Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z odpalaniem...


Gość Carll

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z odpalaniem w NISSANIE PATROLU GR2 2,8TD 98r.

Gdy silnik jest zimny to pali wmiare dobrze, ale jak jest ciepły to trzeba długo kręcić aby odpalił. Niepokoi mnie dziwne syczenie w pompie wtryskowej gdy kluczyk jest na pozycji I.

Zaworki na pompie są zamontowane. Rano jak go odpalam to trzęsie silnikiem tylko chwilkę.

Co radzicie? Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem z odpalaniem w NISSANIE PATROLU GR2 2,8TD 98r.

Gdy silnik jest zimny to pali wmiare dobrze, ale jak jest ciepły to trzeba długo kręcić aby odpalił. Niepokoi mnie dziwne syczenie w pompie wtryskowej gdy kluczyk jest na pozycji I.

Zaworki na pompie są zamontowane. Rano jak go odpalam to trzęsie silnikiem tylko chwilkę.

Co radzicie? Pomocy!

 

Pompa trup. Zrób diagnostykę pompy. Wcześniej możesz polać ją obficie zimną wodą, /kiedy silnik bedzie ciepły i zaczną sie problemy z odpalaniem/ i zobaczy czy po tym zabiegu zapali lepiej. Jeśli tak, to szukaj pompy, albo regeneruj starą. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa trup. Zrób diagnostykę pompy. Wcześniej możesz polać ją obficie zimną wodą, /kiedy silnik bedzie ciepły i zaczną sie problemy z odpalaniem/ i zobaczy czy po tym zabiegu zapali lepiej. Jeśli tak, to szukaj pompy, albo regeneruj starą. :(

 

Też stawiam na pompę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, zaczepie się o temat. Ja mam ten sam problem tylko na zimno ciężko pali silnik łapie i cały drży muszę kręcie tak około 10 raz, jak już załapie to cały dzień spoko nie ma problemu z odpałem. Świece zostały wymienione na NGK niestety nie pomogło. Proszę o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Tak samo mam z rana pali dosyć ciężko, może nie muszę aż 10 razy. ale ze 2-3 razy muszę kręcić i to długo i z trudem zapala, a później na dotyk cały dzień pali... A odpalaniu na zimno towarzyszy chmura kolorowego dymu ponieważ nie jest ani czarny ani biały. Czy to może mieć związek z uszczelką pod pompą podciśnienia, która przecieka?? Jutro odbieram tą uszczelkę, dzisiaj zamówiłem w salonie NISSAN Szeptycki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebabp a jak u Ciebie z kontrolką od świec pali się około 3 sek a potem mruga, u mnie tak jest jak silnik się rozgrzeje to gaśnie. Poza tym byłem u elektryka do którego dostałem nr. od ludzi którzy zajmują przerabianiem wózków 4x4 i powiedział ze wszystkie przekaźnik działają, ale nie ma dogrzewania nie daje napięcia w 2 fazie(co wcześniej wybadałem miernikiem). Powinno być 6v.

Kolejno wymontowałem moduł ten ze środka i luty zostały poprawione ponieważ na niektórych pojawił się zielonkawy nalot, też nie pomogło. Sprawdzałeś ciśnienie na garach podobno to też trzeba sprawdzić ja tego nie robiłem, więc może to to. Jak zmienisz to pisz czy się udało, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kontrolką jest wszystko ok. Jak zgaśnie to już nie widać jej. Coś będę musiał przed zimą z tym zrobić bo będzie słabo jak dojdzie spory mróz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

u mnie kontrolka świec świeci się ok 3sek i gaśnie, czy to jest dobrze czy źle? Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się zapala kontrolka od świec na ok 3sek po przekręceniu raz kluczyka (wtedy też zapalają się inne kontroki np. od poduszek, abs, itp) i gasną od świec to normalna informacja dla kierowcy że grzeją się świece, dopiero po tym jak zgasnął i policzysz do pięciu to odpal auto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...