witekpierwszy Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 spisz numer z przepływki i poszukaj, ja płąciłem 820złocisz, ale gdzieś na forum było, że prawdopodobnie pasuje od almery, w końcu odkręcenie z obudowy 2 śrubek nie jest problemem a koszt duużo mniejszy Znalazłem na Allegro za 475. Dam znać, jak już sprawdzę, czy mój jest uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 tylko nie kupuj używanej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Witek cos chyba z poczta u mnie jest nie tak bo nie moge Ci wyslac. Dino jak juz sprawdza napiecia to niech jeszcze sprawdzi opor tego czujnika na przeplywomierzu(pisze ze to jest czujnik powietrza dolotowego). W pliku ecsr20 na stronie 131 pisze ze w temperaturze powietrza 20 stopni -jak silnik zimmy opor ten mierzomy miedzy 1 i 3 pinem czujnika ma wynosic 2,2 do 2,6 kOhma a w temperaturze 80 stopni opor wynosi 0,31 do 0,37 kOhma. Przynaimniej niech zmierzy na zimmym. Mysle sobie ze bedzie to jakis oglad.Oczywiscie wtyczka rozpieta i bez zaplonu do pomiaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 też można, dopiszę do tamtego posta aby nie trzeba było wracać do tematu, dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Najpierw zobacz czy przewód nie masz dziurawy idący od pokrywy zaworów do kolektora ssacego. Jak jest dziura to komputer ma inne nastawy i łapie lewe powietrze przez co gaśnie , drugi krok to wyczyszczenie silniczka krokowego , a na końcu zrobienie nauki wolnych obrotów i powinno być ok . Z tym gaśnięciem i lecącymi obrotami w dół miałem taki sam objaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Najpierw zobacz czy przewód nie masz dziurawy idący od pokrywy zaworów do kolektora ssacego. Jak jest dziura to komputer ma inne nastawy i łapie lewe powietrze przez co gaśnie , drugi krok to wyczyszczenie silniczka krokowego , a na końcu zrobienie nauki wolnych obrotów i powinno być ok . Z tym gaśnięciem i lecącymi obrotami w dół miałem taki sam objaw. Ma może ktoś tego manuala, o którym pisał krzysiek1958? Jeśli tak, to proszę o wysłanie na witekpierwszy@gmail.com (ew. mogę spróbować wystawić jakiś ftp). Coś mi się wydaje, że bez fachowej literatury się nie obejdzie, bo nie mam pojęcia gdzie szukać tego silniczka krokowego oraz o co chodzi z tą nauką wolnych obrotów. To auto jest trochę bardziej skomplikowane niż moja P10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 może TU ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 W kółku z lewej strony to silniczek krokowy , z prawej to przewód obejrzyj go czy nie ma dziury Możesz rozebrać silniczek przeczyścić go benz. ekstrakt. uważaj na sprężynkę Uploaded with ImageShack.us a naukę obrotów masz w serwisówce - plik ec_sr20 Strona 47 opis stare modele miały silniczek krokowy z regulacja z boku ustawiałeś sobie nią obroty , tutaj niestety elektryka pełna i komp sam ustawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 (edytowane) Wymieniłem dzisiaj wężyk pomiędzy kolektorem a pokrywą zaworów. Był cały zapchany. Ktoś go dawno temu próbował naprawiać izolacją, ale z czasem wszystko to puściło i wężyk nie przepuszczał wcale powietrza. Niestety to nie rozwiązało problemu, więc jutro zabieram się za ten silniczek krokowy... Zauważyłem coś jeszcze: po lewej stronie jest jakiś plastikowy element, do którego dochodzi kilka wężyków - nie wiem co to. Załączam zdjęcie W każdym bądź razie jedna z końcówek tego czegoś jest do niczego niepodłączona; wygląda to tak, jakby brakowało jakiegoś wężyka. Wydaje mi się że obok kolektora jest też taka końcówka bez podłączonego wężyka. Ktoś rozpoznaje co to? I czy to normalne, że nic tam nie jest podłączone? PS. I oczywiście czy brak tego wężyka może być przyczyną gaśnięcia silnika? PS. Już znalazłem co to Wg manuala ta końcówka też nie jest do niczego podłączona Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez witekpierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Każdy tak ma Więc jeżeli wąż był zapchany bądź dziurawy komputer nauczył się nowych ustawień ,teraz ma dopływ powietrza i już mu nie pasują parametry , więc pozostaje zrobić tą naukę i powinno być jak za dawnych czasów , dla pewności możesz przeczyścić ten krokowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Każdy tak ma Więc jeżeli wąż był zapchany bądź dziurawy komputer nauczył się nowych ustawień ,teraz ma dopływ powietrza i już mu nie pasują parametry , więc pozostaje zrobić tą naukę i powinno być jak za dawnych czasów , dla pewności możesz przeczyścić ten krokowiec Niestety nie udało się go nauczyć. Wg manuala należy odczekać co najmniej 28 sek. i odłączyć wtyczkę od przepustnicy. A mój gaśnie po 30 sek. więc lipa. Byłem wczoraj u kumpla, który jest mechanikiem i coś mi podregulował na jakiejś gruszce i na razie jest OK. A swoją drogą muszę sprawdzić ten przepływomierz, tak jak sugerował DINO, bo silnik się słabo wkręca na obroty (jakby go coś dusiło), ale to już nie na temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 1yogi Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Witam. Mam podobny problem co kolega, z tym że mój gaśnie po 4 sekundach.Z przepływką dam sobie radę ale nie mogę zlokalizować tego czujnika położenia wału. Może ktoś mi wytłumaczyć jak laikowi gdzie mam go szukać? Czy on znajduje się przy kole zamachowym od strony przegrody. jest tam jakaś kostka ale czujnika to przy niej nie widzę. pozdrawiam. Jeśli można to ew na maila : yogi.z@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 U mnie problem całkowicie zniknął. dzięki wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolza44 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 (edytowane) Dławiący sie silnik po odpaleniu? WP11.144 SR20DE objawy miałem podobne/ identyczne tzn. na ciepłym silniku zaraz po odpaleniu gdy silnik schodził z obrotów 1.5-2k do 'wolnych' wcale się na nich nie stabilizował (0.8k)tylko obroty spadały jeszcze niżej az do 0.2-0.3k - sam sie zamulał, a czasami nawet i gas, aby uniknąć zagaszenia musiałem dodać gazu aby go wkrecic zanim sie 'zamulił'. Zostalo mi polecone abym zakupił 'Wynns Intake and Carburettor Cleaner - spray 500ml' preparat do czyszczenia ukladow dolotowych. (ok. 5 funtow) rozebralem dolot od filtra pow. do przepustnicy tak aby miec mozliwosc w psikania preparatu bezpośrednio w przepustnice (zawor motylkowy) przy jednoczesnym trzymaniu na wysokich obrotach ( lepiej mieć druga parę rak do pomocy ponieważ ciężko jest samemu odpalić silnik i od razu podbiec od przodu i gazować bezpośrednio używając drugiej strony linki gazu). U mnie to pomoglo, objawy zanikly, dodam ze mozliwe jest ze zapali sie CHECK eng. przez odpalanie przy rozebranym dolocie- czujniki pozostawic podłączone, po złożeniu wszystkiego do kupy, po trzeciej jedzie bez wykrycia problemu Check eng. gaśnie samoczynnie. pozdrawiam i życzę powodzenia Edytowane 28 Października 2010 przez kolza44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.