945.html) ? Jeśli tak to proszę o info jak sprawuje się auto po naprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 A pomierzyles opor wtryskiwacza sterujacego. Ma byc 100 Omow i ponad .Jesli opor jest dobry to trzeba szukac gdzie indziej Po drugie sprobuj kolego wykasowac ten blad jesli nie probowales. Czy tylko ten jeden blad wyskoczyl na autodiagnostyce?.Jesli dalej nie bedzie poprawy skontaktuj sie z Piotr 323f ( on jest z forum Terrano) i dawal wtryskiwacz sterujacy do naprawy. Nie pamietam czy do Wolinskiego czy Pokowinskiego z Nadarzyna.Byl bardzo zadowolony z naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajanko Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Dzięki za zainteresowanie krzysiek1958 Opór mierzyłem, tylko miernik miałem niepewny -nic nie wskazywało. Na pierwszym odczycie błędów miałem : 18, 34, 96 - moduł kontroli silnika (ECM) / czujnik wzniosu igły wtryskiwacza - błędny sygnał. Po skasowaniu pozostał 34. Czytałem post Piotra 323f i opis wymiany wtryskiwacza. Tam poleca Wolińskiego. Dziś wysłałem wtryskiwacz do p. Wolińskiego. Jak zamontują mi w warsztacie to napiszę co z tego wyszło. Zdecydowałem się na regenerację po tym jak poczytałem wpisy w necie i zobaczyłem jakie są ceny nowego wtryskiwacza. Serwis Nissana w Opolu 1940 zł !!!, sklep internetowy intercars 1067,30 zł (BOSCH 0 432 217 309 ). Używki na allegro są dość drogie jak na swój przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Nie wiem ile kosztuje regeneracja.Mi też padł i kupiłem po dziesiatkach telefonach po Polsce . Szukałem na allegro i po sklepach w necie.I kupiłem nowy płaciłem chyba 870 zeta też Bosch. I co najlepsze to był nie daleko mojej miejscowosci . I najtańszy był jeszcze 1000 zł i 950 zł.teraz jeżdże bez problemu bez pocenia sie tego starego tylko mam nowy i jest git. Jeśli ci zregenruja i bedzie ok to tylko sie cieszyć że zaoszczedzisz na kasie. Też gdzieś pisałem numer wtryskiwacza strującego w jakimś temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajanko Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 regeneracja ma kosztować maksymalnie 200 zł razem z przesyłkami w obie strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 No to faktycznie bardzo tanio. Oby działał po naprawie tak jak nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajanko Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Za regenerację zapłaciłem 150 z przesyłkami. Wszystko działa tak jak powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Za regenerację zapłaciłem 150 z przesyłkami. Wszystko działa tak jak powinno. Ale wroci CI problem z bledem nr 18 (nstawnikpompy wtryskowej) Zrob jeszcze raz autodiagnostyke i zobacz czy blad 18 dalej istnieje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajanko Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zrobiłem autodiagnostykę i jest 55. Niestety jak zrobi się trochę zimniej to bardzo ciężko odpala- trzeba sporo kręcić, a przy około -10 to już nie odpali na pewno. Taki objaw miałem też przed regeneracją wtrysku. Poszukuję fachowca od diesli w okolicy Opole-Brzeg-Wrocław. Bardzo proszę o namiar jeśli ktoś z kolegów może polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Powiedz mi czy przed awaria wtryskiwacza tez CI ciezko odpalal czy palil od strzala. Powiem ci tak mnie tez teraz szlag trafia bo tez mi ciezko pali. U mnie diagnoza remont pompy wtrtskowej. Najpierw sprawdz swiece zarowe czy masz dobre. Moja propozycja sprawdz dopiero o wykreceniu swiec. Zobacz czy grzeja na calej dlugoci trzpienia. Dobrze by bylo sprawdzic kat wtrtsku. Mogl sie przestawic. Dodaj srodka przeciw zamarzaniu paliwa . Jesli chodzi o pompy wtryskowe i ustawienie kata wtrysku to dobry fachowiec w okolicach Wroclawia jest w Sobótce. Telefon do Sobotki 71 316 25 82. Tylko ze terminy u niego sa odlegle. Ale moze sie uda. Znalazlem tez post ale z maja 2007 roku gdzie polecaja DIESEL SERWIS A STRAMA 49-200 GRODKOW ul. DABROWSKIEJ 7 Tel. 77415 50 82. Bedzie blizej Ciebie i moze sprobuj zadzwonic.Powiem CI ze u mnie tez nie ma bledow. Kat, wtryski, swiece OK. POzostaje chyba ta pompa. Jeszce jedno . Wtrysk sterujacy powinien byc OK u CIebie. Tam bym nie szukal przyczyny zlego odpalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ja bym sprubował odkrecić filtr paliwa i zobaczyć co jest w środku tzn na dnie filtra. Pisze tak bo sam mam problemy z odpalaniem ale mam przyczyne. Własnie do d..y paliwa miałem zalane albo jest syf w zbiorniku .Musze wyjezdzić to paliwo i jak bedzie sie tak dalej działo to tylko ściągnąć zbiornik i wylac ten syf i wlać czystego paliwa i mieć problem z głowy. A oprócz tego jak kolega wyżej pisze sprawdz świece . