Gość KingStar Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam, po wymianie gum na drążkach łączących most z ramą, pojawiają się dziwne stuki w zawieszenia, przy mocnym dodaniu gazu lub po pokonywaniu nierówności poprzecznych. Nie wiem skąd to się pojawiło. Byłem na kanale w diagnostyce i szarpaliśmy tylne zawieszenie we wszystkie kierunki i wszystko w porządku, ale przy ostrym starcie auta dobiega z lewej tylnej strony pojedynczy stuk oraz przy dohamowaniu i wrzuceniu tylnego biegu noga na gaza i ponownie stuk!!! Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 cześć czy mówisz o wymianie koncówek łączący rame ze stabilizatorem???? jesli tak zobacz czy koncowki sa dobrze osadzone w dziurach stabilizatora myk polega na tym ze możesz miec : 1- nie dokrecone na gwincie przy ramie albo słabo przy stabilizatorze(na gałce) i masz takie stuki miałem ten sam problem przy gałce jest kontra z tyłu albo imbus do dobrego dokrecenia pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A jak się mają tuleje wahaczów tylnych? Bo to bardziej pod nie objaw pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KingStar Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 cześć czy mówisz o wymianie koncówek łączący rame ze stabilizatorem???? jesli tak zobacz czy koncowki sa dobrze osadzone w dziurach stabilizatora myk polega na tym ze możesz miec : 1- nie dokrecone na gwincie przy ramie albo słabo przy stabilizatorze(na gałce) i masz takie stuki miałem ten sam problem przy gałce jest kontra z tyłu albo imbus do dobrego dokrecenia pozdro Witam, te elementy zaznaczone w kółku wymieniłem. Od tego momentu pojawia się stuk po lewej stronie. tarpan 2, masz na myśli te końcówki? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 czesc tak mam na mysli te gałki a jak kolega napisał wczesniej to co masz na zdjeciu nr 2 to gumy wahacza . w tych pierszych gałkach zobacz bo gumy lubia sie szybko niszczyc a co do tylnych też czytalem ze sa kiepskie i moga dawać przerózne objawy. Co do gałek nie ma szans zbytnio odkrecenia trzeba ciać nowe to nie kosmos jakies 70pln pozdro daj znac co tam wynalazłeś pozdro Daniel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 jak rozumiem wymieniles to co na dolnym zdjeciu ? (w czarnych kolkach ?) to sa tuleje wahacza dolnego, do wymiany masz jeszcze wahacz gorny. Mowiac szczegolowo to nie gumy tylko silentbloki, ja wyminilem na poliuretany co i kazdemu polecam. Jesli to je wymieniles powiedz co tam wlozyles ? silentbloki ? pamietaj ze one musza ciasno siedziec, tzn tuleja stalowa/guma/tuleja stalowa i do tego sruba bo inaczej bedziesz mial luz co moze powodowac taki stuk (ja mialem cos podobnego przed wymiana ) i dodatkowo plywanie d*py auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KingStar Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 tak wymieniłem tylko przy wahaczach dolnych na polibusze pomarańczowe.Ciężko było odkręcić,wybić stare, okropieństwo z założeniem nowych i wbiciu tej tulejki na śrube, no i ponownie założyć całość bo most powędrował w różne kierunki,he he. Ale udało się,a z górnymi wahaczami dałem sobie spokój. Może kiedyś w wolnym czasie zbadam jeszcze to wszystko, a na razie mam już dosyć tej terenóweczki, bez urazy koledzy ale męczą mnie naprawy tego auta. Silniczek diesla, napędy, przednie zawieszenie - to silne zalety tyranka Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 wiesz co ja mam T1 a ten zestaw rozpisany jest dla T2 (choc to chyba to samo) ale dla pewnosci podalem im ze potrzebuje do T1 co i jak (przy czym nie caly zestaw tylko bralem od nich komplet tulei na tyl + na drazki reakcyjne przednich wahaczy, jak pisalem wczesniej te na drazki byly ciut wieksze ale da sie na sile skrecic bez docinania. Ceny nie pamietam ale jak pisalem juz chyba jeszcze cos ubilem z ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Witam, po wymianie gum na drążkach łączących most z ramą, pojawiają się dziwne stuki w zawieszenia, Panowie gadaliśmy o TYM powyżej, a zaczynamy o d*pie marynie. Polibusze sa opisywane w innych tematach i o ich właściwościach , czy sa miekie czy twarde takie czy owakie nie nie będziemy się rozpisywać na 30 postów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.