Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Obrotomierz "zawiesza" się


DaSk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam problem. Obrotomierz "zawiesza" się. Normalnie wskazywał obroty w płynny sposób. Obecnie pokazuje obroty w sposób "skokowy" np. 1000, potem "wisi" i wskakuje np. na 2500. Po zdjęciu gazu wskakuje np 2500 bezpośrednio na 1000 obrotów. Rada na ta przypadłość jest pukanie w obrotomierz, jednak jest to irytujące. Macie jakiś pomysł jak temu zaradzić lub naprawić ten problem, albo gdzie jest awaria?

 

Pozdrawiam

 

DaSk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam problem. Obrotomierz "zawiesza" się. Normalnie wskazywał obroty w płynny sposób. Obecnie pokazuje obroty w sposób "skokowy" np. 1000, potem "wisi" i wskakuje np. na 2500. Po zdjęciu gazu wskakuje np 2500 bezpośrednio na 1000 obrotów. Rada na ta przypadłość jest pukanie w obrotomierz, jednak jest to irytujące. Macie jakiś pomysł jak temu zaradzić lub naprawić ten problem, albo gdzie jest awaria?

 

Pozdrawiam

 

DaSk

 

Witam,

 

 

A nie występuje do tego efekt niewyświetlania wszystkich segmentów cyfr na liczniku przebiegu dziennych? U mnie tak było po przejechaniu ok 25km, jak się chyba elektronika licznika nagrzała. Jeżeli tak, to trzeba będzie posprawdzać "zimne luty" na płytce licznika. Można samemu, można u elektronika. U mnie częściowo się udało. Jeżeli nie, to chyba tylko jakieś delikatne smarowanie, może olejem transformatorowym, ten olej nie przewodzi prądu (zresztą inne chyba też nie).

 

Pozdrawiam

 

Piotr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam problem. Obrotomierz "zawiesza" się. Normalnie wskazywał obroty w płynny sposób. Obecnie pokazuje obroty w sposób "skokowy" np. 1000, potem "wisi" i wskakuje np. na 2500. Po zdjęciu gazu wskakuje np 2500 bezpośrednio na 1000 obrotów. Rada na ta przypadłość jest pukanie w obrotomierz, jednak jest to irytujące. Macie jakiś pomysł jak temu zaradzić lub naprawić ten problem, albo gdzie jest awaria?

 

Pozdrawiam

 

DaSk

 

czesc sprawy\moga byc dwie mianowicie tak jak piotrek mowi moga byc zimne luty to w wiekszosci choroba licznikow nissana operacja jest dosc prosta jesli sie ma lutownice <nie transormatorowa> bo narobisz dziadostwa jesli nie oddaj to komus kto sie na tym zna druga rzecza moze byc zabrudzenie cewki rozkrecasz czyscisz spyrytem i skladasz a przy okazji poprawiasz zimne luty <gdzie lutowac ????? hmmm jesli wyswietlacz to wokol wyswietlacza a najlepiej przeleciec wszystko ja tak zrobilem i nie mam problemow

 

w razie czego sluze pomoca

 

pzdr

 

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

 

Dodam tylko zdjęcie płytki drukowanej licznika, to tak dla większej orientacji w temacie.

 

post-30881-1282602706,6536_thumb.jpg

 

Pozdrawiam

 

Piotr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje koledzy za rady. Sprawdzę to w najbliższy weekend i dam znać. Mam nadzieję, że to tylko zabrudzenie cewki.

 

Pozdrawiam

 

DaSk

 

a ja myślę ze zimne lutki ;) tak obstawiam na 60%

pzdr

 

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja myślę ze zimne lutki ;) tak obstawiam na 60%

pzdr

 

Daniel

 

Witam,

 

 

Bawiłeś się kiedyś Danielu z zamrażaczem (w spreyu) w celu lokalizacji "zimnych lutów"? Kiedyś tym sposobem chciałem wyszukać problemy z monitorem od komputera ale raczej nic nie wyszło i musiałem robić wszystko na piechotę. Pytam tylko z ciekawości.

 

Pozdrawiam

 

Piotr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc Piotrek

 

ano bawiłem sie na poczatku mojej kariery zawodowe ale jakoś nie przypadło mi to do gustu powiem tak problem sie pojawia jak płyta jest polakierowana lub pokalafoniowana wtedy nic nie jest tak dobre jak dobre szklo powiekszajace ;) poza tym po jakims czasie można wzrokowo powiedzieć coś na temat lutu . Także dobre oko spokojna reka 99% sukcesu

 

pozdrawiam

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc Piotrek

 

ano bawiłem sie na poczatku mojej kariery zawodowe ale jakoś nie przypadło mi to do gustu powiem tak problem sie pojawia jak płyta jest polakierowana lub pokalafoniowana wtedy nic nie jest tak dobre jak dobre szklo powiekszajace ;) poza tym po jakims czasie można wzrokowo powiedzieć coś na temat lutu . Także dobre oko spokojna reka 99% sukcesu

 

pozdrawiam

Daniel

 

Witam ponownie,

 

 

Mi też to nie wychodziło, a tak to niektórzy chwalili, że bezproblemowo wszystko widać. Nie mam za bardzo kogo podglądnąć w tym temacie, bo elektronik którego znam również się bez tego obywa. Ja kupiłem ten wynalazek ba na giełdzie elektronicznej bardzo to zachwalali i do tej pory jest wszędzie w sprzedaży. Tylko trzeba mieć albo teorię albo praktykę w tej materii. Szkło jednak to podstawa i oczywiście zwykła lutownica, chociaż to ja transformatorową to załatwiam, ale różnie może być.

 

Pozdrawiam

 

Piotr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam drogi Piotrze jeden bład nie lutuje sie lutownica transformatorowa układów smd bo przy naprawie zimnych lutów można narobić bigosu np uszkadzająć jakis procesor w pobliżu tak ze proponuje lutownice z grzałeczka ;) (zaraz nas stad wywala na elektrode hahahha)

 

pozdro

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość terranosaur

mój obrotomierz jest już długo padnięty i generalnie dobrej recepty nie ma na żadnym forum, obrotomierz lekko dygnie jak włączam zapłon ale nic poza tym, luty poprawiłem wszystkie zimne i gorące ;DDDDD ale ostatnie stwierdziłem ze bardzo mi się podobają te kwadratowe obrotomierze ze starego poloneza i taki właśnie sobie zamontuje nawet wymiarowo podejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Odpowiadając to obrotomierz odblokował się sam (jeszcze przed zdjęciem zegarów). Na razie chodzi (zobaczymy jak długo).

 

Pozdrawiam

 

DaSk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...