Gość waldemar Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 gdzie mogę dostać końcówki wtrysków do primery 2.0TD p11 z 96r.i czy występują jakieś zamienniki ponieważ nie wiem czy te które mam w pojeździe są oryginalne Wyślij e-mail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Musisz się określić jaką masz pompę i jakie masz wtryski. Były Zexel i Bosch - więc sprawdź. Przejrzyj też tematy, bo nie dawno było coś na ten temat. Wtryski można też czyścić. Na początek proponuje preparat do czyszczenia wtrysków dodawany do paliwa i tak ze 3-4 tankowania. Jak już zalejesz to możesz go w czasie jazdy po rozgrzaniu dobrze prześmigać od delikatnego śmigania do większego. Sprawdź czy ci EGR się nie zablokował - często dymienie to jego wina. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Poczytaj tematy z FAQ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ zanim zadasz pytanie i założysz powtarzający się temat Zalej STP czarny (butelka na pełny zbiornik) Czyszczenie i regulacja to od 25-35 zeta, samo sprawdzenie wykręconych wtrysków 5 zeta. Cena oczywiście za sztukę Czarny dym to nie zawsze wtryski. Często tak jak masz napisane wyżej to EGR lub po prostu totalnie zapchany filtr powietrza. Może to też być wysrana turbina lub skopany rozrząd przez samozwańczego mechaniora stodolnianego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldemar Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Musisz się określić jaką masz pompę i jakie masz wtryski. Były Zexel i Bosch - więc sprawdź. Przejrzyj też tematy, bo nie dawno było coś na ten temat. Wtryski można też czyścić. Na początek proponuje preparat do czyszczenia wtrysków dodawany do paliwa i tak ze 3-4 tankowania. Jak już zalejesz to możesz go w czasie jazdy po rozgrzaniu dobrze prześmigać od delikatnego śmigania do większego. Sprawdź czy ci EGR się nie zablokował - często dymienie to jego wina. Pozdro mam wyjęte końcówki są strasznie wytłuczone typu ZEXEL mechaniory w Słupsku żądają za nowe 120zł.czy gdzieś dostane tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Nie wiem czy gdzies dostaniesz tansze?. Otoz rozpylacze do wtryskiwaczy do Twojego autka maja symbol NP DNOSD 220. Cisnienie otwarcia wtryskiwacza 1 nowy 13,24 do 14,02MPa.2 uzywany 12,26do 13,24 MPa.Dane z PrimeryII GX/SLX/SE 2.0TD (1996-1999) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldemar Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Nie wiem czy gdzies dostaniesz tansze?. Otoz rozpylacze do wtryskiwaczy do Twojego autka maja symbol NP DNOSD 220. Cisnienie otwarcia wtryskiwacza 1 nowy 13,24 do 14,02MPa.2 uzywany 12,26do 13,24 MPa.Dane z PrimeryII GX/SLX/SE 2.0TD (1996-1999) na tych moich wtryskach jest takie oznakowanie NP-DNOSDN221 i nie wiem czy te moje są oryginalne . na alegro są końcówki wtrysków które mają oznaczenia podobne do tych co mi podałeś tylko zamiast literek na początku oznakowania NP mają F oto przykład F-DNOSD 220 i są w miare tynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 F to jest producent FIRDS. Wpisz w google - koncowki wtryskiwaczy- i tam bedzie taki link Koncowki wtryskiwaczy: koncowki wtryskiwaczy DNOSD. Poczytaj i porownaj ceny z tymi z Allegro. Czesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.