Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11] Brak mocy po nagrzaniu


Krolik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, borykam się z problemem braku mocy w mojej primerce. Silnik 2.0 niby ma 130km, ale jazda porównywalna do escorta 1.3 niestety. Zalożona jest instalacja gazowa II gen. Samochód, szczególnie w upalne dni, jechał jakby pod maską miał 60 koni. kiedy jest chłodniej jak dzisiaj jedzie lepiej, ale zdecydowanie nie jest to, co powinno być. Niezależnie czy jechałem na Pb czy LPG.

Włączenie klimy powoduje bardzo widoczne osłabienie silnika, do tego stopnia, ze w czasie wyprzedzania muszę ją wyłączać.

Ponieważ stary parownik miał 80kkm za sobą założony został nowy parownik, filtry wymienione itp. Zmian w dynamice żadnych, poza tym że spalanie na lpg spadło.

Gryząc temat pomierzyłem przeplywkę, lambdę i chyba to wszystko będę musiał kupić nowe.

Proszę Was o potwierdzenie czy wg uzyskanych danych przeplywka i lambda są do wymiany.

 

Przepływomierz:

Włączony zapłon 0.3V

Uruchomimy silnik bieg jałowy 1.04V

około 3000obr/min 1.75V

 

Sonda lambda

na Pb wartości skaczą pomiędzy 0.15V-0.85V, natomiast po przełączeniu na LPG wartość stabilizuje się w okolicach 0.93V i nie skacze.

 

I jeszcze jeden objaw, który może być dodatkową wskazowką. Przy odpiętym TPS-ie na jalowym obroty skaczą. Raz mają 800 potem skoczą na kilka sekund na 1500 a po chwili na 700 itd.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, borykam się z problemem braku mocy w mojej primerce. Silnik 2.0 niby ma 130km, ale jazda porównywalna do escorta 1.3 niestety. Zalożona jest instalacja gazowa II gen. Samochód, szczególnie w upalne dni, jechał jakby pod maską miał 60 koni. kiedy jest chłodniej jak dzisiaj jedzie lepiej, ale zdecydowanie nie jest to, co powinno być. Niezależnie czy jechałem na Pb czy LPG.

Włączenie klimy powoduje bardzo widoczne osłabienie silnika, do tego stopnia, ze w czasie wyprzedzania muszę ją wyłączać.

Ponieważ stary parownik miał 80kkm za sobą założony został nowy parownik, filtry wymienione itp. Zmian w dynamice żadnych, poza tym że spalanie na lpg spadło.

Gryząc temat pomierzyłem przeplywkę, lambdę i chyba to wszystko będę musiał kupić nowe.

Proszę Was o potwierdzenie czy wg uzyskanych danych przeplywka i lambda są do wymiany.

 

Przepływomierz:

Włączony zapłon 0.3V

Uruchomimy silnik bieg jałowy 1.04V

około 3000obr/min 1.75V

 

Sonda lambda

na Pb wartości skaczą pomiędzy 0.15V-0.85V, natomiast po przełączeniu na LPG wartość stabilizuje się w okolicach 0.93V i nie skacze.

 

I jeszcze jeden objaw, który może być dodatkową wskazowką. Przy odpiętym TPS-ie na jalowym obroty skaczą. Raz mają 800 potem skoczą na kilka sekund na 1500 a po chwili na 700 itd.

Pozdrawiam

 

przepływka padaka do wymiany nie trzyma żadnych wartości, albo coś z zasilaniem przepływki

powinno być

włączony zapłon 5V

a.1.3-1.7 na jałowym

b.1.8-2.4 przy 2500obr

 

lambda faluje i tak zostaw narazie, a odnośnie LPG to możesz mieć źle wyregulowaną instalację, pomijając fakt IIgen w aucie z wtryskiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem przepływomierz (na używany)i bez mierzenia, tylko w czasie jazdy miałem wrażenie lekkiej poprawy. Ale chyba się myliłem.

Pomierzyłem napięcia i na wymienionej przepływce mam bardzo podobne, a właściwie identyczne wyniki jak na starej.

Mała różnica występuje przy samym włączonym zapłonie, bo na wymienionej napięcie wynosi 0,34V. Pozostałe wyniki są identyczne.

Mam więc pytanie: jak mam sprawdzić zasilanie przepływomierza. Przeplywka dostaje 12,5V przy włączonym zapłonie.

Przez chwilę sadziłem, ze może kupiłem auto, w którym ktoś wcześniej zamontował przepływomierz nie od tego silnika, ale patrząc na alledrogo widzę, ze to chyba jednak właściwa przepływka (Silnik 2.0 16V, 98 r, przeplywka Hitahi 22680 2J200 AFH70-14).

Czy możliwe jest, że kupiona używana przeplywka jest kopnięta w identyczny sposób co stara, co owocuje identycznymi sfiksowanymi wynikami pomiarów?

Czy mam może szukać błędu w innym miejscu?

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem przepływomierz (na używany)i bez mierzenia, tylko w czasie jazdy miałem wrażenie lekkiej poprawy. Ale chyba się myliłem.

Pomierzyłem napięcia i na wymienionej przepływce mam bardzo podobne, a właściwie identyczne wyniki jak na starej.

Mała różnica występuje przy samym włączonym zapłonie, bo na wymienionej napięcie wynosi 0,34V. Pozostałe wyniki są identyczne.

Mam więc pytanie: jak mam sprawdzić zasilanie przepływomierza. Przeplywka dostaje 12,5V przy włączonym zapłonie.

Przez chwilę sadziłem, ze może kupiłem auto, w którym ktoś wcześniej zamontował przepływomierz nie od tego silnika, ale patrząc na alledrogo widzę, ze to chyba jednak właściwa przepływka (Silnik 2.0 16V, 98 r, przeplywka Hitahi 22680 2J200 AFH70-14).

Czy możliwe jest, że kupiona używana przeplywka jest kopnięta w identyczny sposób co stara, co owocuje identycznymi sfiksowanymi wynikami pomiarów?

Czy mam może szukać błędu w innym miejscu?

Pozdrawiam

Marcin

 

pewne części kupuje się nowe i do nich zalicza się min. przepływka

może być, że jest też walnieta

widzę jesteś z Sochaczewa, prawdopodobnie będę tam około 9-10.09 to możemy podmienić mają na próbę i zobaczymy co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewne części kupuje się nowe i do nich zalicza się min. przepływka

może być, że jest też walnieta

widzę jesteś z Sochaczewa, prawdopodobnie będę tam około 9-10.09 to możemy podmienić mają na próbę i zobaczymy co i jak

 

Z góry dziękuję, chętnie skorzystam z pomocy.

Odezwę się na pw.

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...