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Chyba niena temat kolego. Ja moze nie umiem przetlumaczyc tego tekstu. Ale to chyba jakis portal chyba o pieskach bo sa foto. Przeczytac jakos przeczytalem ale jakos zbytnio nie kumam z tego a temat dotyczy wtryskiwacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmarc Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Witam, może ktoś podać namiary serwisu który naprawia wtryski sterujące do P11. Mam błąd 34. Mierząc wtrysk omomierzem mam przerwę w obwodzie. Dowiadywałem się w serwisie Nissan, cena 1970zł, na allegro znalazłem za 1100zł. Wciąż dużo. Z używanymi różnie bywa, wolałbym zregenerować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Prosze napisac jaki jest osprzet silnika . Czy bosch ,czy zexel. Jesli jest zexel to nie zmierzysz oporu wtryskiwacza sterujacego. Takze przy zexelu(ale rowniez przy osprzecie bosch ) dobrze jest tez zeby elektryk sprawdzil te kable z wtyczka od wtryskiwacza co ida do sterownika czy czasmi tam nie ma przerwy . Ze sterownika musi wychodzic napiecie czy to bosch czy zexel. . Mysle tez ze to powinno byc tak samo jak w almerze z silnikiem cd20E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmarc Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Dzwoniłem do serwisu Nissan podali mi taki numer części (wtrysku sterującego): 16 600 2J 600, na necie znalazłem, że temu numerowi odpowiada numer Bosch: 0 432 217 309. Wiem, że można sprawdzić to też na wstrysku, ale bez wykręcenia słabo widać. Jest jakiś sposób aby się upewnić na 100%, ze to BOSCH, a nie Zexel, bez demontażu? Sprawdziłem napięcie wychodzące ze sterownika, wynosi 10,8V. Kable zatem są dobre. Wie ktoś, gdzie można naprawić taki wtrysk? Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Jest jakiś sposób aby się upewnić na 100%, ze to BOSCH, a nie Zexel, bez demontażu? policz ile masz kabli do przepływki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmarc Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Koniec końców wykręciłem wtrysk, jest Bosch (kabli do przepływki mam 4). Znalazłem też namiar na serwis, który naprawia wtryski sterujące. Dam znać jak temat się zakończył. Naprawa wtrysku 135zł razem z przesyłką. Jak na razie działa, ale zrobiłem dopiero 300km. Spalanie na trasie 5,8l/100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 to chyba całkiem przyzwoicie jak z gwarancją? a może daj jakiś namiar na warsztat dla potomnych. dziś mi wywaliło 34, i pytanie czy można z tym jeździć jakiś czas, czy nagle auto stanie i d... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Ja jeździłem tydzień i nic się nie stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 ja myślę pojeździć z miesiąc albo i dwa. Zobaczę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 A odczułeś jakieś zmiany? U mnie po zapaleniu rzucał obrotami dopuki się nie rozgrzał, był słabszy i jakoś głośniej silnik pracował, ja kupiłem używkę za 250zł, ale był z wyglądu jak nowy, więc uważam że to nie był zły zakup bo widać że był wymieniany na nowy. U mnie w dziwnym momencie padł, umyłem silnik i zrobiłem 30km i wtedy wyskoczył check, może przypadek a może źle wpłyneło na niego mycie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 ja silnika nie myłem, ani po kałużach nie jeździłem. Jedyne objawy to palący się check i brak mocy, silnik chodzi normalnie i równo. Zobaczę jeszcze jak ze spalaniem, ale po wskazówce wydaje mi się że wzrosło. mam już zregenerowany wtryskiwacz i auto chodzi LALA! z wysyłką zamknąłem się w 150zł. gwarancja na dwa lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemcio_s Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam, mam pytanie czy jeśli pompa jest zexela to i wtryskiwacz sterujący też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 tak. a ich się nie naprawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemcio_s Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 a czy to prawda że nie da się pomierzyć oporności bezpośrednio na wtryskiwaczu tam gdzie się kostkę wypnie i są takie dwa piny bo nie pokazuje żadnej wartości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.