Gość jacobs Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Witam, mam taki problem, że przy maksymalnie otwartej przepustnicy silnik się dławi. Lekkie odpuszczenie gazu powoduje dalsze przyspieszanie. Dodatkowo na gazie przy hamowaniu silnikiem słychać "strzały" w wydech. Na benzynie dławienie występuje, ale dużo rzadziej, trzeba wcisnąć gaz do końca i przy małych obrotach silnik czasami się zdławi. W wydech na benzynie nie strzela. Silnik 1.6 na wtrysku, instalacja I gen., "śruba". Byłem już na regulacji gazu, ustawione jest idealnie, przedtem było troszkę gorzej (wysokie obroty w ogóle nie istniały). Niedawno był wymieniany aparat zapłonowy (nie wiem czy cały, jeszcze się dowiem od poprzedniego właściciela). Co typujecie na przyczynę takiego zachowania? Mi wydaje się, że najpierw świece i przewody trzeba sprawdzić/wymienić. Czy złe ustawienie zapłonu i wcześniejsza zmiana aparatu może mieć jakiś wpływ? Patrząc po "fasolce" i porównując z innymi primerami zapłon wygląda ok. Co jeszcze może to powodować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 czyli dopiero kupiłeś auto to trochę pojeździsz, proponuję zmienić na sekwencję i wszystko będzie OK, chyba, że blos ale to koszty mogą być podobne, I generacja w aucie z wtryskiem to jakieś nieporozumienie, w końcu to nie wózek widłowy, choć tam są niezłe instalacje w porównaniu z tymi w niektórych autach, wszystko masz tylkoo trzeba zmienić przód, jak masz pojęcie o mechanice to możesz to sam zrobić, teraz nawet nie trzeba wiercić kolektora bo są przejściówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacobs Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Tak, wiem że taka instalacja nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem. Niestety musi tak zostać, to ma być tani samochód do dojazdów do pracy, a przeróbka na sekwencję nawet własnymi rękoma wyniesie połowę ceny zakupu Tragicznie nie jest, wiem że wcześniej było dobrze (samochód kupiony od znajomego, jeździłem nim kiedyś i było ok). Cudów nie będzie, ale skoro na benzynie też się to zdarza, to problemem nie jest sama instalacja. Gaz jest mniej palny od benzyny, więc wady układu zapłonowego bardziej się uwidaczniają, dlatego wydaje mi się że to świece. Jest jeszcze jedna rzecz dotycząca instalacji, która mnie zdziwiła. Oprócz przełącznika do wyboru paliwa nie ma żadnej elektroniki, a mimo to check engine się nie zapala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Oprócz przełącznika do wyboru paliwa nie ma żadnej elektroniki, a mimo to check engine się nie zapala ale rozumiem, że żarówkę od checka masz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacobs Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 ale rozumiem, że żarówkę od checka masz?? Jest, świeci się po przekręceniu kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.